![]() |
|
![]() |
|
Εργαλεία Θεμάτων | Τρόποι εμφάνισης |
|
#1
|
|||
|
|||
![]()
Κάνει κανονικά τσεκ, (χωρίς κάποια ένδειξη βλάβης), τελειώνει το τσεκ, πατάω τη μίζα, μιζάρει, δεν παίρνει μπρος, σβήνουν τα πάντα και σταματάει να μιζάρει για 1 sec, εγώ δεν έχω σηκώσει το δάχτυλο από τη μίζα, ξαναμιζάρει, σβήνουν άλλη μία φορά τα πάντα και την τρίτη φορά παίρνει... Σύνολο δλδ πατάω για 5-6 sec και μετά από αυτό το "λόξυγγα" ζωντανεύει...
28.000χλμ έχει και το κάνει 2 μέρες τώρα κάθε φορά που πάω να το βάλω μπροστά... Καμία ιδέα κανείς;; να ανησυχήσω;;; |
#2
|
|||
|
|||
![]()
την μπαταρια την φορτησες καμια φορα ?
|
#3
|
|||
|
|||
![]()
έχεις αλλάξει ποτέ μπαταρία?
Μετα απο βόλτα αν την σβήσεις κάνει το ίδιο? |
#4
|
|||
|
|||
![]()
Για δες εδώ τι είπε.
|
#5
|
|||
|
|||
![]()
Και μετά από βόλτα σχεδόν το ίδιο κάνει...δεν παίρνει με την 1η αλλά με τη 2η που θα γυρίσει η μίζα...πάντα με κρατημένο-πατημένο το κουμπί της...
Δε μου μοιάζει για μπαταρία (δεν ξέρω αν έχει αλλάξει, μεταχειρισμένο το πήρα πριν 5 μήνες)...αν πάρει, την αφήνω 2 λεπτά να ζεσταθεί και θεωρώ πως αν ήταν μπαταρία, στο διάστημα αυτό θα μου έσβηνε... Σα να ζορίζεται η μίζα να γυρίσει... |
#6
|
|||
|
|||
![]()
Σαν να ζορίζεται η μίζα= μπαταρία πιστεύω.
Απλά στα τελευταία της και δεν φορτίζει. Βάλε έναν φορτιστή να το τσεκάρεις. |
#7
|
|||
|
|||
![]()
Να ελέγξεις την μπαταρία σου και να μην ξανακαβαλήσεις τη μηχανή μέχρι τη φορτίσεις ή να την αλλάξεις. Γνωστού μου έκανε το ίδιο, έμεινε από μπαταρία στο δρόμο εν λειτουργία η μηχανή, του έσβησε, γιατί χωρίς μπαταρία δεν λειτουργεί, του μπλόκαρε η πίσω ρόδα σε στροφή, έπεσε και την έβγαλε μια βδομάδα στο νοσοκομείο...
Το βιβλιαράκι σου το γράφει ως "επικίνδυνη κατάσταση". ![]() |
#8
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
Λογικά αν δεν φόρτιζε το δυναμό θα είχε πάθει ήδη αυτό που έπαθε ο φίλος σου. Μου έχει τύχει εμένα με το αμάξι με πολύ λίγα χιλιόμετρα ευτυχώς. Άποψή μου είναι να βάλεις την Odyssey ιδιαίτερα σε αυτό το μηχανάκι και αν έχεις πάνω και προβολάκια, xenon ktl... |
#9
|
|||
|
|||
![]()
Εκτος απο τη μπαταρια να ριξεις και λιγο σπρευ επαφων στο κουμπι της μιζας.
Στο 1150 ειχα θεμα στο κουμπι αυτο αλλα και σε ολοκληρη τη μιζα η οποια δεν οπλιζε. Ακριβως οπως το περιγραφεις εσυ και ο ΤΕΟ 71. Στο τελος η μιζα αλλαχτηκε Last edited by paschalis; 22-09-2012 at 08:16. |
#10
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
Η μπαταρία μπορεί να μην φορτίζει είτε γιατί δε δουλεύει το δυναμό, είτε γιατί χάλασε ο ανορθωτής, είτε γιατί η μπαταρία .... πέθανε! Άρα πρέπει να ελεγχθεί όλο το κύκλωμα. Πάντα ξεκινάμε από τα απλά. Μέτρηση ρεύματος σβητό, αναμένο κλπ για να τσεκάρουμε ότι παράγεται ρεύμακαι ότι η μπαταρία μας έχει ρεύμα. Αφού βγάλουμε συμπέρασμα, προχωράμε σε λύσεις. Μια άλλη διαδικασία είναι ο έλεγχος επαφών και διακοπτών. Μια επίσκεψη σε ηλεκτρολόγο ή μηχανικό , μας λύνει τις απορίες. Μαγικά και άλλα , δεν υπάρχουν..... Μηχανήματα είναι και δουλεύουν με συγκεκριμένο τρόπο. ![]() |
![]() |
|
|