![]() |
|
|||||||
![]() |
|
|
Εργαλεία Θεμάτων | Τρόποι εμφάνισης |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
Κ νωρις νωρις ερχεται η πρωτη απορια κ το εξης διλημα:f650gs(το τελευταιο) μοντελο 2008 η' 1200gs μοντελο 2005??????????????Το ξερω οτι το ζητημα ειναι υποκειμενικο αλλα καποιοι με εμπειρεια στα bmw ισως με βοηθησουν να τα ξεκαθαρισω λιγο καθ οτι εγω εχω εμπειρεια μονο σε γυμνα...Με πανω κατω ιδιες τιμες κ καλυτερο εξοπλισμο,λιγοτερα χιλιομετρα οπως ειναι φυσικο το f650..
|
|
#2
|
|||
|
|||
|
Το ύψος σου όπως και η εμπειρία σου, είναι δυο πράγματα καθοριστικά.
Βλέπω κάτι παιδιά που σκάβουνε τις σέλες και που πατάνε στις μύτες στα φανάρια. Αν είσαι όχι πολύ ψηλός, απέφυγε την 1200άρα ![]() Μετά πάμε στη χρήση που θα κάνεις. Πόλη, ταξίδια (πόσο μακρινά), χώμα;;; Βάλε τις πρωτεραιότητες πρώτα και μετά λέμε για χιλιόμετρα, τιμές καοι χρονολογίες ![]() ![]()
|
|
#3
|
|||
|
|||
|
Απόσπασμα:
Οσον αφορα τη χρηση πιο πολυ πολη,και ταξιδια κ καθολου χωμα. Θα επαιρνα με κλειστα ματια το 1200 αλλα εχω καποιους ενδιασμους για τον boxer καθως κ για τον αξονα μεταδοσης(απο οσα εχω ακουσει δηλαδη)! Ελπιζω οσοι εχουν r1200gs κ το διαβαζουν αυτο να με με διαψευσουν.... |
|
#4
|
|||
|
|||
|
Απόσπασμα:
|
|
#5
|
|||
|
|||
|
Απόσπασμα:
Αν δεν κανω λαθος ο boxer φτιαχτηκε στον 2ο παγκοσμιο πολεμο κ απο τοτε εχει την ιδια φιλοσοφια..χαθηκε να τον κανανε υδροψυκτο??!! Οσο για τον αξονα κ στις 30000 χιλ εχω ακουσει να την πατανε.Τοσο ακριβο ανταλλακτικο για τοσα λιγα χιλ????Κοστιζει η συντηρηση του πολυ???ποσα μεσο ορο χιλ λες να βγαζει χωρις προβληματα???? |
|
#6
|
|||
|
|||
|
Δεν θεωρω οτι ειναι λογος να μην αγορασει καποιος την 1200αρα επειδη μπορει να παταει στις μυτες κι εγω στις μυτες παταω, αλλα 3 χρονια τωρα ποτε δε με δυσκολεψε σε τιποτα, ασε που ειναι τοσο ευκολη οταν τσουλησει, σαν xt ενα πραγμα, για να μην πω ποδηλατο
|
|
#7
|
|||
|
|||
|
Για ύψος κάτω από 1.75 και κίνηση στη πόλη καλύτερα 650.
Αν με τα γυμνά έτρεχες πάνω από 140 καλύτερα 1200 για άνετο ταξίδι. Μοντέλο 2008 καλύτερα από 2004. Κατά τα άλλα η 2 μοτο ανήκουν σε εντελώς άλλη κατηγορία.
|
|
#8
|
|||
|
|||
|
Απόσπασμα:
Οσο για αυτο που λες ναι μεν ανηκουν σ αλλη κατηγορια αλλα μες στο μυαλο μου τα εχω ως 1ο r1200 κ 2ο f650.Υψος εχω,θελω κ ανετα-γρηγορα ταξιδια οποτε προς 1200 κλινω.Τωρα εχω βρει κ 2006 1200αρι σε καλη τιμη που θα το ειχα παρει ηδη απλα εχει λιγα χιλιομετρα κ χαμενο βιβλιο servise κ εχω αμφιβολιες για την αληθηνοτητα του. |
|
#9
|
|||
|
|||
|
Το ύψος μην σε πτοεί , είμαι 1.71 !!!
η διαφορά είναι 2 εκατοστά στο υψος της σέλας με την χαμηλή στο 1200 και το 650. Από την άλλη είναι και προσωπικά τι ζητάς....... Πάντως μεταξύ 650 και 1200 δεν χωράει σύγκριση , είναι διαφορετικής κατηγορίας μηχανές. Εγώ για παράδειγμα πηγαίνω καθημερινά Περιστέρι Βουλιαγμένη με το 1200 εδώ και 7 χρόνια , αρχικά το πήρα για την ασφάλεια του ( φρένα, telelevel στις στροφές, και καλύτερο κέντρο βάρους από το TRANSALP που είχα). Με έχει σώσει αρκετές φορές σε στιγμές πανικού !!!! Στην κίνηση κυκλοφοράει ανετα , όχι βέβαια σαν το RT1200 που είναι πραγματικά σαν παπί αλλά αξιοπρεπέστατα, περνάει ανάμεσα από τα αυτοκίνητα εκεί που το varadero, τα Rt κολλάνε !!!! (ας λένε ότι είναι φαρδής ο boxer φήμες). Όταν το πήρα πήγα και έκανα σχολείο για χώμα (που δεν είχα ιδέα) και ένα χρόνο αργότερα για πέντε συνεχόμενα συναπτά έτη τα καλοκαίρια πήγαινα εξωτερικό (Αλπεις, Ισπανία, Τσεχία, Βαλκάνια κλπ.) Με το TRANSALP είχα τολμήσει μόνο κάτι ταξίδια επαρχία, με το GS απλά δεν θα κρατίεσαι, θα σε προκαλεί η μηχανή από μόνη της για το κάτι παραπάνω..... Καλή αγορά φίλε. Sent from my iPad using Tapatalk HD Last edited by peterv; 24-07-2012 at 08:50. |
|
#10
|
|||
|
|||
|
Αυτό ακριβώς ..είναι άλλη μηχανή, άλλες δυνατότητες, άλλη σιγουρία, σου δίνει άλλον αέρα να κάνεις πράγματα
|
![]() |
|
|