![]() |
|
|||||||
![]() |
|
|
Εργαλεία Θεμάτων | Τρόποι εμφάνισης |
|
#11
|
|||
|
|||
|
Κατατοπιστικότατος!!!!!!!!
|
|
#12
|
|||
|
|||
|
Φίλε δεν είμαι μηχανικός να σου αναλύσω σε βάθος τη δράση αυτού του προιόντος.Σε καμία περίπτωση όμως δε θα σου δημιουργήσει πρόβλημα.Το προιόν είναι άψογο το χρησιμοποιεί ο αδερφός μου σε Mini Cooper μοντέλο 04, αυτή τη στιγμή το αυτοκίνητο έχει 115.000 χλμ και είναι μια χαρά ο κινητήρας του.Μάλιστα έχει αλλάξει ονομασία,πλέον λέγεται super dynamic.Σκεφτόμουν και εγώ να το χρησιμοποιήσω σε κινητήρα,σαζμάν και άξονα.
|
|
#13
|
|||
|
|||
|
Φίλε διάβασε προσεκτικά τις προδιαγραφές και τα οφέλη ενός προσθέτου πριν το χρησιμοποιήσεις .Πρόσθετα όπως το motor kote, super dynamic , X1R κ.α. δεν έχουν τεφλον (π.χ. slick 50), κακή χρήση του οποίου (συνήθως υπερβολική ποσότητα) είχε άσχημες επιπτώσεις. Κατά την γνώμη μου μπορείς άφοβα να χρησιμοποιήσεις ένα καλό αντιτριβικο.
|
|
#14
|
|||
|
|||
|
Απόσπασμα:
Όπως διθειούχος μόλυβδος που έχουν αρκετοί τύποι καλών λαδιών. |
|
#15
|
|||
|
|||
|
Απόσπασμα:
Όχι για λάδι λίπανσης κινητήρα, (που κάνει και για εκεί αν και δεν χρειάζονται οι μηχανές μας λόγω διαχωρισμού)... Είναι πολύ καλό υλικό, εγώ έβαλα το SLICK 50 σε σασμάν και διαφορικό όταν άλλαξα βαλβολίνες...Το σασμάν βούτυρο και το διαφορικό ακούγεται πολύ λιγότερο από πριν.. Οπότε δεν έχει επαφή με κύλινδρους φίλε GeorgeP.. Στο αμάξι μου ένα Audi A4 είχα ένα θεματάκι με το σασμάν, έριξα ένα μπουκαλάκι Motor Kote και τέλος το θεματάκι.. Αυτά από μένα, Φιλικά, Κωνσταντίνος. |
|
#16
|
|||
|
|||
|
τιο θεμα ειναι τα καταλοιπα του καθαριζονται?καιγονται?ανεμιζονται?και μην μου πειτε οτι ολα αυτα αλλαζουν με την αλλαγη λαδιων
![]() σορρυ αλλα τα θεωρω πεταμενα λευτα
|
|
#17
|
|||
|
|||
|
Απόσπασμα:
Λένε ότι κι από λάδια να μείνεις δεν σου κολλάει η μηχανή..ΕΓώ δε θα το ρίσκαρα αλλά είναι μια αίσθηση ασφάλειας.. Στο αυτοκίνητο μου είπαν ότι διαρκεί 80000 χλμ.. |
|
#18
|
|||
|
|||
|
..
Last edited by I.K; 23-05-2010 at 08:07. |
|
#19
|
|||
|
|||
|
#10 (permalink)
13-05-2010, 21:23 GeorgeP Senior Member Και ομως ετσι ακριβως ειναι!! Τα πολυτυπα ορυκτελαια (δεν θα μιλησω για τα μονοτυπα) τα οποια βαζουμε στις μοτοσυκλετες μας ειναι προδιαγραφων κατα ΑΡΙ (American Petroleum Institute) oι οποιες ξεκινησανε να εφαρμοζονται το 1965. Η πρωτη ηταν η SA και σημερα εχουν φτασει στην...... SL. Καθε μια απο αυτες φερει και κατι καινουριο μεσα στο λαδι!! Στην αρχη τα λιπαντικα ηταν απλα κλασματα τπυ πετρελαιου με προσθετα καθαριστικων για αποφυγη των ιζηματων (μακα) του πετρελαιου που περιεχουν σε ζωτικα μερη του κινητηρα!! Μετα προστεθηκε το μολυβδαινιο, οι τροποποιητες ιξωδους για να διατηρει το λαδι τις ιδιοτητες του στις υψηλες θερμκρασιες, τα αντιοξειδωτικα, ο ψευδαργυρος, ο φωσφωρος κ.λ.π., κ.λ.π, κ.λ.π. Καθε ενα απο αυτα αποτελει και μια διγράμματη προδιαγραφη, π.χ. SG! Τα πρωτα πολυτυπα λαδια χρειαζοντουσαν συχνες αλαλγες ενω τα συχρονα πολυυυυυυυυ αραιοτερες!! Μαζι με την εξελιξη της μεταλλουργιας (πανε οι μαντεμενιοι κυλινδροι) τα λαδια εξελιχθηκαν ενα βημα παραπερα κι ετσι η Peugeot π.