GS Forum

Πήγαινε πίσω   GS Forum > -----> Μοτοσυκλέτα > Παλαιά μοντέλα - Classic

Αγαπητά μέλη & φίλοι, το GS Forum, μετά από την πολυετή & καθ’ όλα επιτυχημένη πορεία του, εξακολουθεί να παραμένει online,

ώστε οι αναγνώστες του να έχουν πρόσβαση σε όλα τα θέματα του ενδιαφέροντός τους, για ενημέρωση και μελλοντική αναδρομή.

Σας ευχαριστούμε μέσα από την καρδιά μας για την αγάπη και την εμπιστοσύνη που μας δείξατε όλο αυτό το διάστημα

και καταστήσατε την διαδικτυακή αυτή συντροφιά σημείο αναφοράς για τα ελληνικά μοτοσυκλετιστικά δρώμενα και όχι μόνον.

Το μόνο βέβαιο είναι ότι, το ταξίδι συνεχίζεται ...
Απάντηση
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
  #1  
Παλιό 06-03-2010, 17:18
allen Ο/Η allen βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Feb 2009
Περιοχή: ΚΟΡΙΝΘΟΣ
Μoto: GS 1200
Μηνύματα: 910
Προεπιλογή ΠΟΙΑ Η ΤΙΜΗ ΤΟΥ

ΚΑΙ ΜΗΝ αρχισετε η τιμη τιμη δεν εχει και τετοια! το δινει φιλος στην κορινθο και δεν ξερει ποσο ,ουτε εγω ξερω ποιας χρονολογιας ειναι!(ειναι r26 250cc)?
http://img695.imageshack.us/img695/8...416231bmwr.jpg

Last edited by allen; 06-03-2010 at 17:22.
Reply With Quote
  #2  
Παλιό 06-03-2010, 19:51
ΛΕΟΝΤΟΚΑΡΔΟΣ's Avatar
ΛΕΟΝΤΟΚΑΡΔΟΣ Ο/Η ΛΕΟΝΤΟΚΑΡΔΟΣ βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Dec 2008
Περιοχή: ΑΘΗΝΑ
Μoto: R 1200 GS ADV - R 1200 RT - X9 500 EVO - VESPA 200E '86
Μηνύματα: 84,759
Προεπιλογή Απάντηση: ΠΟΙΑ Η ΤΙΜΗ ΤΟΥ

Αν έχεις τα νούμερα, θα βρεις άκρη ..... όπως λέει κ ο Γιώργος ....


Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από gemara Εμφάνιση μηνυμάτων


Αν έχεις τα νούμερά της, μπορείς εδώ να επαληθεύσεις το παραπάνω ή και να στείλεις e-mail στα αρχεία της BMW, θα σου απαντήσουν αμέσως. (Γερμανοί...). Η δικιά μου είναι η "362109" και βγήκε το 1956.




__________________
Ο ανόητος ... ψάχνει τα λάθη των άλλων,
ο έξυπνος ... του εαυτού του,
αλλά ο σοφός ... όλους τους συγχωρεί !!!
Reply With Quote
  #3  
Παλιό 06-03-2010, 23:23
gemara Ο/Η gemara βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jan 2009
Περιοχή: Γλυφάδα
Μoto: [Piaggio Vespa P150X] [R26 '56] [R51/3 '54] [R60/2 '66] [R69S '61] [R1200GS]
Μηνύματα: 5,006
Προεπιλογή Απάντηση: ΠΟΙΑ Η ΤΙΜΗ ΤΟΥ

Στην τιμή του παίζουν μερικά πραγματάκια ρόλο. Κατάσταση κινητήρα και τελευταία επισκευή - ανακατασκευή, που και ποιός την έκανε, κατάσταση ηλεκτρικών, τροχοί, φρένα, κ.α.

Το χρωματάκι της θέλει σενιάρισμα πολύ, καθότι δεν έχει τα λευκά φιλέτα περασμένα.

