![]() |
|
![]() |
|
Εργαλεία Θεμάτων | Τρόποι εμφάνισης |
|
#1
|
|||
|
|||
![]()
Κάπου, σε κάποιο νήμα είχα διαβάσει οτι κρατάει - κρατάει το GS, αλλά όταν το χάσει δε σε ειδοποιεί και κάτι τέτοια.
... και θυμάμαι χαρακτηριστικά πως το είχε πεί κάποιος ξάδερφος του φίλου του κολλητού κάποιου. κι έχω φάει 3 ώρες τώρα και ψάχνω στο φόρουμ και δε το βρίσκω για να ποστάρω απάντηση κι έτσι ειπα ν'ανοίξω νέο θέμα. Video (το δευτερο βιντεάκι) Εμ πόσο παραπάνω κράτημα θες;;; Πηγή: Αρχικη - allroad-training.com |
#2
|
|||
|
|||
![]()
Δυστυχώς το βίντεο που έβαλες από μόνο του δεν λέει απολύτως τπτ. Δεν ξέρεις τι λάστιχο φοράει, ο δρόμος είναι στεγνός και χωρίς ανωμαλίες και πολλά άλλα. Πάντως δεν νομίζω ότι είπε κανείς ότι δεν κρατάει το μηχανάκι αλλά ότι έχει ελλειπή πληροφόρηση το μπροστινό του. Και αυτό είναι αλήθεια, λόγω της ιδιαίτερης ανάρτησης που είναι λίγο πιο αναίσθητη σε σχέση με τις συμβατικές στον τρόπο που δίνει τις πληροφορίες στον οδηγό.
Αλλά τελικά τα δικά μας όρια σχεδόν πάντα τελειώνουν πριν τα όρια της μοτό. |
#3
|
|||
|
|||
![]()
Όντως τα όριά μας τελειώνουν πριν απο αυτά της μοτο.
|
#4
|
|||
|
|||
![]()
H 1200GS ΚΡΑΤΑΕΙ ΠΟΛΥ.
Απλώς η φύση της είναι τέτοια (σίδερα προστασίας που εξέχουν κλπ.) που λίγο μετά το ακούμπισμα των μαρσπιέ, θα βρουν αυτά, θα κάνουν μοχλό κλπ. Άμα ξέρεις τι κάνεις και ξέρεις και το δρόμο, η μηχανή έχει τρελά όρια (και απίστευτα για την κατηγορία και την γκρίνια των ασχέτων περί μπόξερ κυλίνδρων που εξέχουν). |
#5
|
|||
|
|||
![]()
Είναι γενικότερα θέμα στησίματος? ζυγίσματος? δε ξέρω πως να το πω, αλλά ποτέ μου δεν εχω νιώσει "έτσι" στα 20 χρόνια που καβαλάω.
|
#6
|
|||
|
|||
![]()
Και τα δυο.
Ακόμα και η περίεργη γεωμετρία του μπροστινού μετράει. (πχ. είναι από τις λίγες μηχανές που μπορείς να φρενάρεις ΑΡΚΕΤΑ στην στροφή πλαγιασμένος χωρίς να γίνει τίποτα τραγικό) Βλέπω ανακαλύψατε το νέο site του Σπανού. ![]() |
#7
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
Οταν στριβεις χωρις να φρεναρεις εχεις το μεγιστο δυνατο κρατημα προς τα πλαγια. Οταν στη στροφη φρεναρεις μειωνεις το μεγιστο δυνατο κρατημα προς τα πλαγια. Αν βγεις εξω απο τα ορια της προσφυσης του ελαστικου το εχασες το παιχνιδι..... ΔΕΝ ΦΡΕΝΑΡΟΥΜΕ ΜΕΣΑ ΣΤΗ ΣΤΡΟΦΗ!!! Φροντιζουμε να μπουμε με τη σωστη ταχυτητα και αν ειναι αναγκη να φρεναρουμε, ισιωνουμε πρωτα τη μοτοσυκλετα και μετα φρεναρουμε. |
#8
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
σωστο αυτο που λες, αλλα ![]() αν χρειαστει........να φρεναρεις μεσα στην στροφη, το gs σταματαει καλα |
#9
|
|||
|
|||
![]()
Φιλε μου η μηχανή στριβει μόνη της...απλά ακολούθησε χωρίς φόβο την ρώτα της..
|
#10
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
Τα λάστιχα και η άσφαλτος είναι οι καθοριστικοί παράγοντες του εάν και πως θα γλιστρήσει, καθώς επίσης η εμπειρία και οι γνώσεις του οδηγού για τα αποτελέσματα…. Η πληροφόρηση στην GS, είναι άριστη για μοτο με 200 χιλ. ανάρτηση. Εξοικείωση χρειάζεται πάντα με μια μοτό πριν την πας <<τάπα>>! Στις BMW σειρά R και Κ λόγο του ιδιόμορφου μπροστινού συστήματος θέλει λίγο παραπάνω. ![]() |
![]() |
|
|