![]() |
|
![]() |
|
Εργαλεία Θεμάτων | Τρόποι εμφάνισης |
#41
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
|
#42
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
Ενω στα υπόλοιπα για να αλλαξεις μια τσιμουχα στεγανοποιησης στο εμπρος γραναζι κινησης παιρνεις ΟΛΟΝ τον κινητηρα στο χερι, τον κανεις βιδες δηλαδη!!! |
#43
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
Αν αντεχεις τα τερτιπια των ευρωπαιων κατσε εκει που εισαι!! Εγω προσωπικα δεν τα αντεχω, αν τα αντεχα θα ειχα παραμεινει στην BMW, γιατι αν και το Βαραντερο θελει π.χ. αναρτησεις και σωστες γραμμες για να παει γρηγορα ενω οι ΟΛΟΙ οι ευρωπαιοι σε αυτην την κατηγορια μοτοσυκλετων φορανε τα καλυτερα απο ''μαμα'' και στριβουν/φρεναρουν αρκετα καλυτερα απο τον Ιαπωνα εντουτοις αυτη η αξιοπιστια που εχει ο δευτερος ειναι ασυναγωνιστη!!! Σημ. αυτο το ''ολα σπανε και όλα χαλανε'' φυσικα και δεν με βρισκει συμφωνο, όπως και εσενα φανταζομαι αλλα και όλους οσους περασαν απο γιαπωνεζικα!!! Το 100% γιαπωνεζικο θα χαλασει σε σπανιες περιπτωσεις μεχρις και ποτέ (Αφρικα τουιν, Τρανσαλπ, VFR, VTR κ.λ.π. να μην παω πιο πισω) ενω ο ευρωπαιος απαιτει ενασχοληση με το αντικειμενο του΄πόθου σου συνεχως και καθημερινως!!! Τα ντεμί Γιαπωνεζικα π.χ. Βαραντερο made in Spain απο 2002 μεχρι 2009 και τωρα Made in Italy ειναι άααααααλλη ιστορια!! Αλλα κι αυτα βγαζουν 1-2 προβληματα (ιμμομπιλαιζερ και ανορθωτες στα ανευ ABS μοντελα το δευτερο, αλλα και μπαταριες σε μερικα) τα οποια ομως ειναι κοινα σε ολη την σειρα των μοντέλων!! Πολυ σπανια να χαλασει κατι άλλο εκτος κι αν εισαι συγγενης του.......Μητσοτακη!!! Last edited by GeorgeP; 21-04-2010 at 09:16. |
#44
|
|||
|
|||
![]()
Ευχαριστώ Γιώργο για τις απαντήσεις σου.
Δυστυχώς δεν έχω εγγύηση (μοντ. 2005) από την τσεπούλα μου θα βγουν πάλι! Αλλά θα την στείλω να έχω το κεφάλι μου ήσυχο (όσον αφορά το θέμα του συμπλέκτη, γιατί με τα BMW ποτέ δεν ξέρεις!) Για να φτάσεις στο σασμάν πρέπει να λύσεις τη μισή μηχανή σχεδόν (εξάτμηση, τροχό, διαφορικό, ψαλίδι, ανάρτηση, υποπλαίσιο και εγώ δεν ξέρω τι άλλο (εσύ τα ξέρεις αυτά καλύτερα) και είναι η δεύτερη φορά μέσα σε περίπου 5000χλμ γι'αυτό ανησυχώ! Τι να κάνω έμπλεξα! ![]() ![]() |
#45
|
|||
|
|||
![]()
παιδες καλησπερα!! Eιμαι καινουργιος στο FORUM και ο λογος που μπηκα ειναι για να διαβασω να μοιραστω να μαθω μαζι σας γιατι μετα απο συμβιωση με δυο JAPAN
![]() ![]() |
#46
|
|||
|
|||
![]()
δυστυχως πολλα δε καταλαβαινω κι εγω ομως τι να κανουμε,προσωπικα παντως κι οσες φορες ειχα παρει gs ποτε δεν ειχα αντιμετωπισει προβλημα
|
#47
|
|||
|
|||
![]()
Κι εγώ έχω ακριβώς το ίδιο θέμα....
Μετά απο πρόσφατη επίσκεψη στον Γέρακα (για αλλαγή σε φλάντσες καπακιών που είχαν διαρροή και θερμοστάτη ψυγειου λαδιού που τα είχε παίξει) μου είπαν να το αφήσω μέχρι την αλλαγή δίσκου κι ότι δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα για μεγαλύτερη ζημιά... Αυτά μου είπαν, αυτά σας λέω... σημ. μιλάμε για GS '06 με 55κ χλμ |
#48
|
|||
|
|||
![]()
ρουλεμαν πριζντιρεκτ και αξωνα.εμενα το κανει.οταν χτυπησει δισκο θα το φτιαξω.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Θέμα | Δημιουργός | Forum | Απαντήσεις | Τελευταίο μήνυμα |
Θόρυβος απο αντλία βενζίνης σε R1150 GS | dimalx | Τεχνικά θέματα διάφορα | 11 | 06-05-2010 13:25 |
Καλημέρα σε όλους από Πειραιά. | Translatoras | Καλώς ήλθατε | 21 | 02-03-2010 09:37 |
Άλλος από 950 σε 1200 ? Χωματοσυζήτηση! | ikaros-gs | Γενικά - Αναβάτης | 6 | 26-02-2010 14:42 |
ενδειξη δείκτη βενζινης σε 1200gs/2008! | FANISGS | Τεχνικά θέματα διάφορα | 7 | 12-10-2009 22:21 |
Κράνος Μοτοσικλέτας Θόρυβος !!!!!!!!!! | riko46 | Ασφάλεια και τεχνικές οδήγησης | 12 | 25-04-2009 12:30 |