GS Forum

Πήγαινε πίσω   GS Forum > -----> Μοτοσυκλέτα > Τεχνικά θέματα διάφορα

Αγαπητά μέλη & φίλοι, το GS Forum, μετά από την πολυετή & καθ’ όλα επιτυχημένη πορεία του, εξακολουθεί να παραμένει online,

ώστε οι αναγνώστες του να έχουν πρόσβαση σε όλα τα θέματα του ενδιαφέροντός τους, για ενημέρωση και μελλοντική αναδρομή.

Σας ευχαριστούμε μέσα από την καρδιά μας για την αγάπη και την εμπιστοσύνη που μας δείξατε όλο αυτό το διάστημα

και καταστήσατε την διαδικτυακή αυτή συντροφιά σημείο αναφοράς για τα ελληνικά μοτοσυκλετιστικά δρώμενα και όχι μόνον.

Το μόνο βέβαιο είναι ότι, το ταξίδι συνεχίζεται ...
Απάντηση
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
  #1  
Παλιό 25-04-2013, 14:12
Azazil1200 Ο/Η Azazil1200 βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Junior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Apr 2013
Περιοχή: Πειραιας
Μηνύματα: 21
Προεπιλογή acrapovic και τα σχετικα.

Καλησπερα σε ολο το φορουμ ως νεος εδω και στα BMW.Καλος σας βρηκα παιδια!Λοιπον εχω της εξης απορια.Εκανα την μεταβαση απο ΚΤΜ rc8 σε BMW GS 1200 ADVENTURE 08 το μηχανακι ειναι ολο μαμα εκτος απο καποια εξτρα της τουρατεκ.Νιω8ω οτι δεν παει οπως θελω εγω και σκεφτομαι για αρχη να του βαλω ενα τελικο DNA φιλτρο και προγραμμα acrapovic αργοτερα ισως καταργησω καταλλητη και βαλω λαιμους acrapovic.Το ερωτημα θα δω διαφορα σε ολο το φασμα η οχι?ολο αυτο πρεπει να το κανω σε εξουσιοδοτημενο συνεργειο?ρωταω γιατι δεν ξερω αν τα εξουσιοδοτμενα εχουν το παραπανω προγραμμα και αν θα εγγρινουν αυτη την μεταβαση.Αυτα προς το παρον παντος η μηχανη ειναι πολυθρονα και ανετη σε σχεση με οτι εχω καβαλησει.Συν οτι εχει φρεναρες και οτι στριβει απιστευτα καλα.Μονο το γκαζακι της μου τα χαλαει λιγο θα την η8ελα λιγο πιο νευρικη .Ευχαριστω εκ το προτερων

Last edited by Azazil1200; 25-04-2013 at 14:15.
Reply With Quote
  #2  
Παλιό 25-04-2013, 14:33
MARK Ο/Η MARK βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jul 2009
Περιοχή: ΑΘΗΝΑ-ΡΕΘΥΜΝΟ
Μoto: GS 1200R ADVENTURE
Μηνύματα: 28,959
Προεπιλογή Απάντηση: acrapovic και τα σχετικα.

Νίκο Καλωσόρισες στην μεγάλη παρέα μας,αν θέλεις πέρνα και απο την ενότητα Καλώς ήλθατε να σε καλωσορίσουμε επίσημα.
Καταρχήν Καλορίζικη,η νέα σου κούκλα και να είσαι σίγουρος οτι δεν θα μετανιώσεις για την επιλογή σου.
Αν λοιπόν βάλεις ένα φίλτρο και τελικό Acrapovic ναι θα δείς διαφορά στο μπάμ αλλά όχι κάτι το τρελό.
Καλό θα ήταν να απευθυνθείς σε οποιοδήποτε εξουσιοδοτημένο(το forum έχει συνεργασία με Motion N Style)για να έχεις και την σωστή λύση.
Καλώς Όρισες και πάλι
Reply With Quote
  #3  
Παλιό 25-04-2013, 14:37
Azazil1200 Ο/Η Azazil1200 βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Junior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Apr 2013
Περιοχή: Πειραιας
Μηνύματα: 21
Προεπιλογή Απάντηση: acrapovic και τα σχετικα.

