![]() |
|
![]() |
|
Εργαλεία Θεμάτων | Τρόποι εμφάνισης |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() ![]() ![]() |
#2
|
|||
|
|||
![]()
πια 1200αρια αφου μετα το 2010 βγηκα τα δυπλοεκκεντρα !
![]() |
#3
|
|||
|
|||
![]()
ΛΑΘΟΣ διατυπώσει...........κάνει για όλα τα μοντέλα με μόνο εκεντροφορο. ...
Σωρη. ...... |
#4
|
|||
|
|||
![]()
Tom καλοπουλητο, αν δεν άλλαζα μηχανάκι θα το είχα ήδη πάνω στο δικο μου!
|
#5
|
|||
|
|||
![]()
Τι κάνει αυτο;;;;;;
|
#6
|
|||
|
|||
![]() |
#7
|
|||
|
|||
![]()
Eπειδη ο μαμα εγκεφαλος δεν πειραζετε και δεν ειναι καλο να βαζεις χερι, βαζεις αυτο και κανεις προγραμματισμο πανω σε αυτο (διαχειριση καυσιμου, αερα, αβανς κτλ) αναλογα με το τι θες να κανεις.
Σιγουρα εχεις επιδωσεις αλλα και καλη αναφλεξη....οικονομια αναλογα με το χερι σου και τις στροφες του κινητηρα. Να υπολογιζεις 100€ επιπλεον για τοποθετηση και προγραμματισμο (λιαν επιεικως) + το δυναμομετρο που για εμενα κρινεται απαραιτητο για τετοιου ειδους παρεμβασεις. |
#8
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
![]() Παρεμβασεις τέτοιου είδους δεν εχουν οικονομία .........αλλα βλεπεις μεγάλη διαφορα και ακομα εαν παρει 5 άλογα. ![]() |
#9
|
|||
|
|||
![]()
Σιγουρα, για να χρειαστει αυτο εχεις βαλει ηδη φιλτρο και εξατμιση, οποτε η οικονομια εχει φυγει.....για καλυτερη και σωστοτερη λειτουργια ειναι ο λογος που μπαινει και να υπαρχει σωστο μειγμα σολο το φασμα των στροφων...
|
#10
|
|||
|
|||
![]()
σωστός ο Αστακός...... με εξάτμιση ακραπα ολόσωμη είχε 10 άλογα επάνω.....
![]() |
![]() |
|
|