3.000 το πολύ αν είναι σε μέτρια κατάσταση μοτέρ - ηλεκτρικά, 4.000 αν έχει κινητήρα διαμάντι.

Όλα τα στοιχεία του τώρα, αναγράφονται στο ταμπελάκι που είναι στο λαιμό του τιμονιού. R26, 245cc είναι και η χρονολογία είναι και αυτή γραμμένη πάνω του.
Reply With Quote
  #4  
Παλιό 07-03-2010, 10:59
allen Ο/Η allen βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Feb 2009
Περιοχή: ΚΟΡΙΝΘΟΣ
Μoto: GS 1200
Μηνύματα: 910
Προεπιλογή Απάντηση: ΠΟΙΑ Η ΤΙΜΗ ΤΟΥ

ευχαριστω παιδες!! θα τα μεταφερω και οποιος ενδιαφερεται να το πει !
ο τυπος δεν ειναι συλλεκτης αλλα παλιος εμπορος!θα την δωσει οσο λεει ο gemaras!
Reply With Quote
  #5  
Παλιό 07-03-2010, 14:34
fidel Ο/Η fidel βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Feb 2010
Περιοχή: Larisa
Μηνύματα: 45
Προεπιλογή Απάντηση: ΠΟΙΑ Η ΤΙΜΗ ΤΟΥ

Βαλτην στις αγγελιες τοτε
Reply With Quote
  #6  
Παλιό 14-03-2010, 21:20
Blackstaf Ο/Η Blackstaf βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: May 2009
Περιοχή: Πειραιάς
Μoto: GS1200 (09)
Μηνύματα: 86
Προεπιλογή Απάντηση: ΠΟΙΑ Η ΤΙΜΗ ΤΟΥ

Φιλαράκι όπως είπε ο προαναφέρων η τιμή της είναι περίπου 3000 ευρώ,ίσως και λίγο παραπάνω και στο λέω αυτό γιατί έχω ψαχτεί και εγώ για παλιά μηχανή και οι τιμές εκεί κυμαίνονται...
Reply With Quote
  #7  
Παλιό 21-03-2010, 16:30
ekatontarxos Ο/Η ekatontarxos βρίσκεται εκτός σύνδεσης
25/4/65 - 5/7/09
 
Ημερομηνία εγγραφής: Dec 2008
Περιοχή: Στην μνήμη μας για πάντα !
Μoto: GS1200ADV
Μηνύματα: 157
Προεπιλογή Απάντηση: ΠΟΙΑ Η ΤΙΜΗ ΤΟΥ

δεν θέλω να γινομαι κακός αλλά τι το θές τό σαπάκι?
Το καταλαβαίνω να το πάρεις για μια βολτα για να εχεις άποψη,αλλά να ξοδεψεις και λεφτα να το συνεφέρεις...
Δεν στρίβει,δεν φρενάρει,έχει μεγάλα ποσοστα μικροζημιών λόγω αστοχιών υλικών τής εποχής και της τεχνολογίας της,ειναι κουραστική σε πολύωρη οδήγηση,άσε πού μέχρι Ναυπλιο σε βλέπω να πηγαίνεις,δεν είναι για παραπάνω...
Βλέπω αυτούς πού οδηγούν Enfield καμμια φορά στό δρόμο και τους λυπάμαι...
Χαμένοι από χέρι,να κοιτάνε, τί χάλασε πάλι,ψεκασμού και abs γωνία
Reply With Quote
  #8  
Παλιό 21-03-2010, 21:41
gemara Ο/Η gemara βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jan 2009
Περιοχή: Γλυφάδα
Μoto: [Piaggio Vespa P150X] [R26 '56] [R51/3 '54] [R60/2 '66] [R69S '61] [R1200GS]
Μηνύματα: 5,006
Προεπιλογή Απάντηση: ΠΟΙΑ Η ΤΙΜΗ ΤΟΥ