εγινε φιλε μου ευχαριστω!!!!προσοπικα το παω παναγιωτοπουλο που μου τον συστησαν αλλα 8α το κοιταξω αυτο που ειπες!κα8ε προταση σεβαστη!
Reply With Quote
  #4  
Παλιό 25-04-2013, 15:27
nivam Ο/Η nivam βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Moderator
 
Ημερομηνία εγγραφής: Feb 2010
Περιοχή: Βόλος
Μoto: R1200GS 07 ΚawasakiTOP48(χορτοκοπτικό)
Μηνύματα: 3,193
Προεπιλογή Απάντηση: acrapovic και τα σχετικα.

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από Azazil1200 Εμφάνιση μηνυμάτων
Καλησπερα σε ολο το φορουμ ως νεος εδω και στα BMW.Καλος σας βρηκα παιδια!Λοιπον εχω της εξης απορια.Εκανα την μεταβαση απο ΚΤΜ rc8 σε BMW GS 1200 ADVENTURE 08 το μηχανακι ειναι ολο μαμα εκτος απο καποια εξτρα της τουρατεκ.Νιω8ω οτι δεν παει οπως θελω εγω και σκεφτομαι για αρχη να του βαλω ενα τελικο DNA φιλτρο και προγραμμα acrapovic αργοτερα ισως καταργησω καταλλητη και βαλω λαιμους acrapovic.Το ερωτημα θα δω διαφορα σε ολο το φασμα η οχι?ολο αυτο πρεπει να το κανω σε εξουσιοδοτημενο συνεργειο?ρωταω γιατι δεν ξερω αν τα εξουσιοδοτμενα εχουν το παραπανω προγραμμα και αν θα εγγρινουν αυτη την μεταβαση.Αυτα προς το παρον παντος η μηχανη ειναι πολυθρονα και ανετη σε σχεση με οτι εχω καβαλησει.Συν οτι εχει φρεναρες και οτι στριβει απιστευτα καλα.Μονο το γκαζακι της μου τα χαλαει λιγο θα την η8ελα λιγο πιο νευρικη .Ευχαριστω εκ το προτερων
Καλώς όρισες!

Δεν θα ήθελα να βρίσκομαι πίσω σου και να αναπνέω τα καυσαέρια.
Είναι λιγάκι εγωιστικό, για να μην πω εγκληματικό να ξηλώσεις τον καταλύτη για να την κάνεις λιγάκι πιο νευρική.
Ελπίζω να βρεις λιγότερο βλαβερό τρόπο για να το πετύχεις.

Last edited by nivam; 25-04-2013 at 15:31.
Reply With Quote
  #5  
Παλιό 25-04-2013, 20:59
evo Ο/Η evo βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Aug 2011
Περιοχή: Thessaloniki
Μoto: R1200GS ADVE - ΦΠΕ + XR650R
Μηνύματα: 167
Προεπιλογή Απάντηση: acrapovic και τα σχετικα.

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από nivam Εμφάνιση μηνυμάτων
Καλώς όρισες!

Δεν θα ήθελα να βρίσκομαι πίσω σου και να αναπνέω τα καυσαέρια.
Είναι λιγάκι εγωιστικό, για να μην πω εγκληματικό να ξηλώσεις τον καταλύτη για να την κάνεις λιγάκι πιο νευρική.
Ελπίζω να βρεις λιγότερο βλαβερό τρόπο για να το πετύχεις.
Πριν χαρακτηρίσεις τον συμφορουμίτη σου, ως εγωιστή κ εγκληματία, σκέψου τα παρακάτω:

1. Κατά τα πρώτα 15-20 λεπτά της ώρας, που θα ξεκινήσει ένα όχημα, ο καταλύτης δεν λειτουγεί (λένε μάλιστα, ότι τα καυσαέρια είναι πιο επιβλαβή, κατα το χρονικό αυτό διάστημα, από αυτά ενός ίδιου οχήματος χωρίς καταλύτη)

2. Στην Ελλάδα 5 στους 10 καταλύτες δε λειτουργούν σωστά. Είναι χαλασμένοι, βουλωμένοι, σπασμένοι κλπ.

3. Λεωφορεία, φορτηγά, καπνοδόχοι θέρμανσης, εργοστάσια κλπ κλπ ξερνάνε δηλητήρια γύρω σου 24 ώρες το 24ωρο.

