Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από BATALOS
κολλητοs μου με r 1200 gs 2007με 38000 χλμ με τα 98 hp ακουει ξαφνικα θορυβο στον πισω τροχο.βρισκομαστε στο καπακι για να το ακουσει ο παλιοs και καλα!!! (εγω ειμαι ο παλιοs,κλαιν-μαιν) λοιπον το κανω βολτα και οντωs ακουγεται εντονοs θορυβοs(κατι σαν ρουλεμαν)οταν κραταs πατημενο το συμπλεκτη και το αφηνειs να ρολαρει, ο θορυβοs ακουγεται πολυ λιγοτερο.πεταγομαστε στην μαμα αντιπροσωπεια( θεσσαλια) να μαs πουνε μια γνωμη.αφου το κανει βολτα και ο τεχνικοs ακουμε τα μαντατα.στην καλυτερη περιπτωση μονο ρουλεμαν(200-300 ευρω)στην χειροτερη και πιο πιθανη να εχουνε φαγωθει και τα καρε που σημαινει 1000 ευρω επισκευη 1300 καινουριο + εργασια φυσικα.εχει σαλταρει ο κολλητοs. η χρηση που κανει ειναι-100 χλμ ημερησιοs εκτοs ποληs σε εθνικη οδο λογω δουλειαs με ταχυτητα 120-140 χλμ.τα service πριν την ωρα τουs,καθε 4000 χλμ λαδια,καθε 8000 φιλτρο-μπουζι-βαλβιδεs!!! αλλα,αλλα λεω, δεν αλλαξε ποτε βαλβολινεs(του ειπανε καθε 60000 αλλαγη)(ουτε εγω τιs αλλαξα που εχω 32000).μεσα στην πολη μπαινει ελαχιστα,χωμα ποτε.ακουμε γνωμεs,προτασειs,παρομοιεs καταστασειs,να πωs το μηχανακι δεν το αφησε τελικα στο service για να παρει και μια δευτερη γνωμη απο αλλη γειτονικη μαμα αντιπροσοπεια.δετ το αφησε για τον λογο του οτι δεν μπορει να πιστεψει το γεγονοs πωs εβγαλε τετοια βλαβη σε αυτα τα χλμ και με τετοια χρηση.σαλτα λεμε!!!
|
Απο την στιγμη που ακουγετε θορυβος απο το πισω μερος (rear wheel drive) τα μαντατα ειναι ασχημα

! Σε ποια περιπτωση απο αυτες που ανεφερες ανηκει ο φιλος σου μονο οταν λυθει θα φανει.
Οπως και να εχει ειναι μεγαλη πικρα για ολους τους κατοχους μοτοσυκλετων/αυτοκινητων κτλ, να καλουνται να πληρωσουν τα σπασμενα της καθε ΗΛΙΘΙΑΣ εταιρειας (που με τοσες δεκαετιες πειρας ειναι απαραδετο να συμβαινει) για τις λαθος "οδηγιες" που εχουν δωσει



! Ποσο μαλλον οταν αναμεσα σε αυτους τους ιδιοκτητες υπαρχουν και ατομα, οπως ο φιλος σου που κανουν τα προβλεπομενα σε πολυ πιο τακτα διαστηματα! Φανταζομαι πως αισθανεται.......... ο φιλος σου αλλα και ολοι αυτοι!!
Αυτο που εχω να σου πω ειναι το εξης:
Για τον φιλο σου ο χρονος δεν γυρναει πισω, ΟΜΩΣ εσυ προλαβαινεις. Αλλαξε τα λαδια σου αμεσως, οχι σημερα, αλλα εχθες!!! Γιατι στο λεω αυτο;
Την Τεταρτη ειχα ανεβει στα Τρικαλα, σε φιλο μου γιατρο για βολτα. Ειναι κατοχος GS1200/2005 με περιπου 40000χλμ. Του αλλαξα τα λαδια πισω (για πρωτη φορα απο την ημερα που την αγορασε), οπως ειχα πριν λιγες μερες αλλαξει και στο δικο μου. Τα "λαδια" που του εβγαλα ηταν τραγικα


! Μαυρου χρωματος και χωρις υφη λαδιου, και με καποια ελαχιστα σημαδια απο ρινισματα. Τα σερβις του τα κανει κανονικα (οχι ο ιδιος γιατι δεν εχει ιδεα, γιατρος ειναι οπως ειπα οχι μηχανικος) αλλα στο συνεργειο. Ευτυχως δεν ειχε τζογο ουτε το bevel gear αλλα ουτε και η ροδα

! Το προλαβαμε. Τωρα σε επομενη βολτα μου προς Τρικαλα του εχω υποσχεθει να του τα ξανα αλλαξω το συντομοτερο δυνατο, απλα για να φυγουν καλυτερα τα οποια ρινισματα εμειναν μεσα!
Εσυ εχεις 32000χλμ. Αλλαξε τα!
Προτεινω τον εξης τυπο λαδιου:
RED LINE synthetic oil SAE 75W-140 (for use in manual transmissions, transaxles, & special rear drive racing differentials).
Κοστος 17 ευρω το λιτρο (τοσο ειχε στις 06/02/09.Αγορασμενο απο τον Λαμπριανιδη). Ποσοτητα οπως εχουμε πει και γνωριζουμε πλεον ολοι 180ml.