![]() |
|
![]() |
|
Εργαλεία Θεμάτων | Τρόποι εμφάνισης |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() |
#2
|
|||
|
|||
![]()
Τι έπαθε ο άνθρωπος............
![]() ![]() |
#3
|
|||
|
|||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
#4
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
Παντως σταυρο ειναι παλια η φωτογραφια (εγω την ειχα ανεβασει σε αυτο το φορουμ:http://www.gsforum.gr/%CE%9D%CE%AD%C...-2009-a-4.html, μυνημα 33 ) στην ελλαδα πριν 2-3 χρόνια και ειναι Ελληνικο το μηχανακι!! Ειχε 7000-9000κμ αν θυμαμαι καλα, και ο κατοχος του ηταν Αφρικανος ,μετα Βαραντεριδης μετα BMWGSακιας και μετα παλι Βαραντεριδης όπου παραμενει μεχρι σημερα!! Ηταν απο τα παλια και πρωτα μελη του ΑΤ club το 1992!! Η φωτογραφια αυτη εχει κανει τον γυρο των φορουμς στον κοσμο όπως και άλλες σαν την εταιρη επισυναπτομενη στο παραπανω λινκ, παλι ελληνα σε εκδρομη στην Πελοπονησο το 2005-6 δεν θυμαμαι χωρις να εχει περασει ουτε μετρο απο χωμα!! Ετσι ξαφνικα καθως πηγαινε συνεβηκε το της φωτογραφιας!!! Καλα που δεν σκοτωθηκε, ηταν τυχερος γιατι ειχε χαμηλη ταχυτητα και ηταν σε ευθεια!! |
#5
|
|||
|
|||
![]()
Εμένα η απορία μου είναι αν μπορεί να φτάσεις σε αυτό το σημείο χωρίς προειδοποιήσεις,
ξέρεις περίεργους ήχους κ.λ.π.. |
#6
|
|||
|
|||
![]()
το θέμα εδώ και κανα δυο χρόνια που το χα ανακαλύψει, κοσμεί το μαύρο μουσείο των bmw, μαζί με άλλες τέτοιες τρομακτικές εικόνες, από αυτά που εύχεσαι να μην τύχει ούτε στον εραστή της άπιστης σου.
οι προειδοποιήσεις πάντα υπάρχουν, αρκεί να μπορεί κάποιος να τους αντιληφθεί και να τους αποκωδικοποιήσει σωστά, μιλά ω για μηχανικά μέρη, όχι για ηλεκτρικά-ηλεκτρονικά που βασίζουν την λειτουργία τους στην αρχή της αβεβαιότητας, αναλόγως την χώρα κατασκευής τους |
#7
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
παντως η 2η φωτο που δινεις ειναι λιγο περιεργη... και εξηγουμαι παροτι ειναι σε ασφαλτο αραγμενο το μηχανακι, εντουτοις το σκασμενο λαστιχο και η θεοστραβη ζαντα μαρτυρουν καταπονηση μεγαλη και μαλλον αλλου ειδους που λογικα μονο σε σκασιμο απο αλμα μπορει να γινει και οχι σε ευθεια και με λιγα κμ, ισως ειναι αλλοι οι λογοι που <<διερευσε>> ΑΥΤΗ η εκδοχη της ιστοριας, ![]() ![]() ![]() |
#8
|
||||
|
||||
![]()
.
Εμένα τώρα ..... πως μου φαίνεται κάτι abnormal ????? ![]() Ερώτηση πρώτη: Ο ιδιοκτήτης, είδε το μηχανάκι του να καίγεται, ξεκαβάλησε, το έβαλε στο κεντρικό σταντ, έσβησε την μηχανή - έβγαλε τα κλειδιά απ' τον διακόπτη, ξεκλείδωσε την βαλίτσα, άνοιξε την βαλίτσα, έβγαλε την φωτογραφική μηχανή απ' την βαλίτσα - μετά απ' την θήκη της, και άρχισε να τραβάει φωτογραφίες ..... Και όλα αυτά ...ενώ βλέπει το μηχανάκι του να ....... ΚΑΙ-ΓΕ-ΤΑΙ ....... ![]() Και δεν έκανε καν τον κόπο να σκύψει και να κάνει ένα "φουου", να σβήσει η φωτιά ;;;;;; Ερώτηση δεύτερη: Τα υγρά στον κύκλο "Α" .....ας υποθέσουμε ότι έσταξαν όση (λίγη λογικά) ώρα, βρίσκεται σταματημένο το μηχανάκι, και ΚΑΙ-ΓΕ-ΤΑΙ .... Τα υγρά στον κύκλο "Β" ..... τί είναι ;;;; Ερώτηση τρίτη: Το καμένο τμήμα του διαφορικού, σας φαίνεται φυσιολογικό ;;;;; Το ξεφλούδισμα στον κύκλο "C" ..... από τί δημιουργήθηκε ;;;;; Ερώτηση τέταρτη: Έχουμε δει ανοιγμένα διαφορικά σε μηχανάκια με μηδενική βαλβολίνη, από σκισμένη φούσκα, με μαύρα από την σκουριά γρανάζια διαφορικού ... Πως εκείνα ΔΕΝ πήραν φωτιά ;;;;; Εφόσον λοιπόν, είχε ακόμη λίγη ποσότητα βαλβολίνης, (αυτή που τρέχει κάτω - κύκλος "Α"), γιατί να πάρει φωτιά η φούσκα ;;;;; Υπάρχουν κι άλλες ελαστικές επιφάνειες κοντά σε υψηλές θερμοκρασίες, αλλά δεν έχουμε ξαναδεί να παίρνουν φωτιά ..... (κ μην ακούσω οτι είναι από άλλο υλικό) Αυτές τις λίγες ερωτήσεις για αρχή ..... ακολουθούν κι άλλες ..... ![]() .