4. Μία καλά συντηρημένη μοτοσυκλέτα χωρίς καταλύτη, πιθανότατα περνάει τον έλεγχο καυσαερίων, χωρίς να υπερβαίνει τα όρια της νομοθεσίας.

5. Η επιβάρυνση στο περιβάλλον από την αφαίρεση του καταλύτη σε μια μοτοσυκλέτα είναι εντελώς αμελητέα, οπότε θα έπερεπε να είμαστε λίγο πιο ψύχραιμοι στον τρόπο αντίδρασης και καταδίκης του εγκληματία.

ΔΕ συστήνω την αφαίρεση των καταλυτών. Είναι παράνομο και αντικοινωνικό, απλά δε το θεωρώ και τόσο μεγάλο έγκλημα.

Εμένα πάντως θα με ενδιέφερε να διαβάσω απόψεις για το κέρδος σε ισχύ/ροπή κατόπιν αφαίρεσης καταλύτη, αλλαγής φίλτρου κλπ.
Reply With Quote
  #6  
Παλιό 25-04-2013, 21:02
PACO Ο/Η PACO βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Apr 2010
Περιοχή: kareas
Μoto: GS1150ADV
Μηνύματα: 1,087
Προεπιλογή Απάντηση: acrapovic και τα σχετικα.

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από evo Εμφάνιση μηνυμάτων
Πριν χαρακτηρίσεις τον συμφορουμίτη σου, ως εγωιστή κ εγκληματία, σκέψου τα παρακάτω:

1. Κατά τα πρώτα 15-20 λεπτά της ώρας, που θα ξεκινήσει ένα όχημα, ο καταλύτης δεν λειτουγεί (λένε μάλιστα, ότι τα καυσαέρια είναι πιο επιβλαβή, κατα το χρονικό αυτό διάστημα, από αυτά ενός ίδιου οχήματος χωρίς καταλύτη)

2. Στην Ελλάδα 5 στους 10 καταλύτες δε λειτουργούν σωστά. Είναι χαλασμένοι, βουλωμένοι, σπασμένοι κλπ.

3. Λεωφορεία, φορτηγά, καπνοδόχοι θέρμανσης, εργοστάσια κλπ κλπ ξερνάνε δηλητήρια γύρω σου 24 ώρες το 24ωρο.

4. Μία καλά συντηρημένη μοτοσυκλέτα χωρίς καταλύτη, πιθανότατα περνάει τον έλεγχο καυσαερίων, χωρίς να υπερβαίνει τα όρια της νομοθεσίας.

5. Η επιβάρυνση στο περιβάλλον από την αφαίρεση του καταλύτη σε μια μοτοσυκλέτα είναι εντελώς αμελητέα, οπότε θα έπερεπε να είμαστε λίγο πιο ψύχραιμοι στον τρόπο αντίδρασης και καταδίκης του εγκληματία.

ΔΕ συστήνω την αφαίρεση των καταλυτών. Είναι παράνομο και αντικοινωνικό, απλά δε το θεωρώ και τόσο μεγάλο έγκλημα.

Εμένα πάντως θα με ενδιέφερε να διαβάσω απόψεις για το κέρδος σε ισχύ/ροπή κατόπιν αφαίρεσης καταλύτη, αλλαγής φίλτρου κλπ.


Reply With Quote
  #7  
Παλιό 25-04-2013, 22:12
nivam Ο/Η nivam βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Moderator
 
Ημερομηνία εγγραφής: Feb 2010
Περιοχή: Βόλος
Μoto: R1200GS 07 ΚawasakiTOP48(χορτοκοπτικό)
Μηνύματα: 3,193
Προεπιλογή Απάντηση: acrapovic και τα σχετικα.

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από evo Εμφάνιση μηνυμάτων
Πριν χαρακτηρίσεις τον συμφορουμίτη σου, ως εγωιστή κ εγκληματία, σκέψου τα παρακάτω:

1. Κατά τα πρώτα 15-20 λεπτά της ώρας, που θα ξεκινήσει ένα όχημα, ο καταλύτης δεν λειτουγεί (λένε μάλιστα, ότι τα καυσαέρια είναι πιο επιβλαβή, κατα το χρονικό αυτό διάστημα, από αυτά ενός ίδιου οχήματος χωρίς καταλύτη)

2. Στην Ελλάδα 5 στους 10 καταλύτες δε λειτουργούν σωστά. Είναι χαλασμένοι, βουλωμένοι, σπασμένοι κλπ.