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από ekatontarxos Εμφάνιση μηνυμάτων
δεν θέλω να γινομαι κακός αλλά τι το θές τό σαπάκι?
Το καταλαβαίνω να το πάρεις για μια βολτα για να εχεις άποψη,αλλά να ξοδεψεις και λεφτα να το συνεφέρεις...
Δεν στρίβει,δεν φρενάρει,έχει μεγάλα ποσοστα μικροζημιών λόγω αστοχιών υλικών τής εποχής και της τεχνολογίας της,ειναι κουραστική σε πολύωρη οδήγηση,άσε πού μέχρι Ναυπλιο σε βλέπω να πηγαίνεις,δεν είναι για παραπάνω...
Βλέπω αυτούς πού οδηγούν Enfield καμμια φορά στό δρόμο και τους λυπάμαι...
Χαμένοι από χέρι,να κοιτάνε, τί χάλασε πάλι,ψεκασμού και abs γωνία
Παραδέξου το, δεν σου αρέσουν οι κλασικές μηχανές!
Reply With Quote
  #9  
Παλιό 22-03-2010, 07:26
ekatontarxos Ο/Η ekatontarxos βρίσκεται εκτός σύνδεσης
25/4/65 - 5/7/09
 
Ημερομηνία εγγραφής: Dec 2008
Περιοχή: Στην μνήμη μας για πάντα !
Μoto: GS1200ADV
Μηνύματα: 157
Προεπιλογή Απάντηση: ΠΟΙΑ Η ΤΙΜΗ ΤΟΥ

μου αρεσει να τις παρατηρω ,να βλεπω και να συγκρινω τα βηματα της τεχνολογιας και προοδου,αλλα μεχρι εκει.
Ο "έρωτας" που προωθειται,"επιβάλεται",συντηρείται για τα απανταχού σαράβαλα είναι μέρος της φιλοσοφιας του marketing για να πουλήσει το καινουριο...
Μια RR θα με συγκινούσε περισσότερο,η αοπκάλυψη πως δουλεύει το duolever σε ενα 1200 που πήρα για τεστdrive πού κατέβασα σε κλάσματα δευτερολεπτου την ταχύτητα απο 180 σε 80,χωρις να βυθιστει η μηχανη,να ελαφρώσει η ουρά κλπ κλπ ήταν Η εμπειρία...
Η αποκάλυψη ότι αφού ζεσταθηκε το ταμπούρο ,πλέον δεν φρεναρει η γιαγια,μονο φρίκη μου προξενεί...
Reply With Quote
  #10  
Παλιό 22-03-2010, 19:45
gemara Ο/Η gemara βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jan 2009
Περιοχή: Γλυφάδα
Μoto: [Piaggio Vespa P150X] [R26 '56] [R51/3 '54] [R60/2 '66] [R69S '61] [R1200GS]
Μηνύματα: 5,006
Προεπιλογή Απάντηση: ΠΟΙΑ Η ΤΙΜΗ ΤΟΥ

