![]() |
|
![]() |
|
Εργαλεία Θεμάτων | Τρόποι εμφάνισης |
|
#1
|
|||
|
|||
![]()
Καλησπέρα σε όλους,
Αρχικά θα ήθελα να πω ότι είναι η πρώτη φορά που στέλνω pm στο gsforum (και γενικά σε forums) και θα παρακαλούσα για την επιείκεια των μελών. Θέλω να αναφέρω ένα θέμα και να ζητήσω τις γνώμες σας. Έχω μια GS1200 Adv. του 2007, 6ετιας, με 30000 χλμ (λόγω επαγγέλματος είναι περιορισμένος ο ελεύθερος χρόνος) αγορασμένη από τον Τρικαλιώτη στην Θεσ/νικη. Προ μηνός άκουσα έναν θόρυβο-κροτάλισμα στον δε κύλινδρο, σε 1300-3000 στροφές (όχι στο ρελαντί), όταν η μοτο ζεσταινόταν. Αρχικά πίστεψα ότι είναι πειράκια και έβαλα 100αρα αλλά τίποτα. Περιόρισα πολύ τις διαδρομές εωσότου την πάω στην Θεσ/νικη που θα έκανα και το γενικό service. Ο θόρυβος έγινε εντονότερος και τελικά την έστειλα με Interamerican στον Τρικαλιώτη. Βρέθηκαν βλάβες στα κοκοράκια και στην βάση του εκκεντροφόρου (385 ευρώ). Ο μηχανικός μου (τον εμπιστεύομαι απόλυτα) που έχει κάνει και τα άλλα services μου είπε ότι είναι σπανιότατη ζημιά (το έχει δει μια φορά ακόμα σε ίδια μοτο με 90000 χλμ) και δεν μπορούσε να μου πει την αιτία. Σε ερωτήσεις μου μου είπε ότι δεν φταίει το καύσιμο ή το πλύσιμο με πιεστικό (δεν το κάνω αλλά ίσως 1-2 φορές να μου ξέφυγε). Να πω βέβαια ότι έχω παραλείψει τα ετήσια services του 2010 και του 2012 (όχι τα γενικά), που περιλαμβάνουν ουσιαστικά αλλαγές λαδιών και φίλτρων, λόγω παρερμηνείας του χρονοδιαγράμματος. Ο μηχανικός μου είπε ότι δεν πιστεύει ότι η παράλειψη αυτή φταίει για τις βλάβες, αλλά δεν μπορεί να μου το πει με σιγουριά. Έστειλα και email στη μαμά εταιρία μπας και καταφέρω τίποτα με ελάχιστες ελπίδες. Δεδομένου συνεπώς: 1) Τα λίγα χλμ 2) Την ορθολογιστικότατη χρήση της μοτο (δεν κάνω υπερβολές) 3) Την σπανιότητα της βλάβης θα ήθελα να ρωτήσω: 1) Εαν έχει κάποιος παρόμοια εμπειρία 2) Εαν μπορεί να προβλεφθεί μελλοντική βλάβη στον άλλον κύλινδρο (ξέρω ότι δύσκολα, ο μηχανικός μου είπε ίσως) ΥΓ Γενικά δεν έχω παράπονο από τη μοτο, δεν μου έχει βγάλει προβλήματα στο παρελθόν. |
#2
|
|||
|
|||
![]()
Τί σημαίνει "βλάβες στα κοκοράκια" ?