3. Λεωφορεία, φορτηγά, καπνοδόχοι θέρμανσης, εργοστάσια κλπ κλπ ξερνάνε δηλητήρια γύρω σου 24 ώρες το 24ωρο.

4. Μία καλά συντηρημένη μοτοσυκλέτα χωρίς καταλύτη, πιθανότατα περνάει τον έλεγχο καυσαερίων, χωρίς να υπερβαίνει τα όρια της νομοθεσίας.

5. Η επιβάρυνση στο περιβάλλον από την αφαίρεση του καταλύτη σε μια μοτοσυκλέτα είναι εντελώς αμελητέα, οπότε θα έπερεπε να είμαστε λίγο πιο ψύχραιμοι στον τρόπο αντίδρασης και καταδίκης του εγκληματία.

ΔΕ συστήνω την αφαίρεση των καταλυτών. Είναι παράνομο και αντικοινωνικό, απλά δε το θεωρώ και τόσο μεγάλο έγκλημα.

Εμένα πάντως θα με ενδιέφερε να διαβάσω απόψεις για το κέρδος σε ισχύ/ροπή κατόπιν αφαίρεσης καταλύτη, αλλαγής φίλτρου κλπ.
Ωραία, αφού δεν θα είναι ο μοναδικός, μου βάζεις ιδέες να το κάνω κι εγώ.
Reply With Quote
  #8  
Παλιό 25-04-2013, 16:32
phoenix Ο/Η phoenix βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jul 2011
Περιοχή: Χαλκίδα
Μoto: R1200GS/05 βυζαντινο
Μηνύματα: 4,316
Προεπιλογή Απάντηση: acrapovic και τα σχετικα.

φιλτρο
τελικο
μεμ τζετ
θα καις λιγο παραπανω αλλα θα το ευχαριστηθεις
Reply With Quote
  #9  
Παλιό 25-04-2013, 17:25
Azazil1200 Ο/Η Azazil1200 βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Junior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Apr 2013
Περιοχή: Πειραιας
Μηνύματα: 21
Προεπιλογή Απάντηση: acrapovic και τα σχετικα.

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από phoenix Εμφάνιση μηνυμάτων
φιλτρο
τελικο
μεμ τζετ
θα καις λιγο παραπανω αλλα θα το ευχαριστηθεις
Παιδια ευχαριστω για τις απαντήσεις σας.Απο την μια δεν θέλω να βγαλω καταλητη για οσους λόγους αναφέρατε πιο πριν αλλα και για να μην παθει καμια ζημια η μηχανη.Το μεμ τζετ τι ειναι? Σαν παραλληλος εφκεφαλος και που το βρίσκω?
Reply With Quote
  #10  
Παλιό 25-04-2013, 16:37
Orfeus Ο/Η Orfeus βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Feb 2009
Περιοχή: Athens
Μoto: BMW F800S
Μηνύματα: 305
Προεπιλογή

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από nivam Εμφάνιση μηνυμάτων
Καλώς όρισες!

Δεν θα ήθελα να βρίσκομαι πίσω σου και να αναπνέω τα καυσαέρια.
Είναι λιγάκι εγωιστικό, για να μην πω εγκληματικό να ξηλώσεις τον καταλύτη για να την κάνεις λιγάκι πιο νευρική.
Ελπίζω να βρεις λιγότερο βλαβερό τρόπο για να το πετύχεις.
Το 90% των μηχανων που φορα αφτερμαρκετ εξατμιση δε φερει καταλυτη οπως επισης κ αρκετες ομολογκαρισμενες ακραπες για μπεμπες.

Sent from the dark side of the moon.
Reply With Quote
Απάντηση


Κανόνες καταχώρησης
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is σε λειτουργία
Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο HTML κώδικας ειναι εκτός λειτουργίας

Που θέλετε να σας πάμε;


Όλες οι ώρες είναι σε GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 20:15.


vBulletin Version 3.8.4
Jelsoft Enterprises Ltd.
Όλα τα γραφόμενα αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία του GS Forum!