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από ekatontarxos Εμφάνιση μηνυμάτων
μου αρεσει να τις παρατηρω ,να βλεπω και να συγκρινω τα βηματα της τεχνολογιας και προοδου,αλλα μεχρι εκει.
Ο "έρωτας" που προωθειται,"επιβάλεται",συντηρείται για τα απανταχού σαράβαλα είναι μέρος της φιλοσοφιας του marketing για να πουλήσει το καινουριο...
Μια RR θα με συγκινούσε περισσότερο,η αοπκάλυψη πως δουλεύει το duolever σε ενα 1200 που πήρα για τεστdrive πού κατέβασα σε κλάσματα δευτερολεπτου την ταχύτητα απο 180 σε 80,χωρις να βυθιστει η μηχανη,να ελαφρώσει η ουρά κλπ κλπ ήταν Η εμπειρία...
Η αποκάλυψη ότι αφού ζεσταθηκε το ταμπούρο ,πλέον δεν φρεναρει η γιαγια,μονο φρίκη μου προξενεί...
Μα δεν έχουν καμμία σχέση οι μηχανές αυτές με τα RR και τα παρόμοια. Μιλάμε για μηχανές που όχι duolever δεν έχουν, αλλά ούτε καν ανάρτηση!
Ούτε πάνε 180 για να έχουν τα αντίστοιχα φρένα, ούτε καν 80 δεν πάνε.
Ούτε για έρωτες θα πούμε, ούτε για επιβολή της χρήσεώς του από τον οποιοδήποτε.
Είναι μεράκι και αγάπη για κάτι πολύ όμορφο, που αν δεν υπήρχε αυτό, ούτε duolever θα υπήρχαν, ούτε φρένα και οι ουρές θα εξακολουθούσαν να ελαφρώνουν. Όπως αν δεν υπήρχε ο παππούς μας, δεν θα υπήρχαμε και μεις!
Και για να τις παρατηρεί ο οποιοσδήποτε, κάποιοι έχουν δαπανήσει πολύ προσωπικό χρόνο και εργασία, που αν δεν κάτσεις να το κάνεις, δεν το αντιλαμβάνεις. Και ποια η μεγαλύτερη σύγκριση και προόδου τεχνολογίας, αν δεν τις δουλέψεις με τα χέρια σου και τις καβαλήσεις στο δρόμο για να το καταλάβεις. Πολύ δύσκολα επίσης περνάει σε κάποιον άλλον το συναίσθημα και η ικανοποίηση της ενεργοποίησης ενός υλικού που ήταν στα χώματα για 50 χρόνια...

Σαφώς και δεν αρέσουν σε όλους, ούτε και τους συγκινούν.
Σε άλλους αρέσουν οι κλασσικές μηχανές και δεν τους αρέσει το ποδόσφαιρο πχ, σε άλλους τους αρέσει το ποδόσφαιρο και δεν τους αρέσουν τα "σαράβαλα". Γούστα είναι αυτά!

Αν φαίνεται σαράβαλο και σαπάκι αυτό το R26 που έβαλε ο φίλος σε αυτό το ποστ, πως θα χαρακτηριζόταν αυτό το R12 του 35 που αναπαλαιώνει ένας "φίλος" της κλασσικής μοτοσυκλέτας;



Reply With Quote
Απάντηση


Κανόνες καταχώρησης
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is σε λειτουργία
Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο HTML κώδικας ειναι εκτός λειτουργίας

Που θέλετε να σας πάμε;

Σχετικά Θέματα
Θέμα Δημιουργός Forum Απαντήσεις Τελευταίο μήνυμα
ΠΩΛΗΤΑΙ ΚΡΑΝΟΣ SHOEI XR 1000 (S) ΣΕ ΤΙΜΗ ΕΥΚΑΙΡΙΑΣ. Blackstaf Πωλήσεις εξοπλισμού αναβάτου 4 06-02-2010 21:13
'' Ο ΓΚΑΝΤΕΜΗΣ ΤΟΥ BAR '' MARK Ανέκδοτα 11 02-02-2010 19:32
Η ΠΑΓΙΔΑ ΤΟΥ FREDOCCINO Alext Χρήσιμα 14 06-09-2009 09:29
ΠΟΙΑ ΘΕΩΡΕΙΤΕ ΤΗ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΤΕΡΗ ΑΙΤΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΩΝ ΜΕ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ; riko46 Ασφάλεια και τεχνικές οδήγησης 12 29-06-2009 14:53
Η ΤΙΜΗ ΤΗΣ??? alkiviadis Νέα μοντέλα BMW 3 25-05-2009 13:36


Όλες οι ώρες είναι σε GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 02:28.


vBulletin Version 3.8.4
Jelsoft Enterprises Ltd.
Όλα τα γραφόμενα αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία του GS Forum!