Ποιά ακριβώς η ζημιά στη "βάση εκκεντροφόρου" ? Αν σου τα εξήγησαν, να μας μεταφέρεις την εξήγηση του συνεργείου διότι αυτά τα σημεία δεν "χαλάνε" ούτε στα 90k χλμ Είναι γενικά καλό να έχουμε πολλαπλές γνώμες για αδιευκρίνιστες βλάβες..... Πολλές φορές ο μηχανικός που δεν ξέρει τί συμβαίνει πετάει ένα πυροτέχνημα για να μας αφήνει με ανοικτό το στόμα και με τις τσέπες άδειες... |
#3
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
''Βαση εκκεντροφορου'' σημαινει το κουζινετο που εδραζεται ο εκεντροφορος. ''Ρitting'' σημαινει ''εντυπωμα, ευλοιγιαση...'' στα ελληνικα και ψωριαση/ψωροφαγωμα στα νεα Ελληνικα της μηχανικης. Οι επισυναπτομενες φωτο για να καταλαβεις/-ετε τι ακριβως ειναι αυτο. ''Ρitting'' μπορει να εμφανιστει ειτε στην επιφανεια του κοκορακιου και στο αμυγδαλο του εκκεντροφορου (οταν συμβει το ενα θα συμβει απαραιτητα και το αλλο) ειτε εσωτερικα στο σημειο εδρασης και περιστροφης του εκκεντροφορου ¨η του κοκορακιου δλδλ στο κουζινετο. Το τελευταιο συμβαινει και αυτονομα........ Το κυριο συμπτωμα του ειναι ακουστικο........κροταλιζει οταν ειναι ζεστος ο κινητρας. το ιδιο ακουστικο συμπτωμα εχουν και οι διογκωμενοι οδηγοι βαλβιδων (οι σωληνες μεσα στους οποιους παλιδρομουν τα στελεχη/μισχοι των βαλβιδων) αλλα σε αυτην την περιπτωση το κροταλισμα ακουγεται με την πρωτη μιζια ζεστο/κρυο δεν εχει σημασια. Το φαινομενο του ''pitting'' ειναι μια συνηθισμενη βλαβη η οποια οφειλεται αποκλειστικα και μονον σε ελλειπη λιπανση λογω:
Υ.Γ. δεν παιζει ρολο το ''κακο το λαδι'' διοτι δεν υπαρχουνν κακα λαδια, αρκει να τηρουμε τις προδιαγραφες του κατασκευαστη της μοτοσυκλετας αλλα και τυο λαδιου του ιδιου. Last edited by GeorgeP; 01-07-2013 at 12:40. |
#4
|
|||
|
|||
![]()
Καλημέρα
Καλησπέρα Μου έχει τύχει δύο φορές να έχει κολλήσει ο τεντωτήρας του λαδιού (έτσι το χαρακτήρισαν). Συμπτώματα ήταν το κόκκινο λαμπάκι στο καντράν και πολύ έντονος θόρυβος μεταλλικός στο μοτέρ, ίσως κάτι σαν του φίλου μας. Και τις δύο φορές το άφησα λίγο και αμέσως μετά ξεκόλλησε. Από το συνεργείο την πρώτη φορά μου είχαν πει ότι μπορεί να συμβεί όταν ζεσταθεί πολύ το λάδι. Τις επόμενες ημέρες θα πάω γιά service και θα ρωτήσω τι άλλες συνέπειες μπορεί να έχει ή έστω στιγμιαία λειτουργία χωρίς να ανεβάζει λάδι και φυσικά τι μπορώ να κάνω γιά να μην το παρουσιάσει στο μέλλον. Είναι απαράδεκτο μια τόσο ακριβοπληρωμένη μηχανή να παρουσιάζει τέτοια προβλήματα ή θέματα. ΛΕΒΑΔΟΣ |
#5
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
ο τεντωτηρας σπρωχνει την καδενα το λαμπακι εχει σχεση με το λαδι και την τρομπα εχουν σχεση αυτα τα δυο ? αν εχουν τοτε ενταξει αν δεν εχουν αλλαξε εναν τεντωτηρα και ψαξε τις τρομπες λαδιου και παλι με επιφυλαξη διοτι και εμενα μου κροταλισε ο αριστερος τεντωτηρας στα 88000χλμ χωρις να μου αναψει λαμπακι και τον αλαξα η μηχανη ειναι του 05 με 103300χλμ |
#6
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
Απόσπασμα:
Αυτο το οποιο αναφερετε εδω αγαπητοι φιλοι ειναι αααααααλλο πραγμα και καμια σχεση δεν εχει με εκκεντροφορους και κοκορακια το οποιο ομως αξιζει να αναλυθει διοτι και αυτο παραγει ''κροταλλιστικους'' θορυβους...... Οι καδενες κινησης του εκκεντροφορου παιρνουν κινηση απο τον στροφαλο και τριβονται πανω σε δυο γλυστρες οι οποιες βρισκονται μια σε καθε πλευρα της μακροστενης και κλειστης (στρογγυλη κατα ενα τροπο) καδενας. Στην μια απο τις γλυστρες (οχι και στις δυο) και στο πισω μερος της εφαρμοζει τεντωτηρας με εμβολο το οποιο πιεζει την γλυστρα η οποια με την σειρα της πιεζει την καδενα ουτως ωστε να την κραταει τεντωμενη. Συνηθως αυτος ο τεντωτηρας ειναι μηχανικος με ελατηριο μονιμης τασης. Σε καποιες αλλες πιο εξελιγμενες ειναι υδραυλικος για μεγαλυτερη ακριβεια. Δεν νομιζω ομως να αναψει το λαμπακι λαδιου σε μια δυσλειτουργια του υδραυλικου τεντωτηρα.......το λαμπακι λαδιου θα αναψει οταν σταματησει η λιπανση του κινητηρα εστω και στιγμιαια. Τωρα αν ο αισθητηρας ειναι πανω στην διοδο του λαδιου που περναει απο τον υδραυλικο τεντωτηρα ο οποιος παρουσιαζει καποια δυσλειτουργια....ισως, αλλα με πολυ επιφυλαξη. Σε καθε περιπτωση, κοκκινο λαμπακι πιεσης λαδιου αναμμενο σημαινει αμεση ακινητοποιηση του οχηματος, καλεσμα οδικης βοηθειας και μεταφορα αυτου σε συνεργειο. Η εστω και για 1-2 δευτ. λειτουργια του κινητηρα σε αυτην την κατασταση ειανι σιγουρο οτι θα κανει ζημια καπου και παντα σε τριβομενο μεταλλο, μπορει να μην φανει αμεσα αλλα θα φανει σε λιγο χρονο. Τα κροταλισματα υπαιτιοτητος τεντωτηρα συμβαινουν επισης οταν ο κινητηρας ειναι ζεστος και στο 90% των περιπτωσεων μπορουν να ακουστουν με νεκρα και στιγμιαιο αποτομο ανοιγμα του γκαζιου απο το ρελαντι. Ακομα, και για να σιγουρευτει καποιος οτι ειναι σιγουρα καδενα/τεντωτηρας/γλυστρα ¨η κατι απο αυτα ας ανοιξει το γκαζι με νεκρα και σταματημενη μηχανη κι ας κρατησει τις στροφες εκει γυρω στις 2500.....τοτε η καδενα που δεν τεντωνεται σωστα συντονιζει κροταλιζοντας. Παντα να ξερετε οτι κροταλιζει η καδενα λογω μειωμενου τεντωματος της κι οχι ο τεντωτηρας ¨η η γλυστρα. Το κροταλισμα απο pitting ειναι θορυβος μεταλλικος και πολυ πριμος με μεγαλη συχνοτητα λογω στροφων και ακουγεται σε ολο το φασμα στροφων απο το ρελαντι. Το κροταλισμα απο καδενα ειναι θορυβος μεταλικος αλλα μπασσος με μικροτερη συχνοτητα κι ακουγεται σε ειδικες περιπτωσεις οπως περιεγραψα πιο πανω. |
#7
|
|||
|
|||
![]()
Ευχαριστώ για την άμεση απάντηση φίλε vpentza. Όντως το θέμα έχει "σκοτεινά" σημεία. Δεν ανέφερε λοιπόν το είδος των βλαβών. Έχεις δίκιο, με όποιον κι αν μίλησα αλλά και με τον τεχνικό τον ίδιο δεν βγαίνει τέτοια βλάβη στα 30κ χλμ. Επίσης δεν μπορεί να μου πει το γιατί!!!! Ρωτάω αύριο και ξαναφέρνω το θέμα προς συζήτηση.
|
#8
|
|||
|
|||
![]()
επειδη απο μποξερ ειμαι ασχετος, αλλα μηπως ομως δεν ανεβαινε λαδι στο κυλινδρο και δεν λιπαινονταν επαρκως?καμια τρομπα λαδιου μηπως ή καμια τσιμουχα?λεω εγω τωρα...
|
#9
|
|||
|
|||
![]()
δεν ειναι κακια η γνωμη σου!!!!!!
|
#10
|
|||
|
|||
![]()
Έχω το ίδιο μοντέλο απροβληματιστο ακόμα με 35000 χιλ τα σερβις τα κάνω με γνώμονα τα χιλιόμετρα και όχι τον χρόνο αυτο ειναι αποτέλεσμα του τμήματος μάρκετινγκ και μόνο οδηγώ BMW απο το 1994 και το θέμα των ετήσιων σέρβις ήρθε περίπου του 2002 καθαρά πιστεύω για να οικονομικούς λόγους.εδω μετά απο 20 χρονια άλλαξαν τα λάδια απο 20-50. Σε 10-40.το προβλημα σίγουρα πρεπει μα ειναι κάτι άλλο περιμένουμε νέα
|
![]() |
Tags |
κοκοράκια, εκκεντροφόρος |
|
|