![]() |
|
![]() |
|
Εργαλεία Θεμάτων | Τρόποι εμφάνισης |
|
#1
|
|||
|
|||
![]()
Εσείς που έχετε ζήσει πολλά με τα BMW κι το pc σας κατεβάζει, μπας και ξέρετε αν παίζει κανας "μπαμπάς" after market διακόπτης για τα φλας ?
Tίποτε που να μπορείς να βγάζεις φλάς δίχως να θές 3 κουμπιά, δυό δάχτυλα και τον μισό εγκέφαλο απασχολημένο? να πετυχαίνεις την κόρνα δίχως να ανάβεις αριστερό φλάς? να ας πούμε καμμιά μοντιφιά που λέει και ο Soter3gm πχ με κανα διακόπτη από..Varadero? ![]() ![]() |
#2
|
|||
|
|||
![]()
Πάτα και τους δύο διακόπτες των φλας ταυτοχρόνως και σβιιν....
ρε μοντιφιά από βαρκαντέρο θα κάνεις Θα παίσει ο Μπόξερ να σου πατήσει το πόδι απαπαπα μην το ξαναπείς φτου φτου φτου ![]() ![]() Όλα θέμα συνήθειας είναι .....φέταααα Last edited by soter3gm; 05-11-2009 at 07:42. |
#3
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
![]() ![]() |
#4
|
|||
|
|||
![]()
Φίλε προφανώς δεν χρησιμοποιείς πολύ τη μοτό σου και δεν μπορείς να το συνηθίσεις.
|
#5
|
|||
|
|||
![]()
Στην αρχη και εγω τα εκανα σαλατα αλλα με το καιρο ολα μια συνηθεια ειναι
Last edited by 1200GS; 05-11-2009 at 11:29. |
#6
|
|||
|
|||
![]()
όταν οδηγάς και άλλα μηχανάκια συγχρόνως (κανονικού τύπου
![]() ![]() |
#7
|
|||
|
|||
![]()
Δεν μιλάω, δεν μιλάω δεν μιλάω!!!!!!!!!!!
![]() ![]() |
#8
|
|||
|
|||
![]() ![]() ![]() Aμ εσένα και το Σωτήρη προσπαθώ να παρακινήσω μπας και μάθουμε και τίποτε για τα Μπεμβεδο-μυστήρια! Πάντως είναι εντυπωσιακό, ενώ βρίσκεις σε after market για BMW μέχρι και.. σωβρακάκια, με τους διακόπτες δεν ασχολείται κανείς! Φαίνεται είναι το θέμα ταμπού, όπως και ο θόρυβος από το κιβώτιο. Δεν έχει γιατί και πως, απλά τα συνηθίζεις! |
#9
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
![]() Υπαρχει όμως φως στο τούνελ??? Βεβαίως γιατρέ μου, διότι στα τελευταια 1300GT, αν δεν κανω λαθος το μοντέλο, εβαλε αριστερα πολυδιακόπτη τυπου Χοντα (όπως εχει το Βαραντερο και σχεδόν οτι κυκλοφορει σε δυο ροδες, δηλ μεγαλη σκαλα, σινιαλο, φλας ενεργοποιηση/ακυρωση απο το ιδιο μπουτόν κ.λ.π.) και δεξια άλλον εναν τους οποιους επαρηγγειλε στην Ιαπωνία - ναι και μην γελατε, κλαιτε, νευριάζετε και δεν ξερω κι εγω τι - στην nippon αν ενθυμουμαι καλα!!! Η οποια γιαπωνεζικη εταιρεια βεβαια τους φτιαχνει στην.......Γουδελουπη!! Δεν εχει σημασια όμως η αποφαση μετράει!!! Εξάλλου τιποτε δεν φτιαχνεται στην Ιαπωνια πια, όλα σε μια Γουαδελουπη φτιαχνονται!! Τωρα γιατι στην Ιαπωνια-Γουαδελουπη κι οχι στην Γερμανια σε εναν π.χ. Lucas δεν μπορω να ξερω!! Εξ άλλου αβυσσος και αγνωστο στους υπολοιπους το πορτοφολι του καθενός!!!! Δεν ξερω αν αυτος ο διακόπτης (των 1300) μπορει να προσαρμοσθει με καποιον τρόπο σε ενα GS, αλλα κι αν γινεται η τσέπη σου θα στενάξει σε ρυθμους ''εξόδου του Μεσσολογίου''!!! Οπόταν συνηθισε το!!!!! Απόσπασμα:
![]() ![]() Προσπαθω, αγαπητε γιατρέ, να εξηγησω οτι το συγκεκριμενο σαζμαν δεν μπορει να μην ειναι θορυβωδες διότι η εσωτερικη διαταξη του εχει τις ριζες της πριν το 1950 και λογω μποξερ δεν μπορει να κανει και πολλα πράγματα ο Γερμανος να το βελτιωσει αλλα ουτε και να φτιαξει κατι άλλο!!! Μετα το 1980 αντικατεστησε καποια γραναζια με κωνικα αλλα ως εκει, μηχανολογικα δεν περνει τίποτε άλλο!! Χωρια που δεν το πολυψάχνουν κιολας μην τυχον χαθει ο.........χαρακτηρας!!!!! Προσπαθω να εξηγησω οτι αεροψυκτος και να μην καιει λαδια δεν υπαρχει σε αυτον τον πλανητη!! Εκτος κιαν ο κατασκευαστης εχει καταφερει με εξωτικα υλικα να επιτυγχανει ανοχες υδρόψυκτου (ο αεροψυκτος εχει κατα 70% μικροτερες ανοχες απο εναν αεροψυκτο)!! Πραγμα που δεν συμβαινει με την GS!!! Αλλα δεν ειναι και βλαβη!!! Ετσι ειναι βρε αδερφε!!! take it or leave it!!! Ασε οι άξονες........εδω βγάζω τον σκασμό!! ![]() Γιατρέ μου, ετσι ειναι, αν το πηρες για τον ελικα χωρις να ρωτησεις ολα αυτα και περιμενες να δεις ποιοτητα 745Csi σορρυ αλλα θα σε απογοητεψω! Αν την πηρες οχι για την ελικα αλλα γιατι σου αρεσει, το πας το αναθεματισμενο, σου αρεσει η βαρβατηλα που εκπέμπει, τα φρενα του, τα κρατηματα του, τα χωματερα του, γιατι στην καφετερια (λεμε τωρα) κανει μπαμ κ.λ.π. θα περασεις ζαχαρη!!! Αν ανηκεις στην δευτερη κατηγορια μην ασχολεισαι με θορυβωδη σαζμάν, ουτε με τίποτε άλλο περαν απο την οδηγικη σου απόλαυση και νιρβανα!!! Εκτος κι αν αιφνης σε αφησει στον δρόμο πράγμα που δεν συμβαινει μονο σε GS, τότε τα ξαναλέμε! σημ 1: Aν ποτε σε αφησει το οποιο αντευχομαι metα βδελυγμίας, μην πας στον γιατρο να σου γραψει ''κοκκινη'' συνταγη, βλέπεις εχω περισεευμα απο κατι lexotanil 5αρια απο το 1999 οταν η μονη και μοναδικη GS1150 που απεκτησα ποτε (και δεν θα αποκτησω άλλη) αναβαθμιζοντας με απο ''παντρεμενο και ταγμενο'' Γιαπωνεζο σε καθως πρέπει και σεβάσμιο Γερμανο, σε 6-7 μηνες μου εβγαλε οσα οι άλλες βγαζουν σε 3-103 χρόνια!!!! Και φυσικα ξαναγινα ταπεινος Γιαπωνεζος ζητωντας ταπεινα συγνωμη στo Αοyama Building (honda headquarters Tokyo) οτι δεν θα αλλαξοπιστησω ΠΟΤΕ ξανα!!! ![]() ![]() Last edited by GeorgeP; 05-11-2009 at 15:05. |
#10
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
![]() ![]() Άρχοντα μου έγραψες πάλι, αλήθιες λες μόνο που δεν ήπες πως όσοι παίρνουν ducati BMW harley κλπ κλπ ιδιότροπα οχίματα δεν τους νοιάζει το αν παθένουν βλαβες κλπ αλλά το ότι είναι κάτι σαν fetih ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Θέμα | Δημιουργός | Forum | Απαντήσεις | Τελευταίο μήνυμα |
Η λύση για τους ενοχλητικούς "καθαριστές τζαμιών" στα φανάρια ... | ΛΕΟΝΤΟΚΑΡΔΟΣ | Αστεία Video | 8 | 16-10-2009 21:09 |
"El Caminito del Rey" "Το δρομάκι του βασιλιά " | georgekostas | Διάφορα | 14 | 22-08-2009 00:08 |
Μέλη της "Χρυσής Αυγής" διέκοψαν εκδήλωση του "Ουράνιου Τόξου" | nek21 | Γενικά - Αναβάτης | 126 | 19-07-2009 00:53 |
η στάση του "ξυλουργού"." | Alext | Ανέκδοτα | 6 | 23-06-2009 20:06 |
Μεγάλη προσοχή στα μηνύματα "Κοινωνικής Ευαισθησίας"! | Arkas | Ανακοινώσεις | 7 | 17-05-2009 21:58 |