![]() |
|
![]() |
|
Εργαλεία Θεμάτων | Τρόποι εμφάνισης |
|
#1
|
|||
|
|||
![]()
Καλησπέρα
Θέλει ενα φιλαράκι να αγοράσει ένα GS 650 , ποιό μοντέλο ; τι πρέπει να προσέξει ; τι βλάβες βγάζουν ; Κάθε βοήθεια δεκτή , Ευχαριστώ εκ των προτέρων..... ![]() |
#2
|
|||
|
|||
![]()
επειδή δεν διευκρινιζεις το μοντέλο σου παραθετω την οικογενεια GS 650:
1993–2000: F650 Funduro (19 inc μπροστα) και F650ST (strada -18inc) μονοκυλινδρα 2000–2004: τα επόμενα μοντέλα με ψεκαστο κινητήρα πλεον. F650GS and F650GS Dakar 2004: διπλα μπουζί 2009: G650GS η τελευταία αλλαγή και μοιάζει με τα 800άρια 2008: F650GS δεν ειναι 650!! είναι 800αρι αλλα με μειωμένη ιπποδυναμηπηγή: BMW 650 single - Wikipedia, the free encyclopedia F650 History, Differences and Purchasing FAQ |
#4
|
|||
|
|||
![]()
Καταρχήν Πέτρο μέχρι πόσα θέλει να διαθέσει για να ξέρουμε για τι μιλάμε.
![]() |
#6
|
|||
|
|||
![]()
Με αυτά στο χέρι πιστεύω ότι παίρνει διμπουζο μονοκυλινδρο μέχρι 2007. Από κει και πέρα το μοντέλο έγινε G 650 GS, κατασκευάζονταν στην Κίνα με μοτέρ φτιαγμένο από τη loncin. Δεν έχει ακουστεί κάτι άσχημο. Από το 2011 συναρμολογουνται πάλι στη Γερμανια.
Με αυτά τα χρήματα βρίσκει και Dakar. Sent from my LG-E610v using Tapatalk |
#7
|
|||
|
|||
![]()
Σοβαρά προβλήματα δε βγάζουν. Τα πιο συνήθη είναι η τρόμπα νερού, ο διακόπτης της μίζας και το πιο βαρύ το κομπλερ αν δεν το πάρεις έγκαιρα χαμπάρι.
3 έχω πάρει ως τώρα Πέτρο, value for money, οικονομικό και φθηνό στη συντήρηση του, αν δεν ήταν δε θα το έπαιρνα πάλι εν μέσω κρίσης Sent from my LG-E610v using Tapatalk |
#8
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
|
#9
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
Γιάννη αν αρχίσει να βαράει το κόμπλερ δεν υπάρχει επιστροφή, θέλη αλλαγή. Αυτό που εννοώ είναι να το αλλάξεις πριν τα ρημάξει όλα, μικρό, μεγάλο γρανάζι και μίζα όπως στο 650 που έχω τώρα. Είχαν σπάσει οι μαγνήτες της μίζας και το κουβούκλιο, μαντάρα δλδ κι η ζημιά κοστίζει πολλή πλέον. |
#10
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
Τώρα το είδα! τι ορθογραφικά λάθη έκανα;! ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
|