__________________
Ο ανόητος ... ψάχνει τα λάθη των άλλων, ο έξυπνος ... του εαυτού του, αλλά ο σοφός ... όλους τους συγχωρεί !!! ![]() |
#9
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
Ισως ο συνεπιβατης (αν ειχε) να ειχε την φωτογραφικη μηχανη επανω του ετοιμη κι οχι σε βαλιτσα!!!! Ισως παλι ουτε ο συνεπιβατης ουτε ο αναβατης αλλα καποιος εκει κοντα περαστικος! Ισως και το πιο πιθανόν να ηταν γκρουπ μοτοσυκλετων και να τραβηξε την φοτο καποιος απο την ομαδα για να την στειλουν στην εταιρεια!!!! Απαντηση δευτερης ερωτησεως (παλι υποθετικη) Τα υγρα οταν κυλανε κυλανε ακανονιστα, απο αλλου τα περιμενεις να κατευθυνθουν κι αλλου κατευθυνονται. Αν μεχρι να κατεβει απο την μοτοσυκλετα ο αναβατης εσταξε στο ενα σημειο με την αλλαγη θεσης του ψαλιδιου οτα κατεβηκε ετρεξε στο δευτερο!!!! Ακομα, σε αυτες τις περιπτωσεις και δη σε GS οταν υπαρχει καποια βλαβη στο συστημα αυτη ειναι συναρτωμενη και με το σαζμαν της μοτο!! Ετσι τα λαδια στον κυκλο Α να ειναι απο διαροη απο την τσιμουχα του σαζμαν όπου καταληγει ο αξονας και να εσταξαν μετα το καψιμο του χαζου ελαστικου παρεμβυσματος/τσιμουχας δεν ξερω και πως να το πω!! Και τα λαδια στο σημειο Β να ειναι οι βαλβολινη του διαφορικου! Υποθεσεις κανω και σε αυτην την περιπτωση! Απαντηση τριτης ερωτησεως (αυτη σιγουρη) το αλουμινιου και δη τα κραμματα αλουμινιου και οι βαφες τους αυτα τα σημαδια αφηνουν οταν καιγονται!!!! Απαντηση τεταρτης ερωτησεως (κι αυτη σιγουρη) Εμενα το Βαραντερο μπορει να εχει αλυσιδα κινησης 1 εκατοστο πιο μακρια απο το κανονικο λογο φθορας! το ιδιο εχει και του διπλανου μου το Βαραντερο! ομως σε εμενα η αλυσιδα βγηκε απο το εμπρος γραναζι συνιλιβωντας το καρτερ(!!) και με εριξε κατω ενω ο διπλανος μου με το ιδιο προβλημα απορουσε πως εγινε αυτό!!! Καθε περιπτωση και διαφορετικη Νικο αναλογα τις συνθηκες της καθε μιας ξεχωριστά!! Last edited by GeorgeP; 15-03-2010 at 12:56. |
#10
|
|||
|
|||
![]()
Γιώργο οι αστοχίες από το υλικό ,τη συναρμογή, τη χρήση (εκτός προδιαγραφών, συντήρηση) είναι γνωστές και υπάρχουν σε κάθε όχημα. Οι περιπτώσεις στην σειρά Rαλλά και ειδικότερα στη GSείναι ελάχιστες.
Η προσπάθεια να αναλύσεις τις ζημιές των μότο από τις φώτο είναι σαφώς μεγαλύτερη αστοχία! Κι εγώ διακρίνω κάποιες περίεργες λεπτομέρειες αλλά χρειάζεται γνώση του ιστορικού και μηχανολογική εξέταση για να μπορεί κάποιος να βγάλει συμπέρασμα. Με υποθέσεις απλά τραβάς ¨¨λαγούς¨¨ και μάλιστα ατυχείς λέγοντας <<χωρις να εχει περασει ουτε μετρο απο χωμα!! Ετσι ξαφνικα καθως πηγαινε συνεβηκε το της φωτογραφιας>>, << Το ψαλιδι-αξονας εσπασε, η ζαντα στραβωσε λογω του κτυπηματος της πανω σε καποιο σταθερο σημειο μαλλον του κινητηρα ¨η καπου κοντα σε αυτην την περιοχή >>,<<Τα υγρα οταν κυλανε κυλανε ακανονιστα, απο αλλου τα περιμενεις να κατευθυνθουν κι αλλου κατευθυνονται>>, << σε αυτες τις περιπτωσεις και δη σε GS οταν υπαρχει καποια βλαβη στο συστημα αυτη ειναι συναρτωμενη και με το σαζμαν της μοτο!! Ετσι τα λαδια στον κυκλο Α να ειναι απο διαροη απο την τσιμουχα του σαζμαν όπου καταληγει ο αξονας και να εσταξαν μετα το καψιμο του χαζου ελαστικου παρεμβυσματος/τσιμουχας δεν ξερω και πως να το πω!! Και τα λαδια στο σημειο Β να ειναι οι βαλβολινη του διαφορικου>> . Δεν υπάρχει λογική σε σπάσιμο ψαλιδιού ,η με παρουσία φλόγας, με τις συνθήκες που περιγράφεις. |
![]() |
|
|