![]() |
|
|||||||
![]() |
|
|
Εργαλεία Θεμάτων | Τρόποι εμφάνισης |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
Καλησπερα σε ολο το φορουμ ως νεος εδω και στα BMW.Καλος σας βρηκα παιδια!Λοιπον εχω της εξης απορια.Εκανα την μεταβαση απο ΚΤΜ rc8 σε BMW GS 1200 ADVENTURE 08 το μηχανακι ειναι ολο μαμα εκτος απο καποια εξτρα της τουρατεκ.Νιω8ω οτι δεν παει οπως θελω εγω και σκεφτομαι για αρχη να του βαλω ενα τελικο DNA φιλτρο και προγραμμα acrapovic αργοτερα ισως καταργησω καταλλητη και βαλω λαιμους acrapovic.Το ερωτημα θα δω διαφορα σε ολο το φασμα η οχι?ολο αυτο πρεπει να το κανω σε εξουσιοδοτημενο συνεργειο?ρωταω γιατι δεν ξερω αν τα εξουσιοδοτμενα εχουν το παραπανω προγραμμα και αν θα εγγρινουν αυτη την μεταβαση.Αυτα προς το παρον παντος η μηχανη ειναι πολυθρονα και ανετη σε σχεση με οτι εχω καβαλησει.Συν οτι εχει φρεναρες και οτι στριβει απιστευτα καλα.Μονο το γκαζακι της μου τα χαλαει λιγο θα την η8ελα λιγο πιο νευρικη .Ευχαριστω εκ το προτερων
Last edited by Azazil1200; 25-04-2013 at 14:15. |
|
#2
|
|||
|
|||
|
Νίκο Καλωσόρισες στην μεγάλη παρέα μας,αν θέλεις πέρνα και απο την ενότητα Καλώς ήλθατε να σε καλωσορίσουμε επίσημα.
Καταρχήν Καλορίζικη,η νέα σου κούκλα και να είσαι σίγουρος οτι δεν θα μετανιώσεις για την επιλογή σου. Αν λοιπόν βάλεις ένα φίλτρο και τελικό Acrapovic ναι θα δείς διαφορά στο μπάμ αλλά όχι κάτι το τρελό. Καλό θα ήταν να απευθυνθείς σε οποιοδήποτε εξουσιοδοτημένο(το forum έχει συνεργασία με Motion N Style)για να έχεις και την σωστή λύση. Καλώς Όρισες και πάλι |
|
#3
|
|||
|
|||
|
εγινε φιλε μου ευχαριστω!!!!προσοπικα το παω παναγιωτοπουλο που μου τον συστησαν αλλα 8α το κοιταξω αυτο που ειπες!κα8ε προταση σεβαστη!
|
|
#4
|
|||
|
|||
|
Απόσπασμα:
Δεν θα ήθελα να βρίσκομαι πίσω σου και να αναπνέω τα καυσαέρια. Είναι λιγάκι εγωιστικό, για να μην πω εγκληματικό να ξηλώσεις τον καταλύτη για να την κάνεις λιγάκι πιο νευρική. Ελπίζω να βρεις λιγότερο βλαβερό τρόπο για να το πετύχεις.
Last edited by nivam; 25-04-2013 at 15:31. |
|
#5
|
|||
|
|||
|
Απόσπασμα:
1. Κατά τα πρώτα 15-20 λεπτά της ώρας, που θα ξεκινήσει ένα όχημα, ο καταλύτης δεν λειτουγεί (λένε μάλιστα, ότι τα καυσαέρια είναι πιο επιβλαβή, κατα το χρονικό αυτό διάστημα, από αυτά ενός ίδιου οχήματος χωρίς καταλύτη) 2. Στην Ελλάδα 5 στους 10 καταλύτες δε λειτουργούν σωστά. Είναι χαλασμένοι, βουλωμένοι, σπασμένοι κλπ. 3. Λεωφορεία, φορτηγά, καπνοδόχοι θέρμανσης, εργοστάσια κλπ κλπ ξερνάνε δηλητήρια γύρω σου 24 ώρες το 24ωρο. 4. Μία καλά συντηρημένη μοτοσυκλέτα χωρίς καταλύτη, πιθανότατα περνάει τον έλεγχο καυσαερίων, χωρίς να υπερβαίνει τα όρια της νομοθεσίας. 5. Η επιβάρυνση στο περιβάλλον από την αφαίρεση του καταλύτη σε μια μοτοσυκλέτα είναι εντελώς αμελητέα, οπότε θα έπερεπε να είμαστε λίγο πιο ψύχραιμοι στον τρόπο αντίδρασης και καταδίκης του εγκληματία. ΔΕ συστήνω την αφαίρεση των καταλυτών. Είναι παράνομο και αντικοινωνικό, απλά δε το θεωρώ και τόσο μεγάλο έγκλημα. Εμένα πάντως θα με ενδιέφερε να διαβάσω απόψεις για το κέρδος σε ισχύ/ροπή κατόπιν αφαίρεσης καταλύτη, αλλαγής φίλτρου κλπ. |
|
#6
|
|||
|
|||
|
Απόσπασμα:
|
|
#7
|
|||
|
|||
|
Απόσπασμα:
|
|
#8
|
|||
|
|||
|
φιλτρο
τελικο μεμ τζετ θα καις λιγο παραπανω αλλα θα το ευχαριστηθεις
|
|
#9
|
|||
|
|||
|
Παιδια ευχαριστω για τις απαντήσεις σας.Απο την μια δεν θέλω να βγαλω καταλητη για οσους λόγους αναφέρατε πιο πριν αλλα και για να μην παθει καμια ζημια η μηχανη.Το μεμ τζετ τι ειναι? Σαν παραλληλος εφκεφαλος και που το βρίσκω?
|
|
#10
|
|||
|
|||
|
Απόσπασμα:
Sent from the dark side of the moon. |
![]() |
|
|