Σου απαντω κι εγω κι ας ειμαι αυτος που τα ''χωνω'' στο φορουμ για τις βλαβες των GS!!!
- Σου αρεσει?.....Παρτο!!!! Διοτι αν δεν το παρεις και παρεις κατι άλλο παντα θα εχεις την απορια........ ''κι αν το επαιρνα πως θα ηταν?''
- Ελαττωματα/προβληματα? Αν σου αρεσει η γκομενα με το μινι, τα μακρια ποδια και το ψιλοτακουνο, θα αναρωτηθεις αν εχει ελαττωματα και χούγια? Οχι!! Μπορεις ομως μεχρι να καταληξεις στο ποθητο αποτέλεσμα (υπτιο/πλαγιο/οπισθεν/ιεραποστολικο) να...
- ...μαθεις ψαρευοντας......!!!! Το βιβλιο σερβις (ευτυχως η BMW ειναι καλη σε αυτο, οχι σαν κατι Ελληνες γιαπωνεζους). Αν εχει κανει ΟΛΑ τα σερβις της κι εχει παρακολουθησει τις οποιες ανακλησεις του μοντελου...... εισαι σε αριστο δρόμο!!!
- Αφου ολα τα παραπανω ειναι ΟΚ εισαι σε καλο δρόμο........
και μενει ενα τελευταιο το οποιο λεει..... αυτα που ηξερες με το ΚLE ητοι
''βαζω λαδια κανω σερβις και φευγω ξεχνοντας το μεχρι το επομενο σερβις......'' ξεχασε το!!! Εκτος κι αν εισαι απο τους ελαχιστους που πηραν Ευρωπαικο (οποιοδηποτε) το οποιο ετυχε να εχει Γιαπωνεζικη συμπεριφορα!! Κατι η καταναλωση λαδιου (αεροψυκτο ειναι, και η μικρη καταναλωση λαδιου δεν ειναι βλαβη ειναι ΑΝΑΓΚΗ), κατι τα κλαπατσιμπαλα που ακουγονται οταν ζεσταινεται μεσα στην πολη (ειπαμε.....αεροψυκτο) ισως σε ξενισουν!! Αν τα συνηθισεις θα ζησεις εναν ερωτα μεγάλο!! Χωρια που στα ταξιδια σου θα αισθανεσαι μεσα σε Mercedes ΜL 500 αλλα σε 2 ροδες!!!!!!! Χωρια που θα φρεναρεις και θα ''πετας'' πανω απο την μηχανη!! (Τα φρενα της ειναι απιστευτα, αλλα πρεπει να τα μαθεις και να μην το παρακανεις!!) Χωρια που στις στροφες θα περνας οτι μαστοδοντο ON/OFF συναντας (εκτος απο το δικο μου


), χώρια που θα κινεισαι αξιοπρεπεστατα στο χωμα, χωρια που θα φορτωνεις τα 120 κιλα σου, τα 65 της κοπελιτσας συν την ντουλαπα της......... και θα ταξιδευεις σαν να μην συμβαινει τιποτε......... κ.λ.π., κ.λ.π.!!!!
Μια συμβουλη θα σου δωσω, την τελευταια αυτου του ποστ, το θεμα
αξονας να το προσεχεις, αν διαβασεις και σε αλλα ποστ μου η ''μαμα'' εχει κανει μια λαλακια εν σχεση με τα παλιοτερα μοντελα στις τσιμουχες στεγανοποιησης που μονο στεγανοποιηση δεν κανουν!! Ολα τα άλλα τα κανουν αριστα!!!

Ετσι το σημειο αυτο θελει και την δικια σου προσοχη σε καθε σερβις (¨η καθε δευτερο ητοι 20,000κμ), κι αν ειναι δυνατόν αρχιζοντας με εναν ελεγχο με την αγορα της!!!!! Επειδη μονον το 5% προσεχουν αυτο το σημειο με αποτέλεσμα σκουριες (στα σημεια αρθρωσης, ο αξονας ασ σκουριασει δεν μας ενδιαφερει) καλο θα ηταν στην τιμη αγορας να υπολογισεις και ενα ποσο το οποιο να αντιστοιχει στην εξαγωγη ολου του αξονα, λιπανσης με ειδικο γρασσο/λιπος ρουλεμαν (σαν κι αυτο το κιτρινο/λευκο που χρησιμοποιουν οι εταιρείες στα ρουλεμαν τροχων των αυτοκινητων το οποιο δεν ξεραινεται ποτε εν αντιθεση με το γραφιτουχο) των σημειων εδρασης/αρθρωσης και απαντοποθετησης του! Και ποτε μα ποτε πλυσιμο στην πιεση του βενζιναδικου!!!
Αυτα τα ολιγα κι ελπιζω να μην σε/σας κουρασα!!