χ. συνιστα αλλαγη λαδιου (ορυκτελαιου) καθε 30,000κμ, η Χοντα στα δικυκλα καθε 12000κμ (ορυκτελαιο παντα) και η BMW καθε 10000 κιαυτο λογο αεροψυξης!! Ειναι τοση η εξελιξη των λαδιων που πραγματικα προιοντα σαν το motorkote, slick 50, stp κ.λ.π. ειναι παντελως αχρηστα!! Σημειωσε οτι καποια απο αυτα τα προιοντα εχουν προκαλεσει φραξιμο του φιλτρου λαδιου αφου αποκολληθηκαν απο τα τοιχωματα του κυλινδρου σε ανυποψιαστο χρονο και........αστο καλυτερα!!!!!!! [/quote] Συγνώμη που θα είμαι λίγο αγενής αλλά θα προσπαθήσω να το κάνω όσο πιο ευγενικά μπορώ ![]() Αγαπητέ GeorgeP, χωρίς να θέλω να αμφισβητήσω τις πολλές και ενδιαφέρουσες γνώσεις σου για το θέμα, ακούγεσαι σαν να έχεις σπουδάσει σε ωδείο 25 χρόνια μουσική και έχεις πλήρη κατάρτιση αυτής, αλλά μοιάζεις σαν μη ξέρεις τι είναι ο ήχος. (υπερβάλω φυσικά αστειευόμενος) Το θέμα με την λίπανση ειδικά για το GS, αλλά όχι μόνο, είναι μια ιστορία με πολλές παραμέτρους. Κατ'αρχήν ποιος είπε ότι οι σοβαρές εταιρείες λιπαντικών κάνουν μετρήσεις για την αντοχή του λιπαντικού τους σε χιλιόμετρα; Σε ώρες λειτουργίας και σε συγκεκριμένο φάσμα θερμοκρασίας δοκιμάζονται τα λιπαντικά κι έτσι καταλαβαίνει κάποιος ότι είναι πολύ διαφορετικό αυτό που λέει η BMW για 10000χλμ έχοντας στο μυαλό της τις autobahn και τους δρόμους του Μονάχου (που σίγουρα νιώθεις πιο μοναχός απ' ότι εδώ) και διαφορετικό να κάνεις 10000χλμ σε μποτιλιαρισμένους αστικούς και περιφεριακούς δρόμους στην Ελλάδα μέσα Ιουλίου με θερμοκρασίες 45 C υπό σκιάν και πλήρη άπνοια. Επίσης για ποια ΒMW αναφέρεσαι που λέει 10000χλμ με ορυκτέλαιο;;; Τουλάχιστον αυτή που έχω εγώ, στο βιβλίο του κατασκευαστή, δίνει μια ευρεία γκάμα επιλογής λιπαντικών αναλόγως των συνθηκών και των περιστάσεων χρήσης κάθε φορά (κατά BMW ευαγγέλιον, GS 1200 εγχειρίδιον κεφ 9, σελ. 171) Ουδέποτε η BMW "υποχρέωνε" το ορυκτέλαιο ως την ενδεδειγμένη επιλογή, ειδικά για τον 1200 R κινητήρα, αλλά ως μια εφικτή επιλογή στην περίπτωση που θα χρειαστεί να κάνει την αλλαγή λαδιού σε κάποιο συνεργείο τρακτέρ, στο Γιουκατάν που ενδεχομένως μπορεί να βρεθεί να ταξιδεύει μια τέτοια μηχανή. Κάτι τέτοιο, να προτείνουν δηλαδή ορυκτέλαιο 20-50, είναι ικανοί να το κάνουν μόνο κάποιοι (ευτυχώς όχι όλοι) Έλληνες επίσημοι BMW authorized dealers, για να κρατήσουν το κόστος του service φτηνό, να έχουν μεγαλύτερο ποσοστό κέρδους από την πώληση ορυκτελαίου, διότι στην χονδρική είναι πολύ φθηνότερο απ' ότι το ημισυνθετικό και συνθετικό αλλά όχι αντίστοιχα όπως στην λιανική και τέλος κάνουν έτσι και μια μακροπρόθεσμη "επένδυση" στο μέλλον όσον αφορά για την μακροβιότητα του κινητήρα, αφού οι φθορές που θα προκληθούν από κακή λίπανση με ορυκτέλαιο σε ακραίες συνθήκες, δε θα είναι άμεσες, αλλά σε βάθος χρόνου τέτοιο που δύσκολα θα μπορείς να αντικρούσεις το επιχείρημα "...φυσιολογική φθορά του κινητήρα, ύστερα από τόσα χιλιόμετρα..." Όλα όσα αναφέρεις για την βελτίωση των σύγχρονων ορυκτελαίων μπορούν να έχουν βάση, μόνο με την προϋπόθεση να διατηρήσουν την αρχική τους σύσταση. Αυτό είναι όμως αδύνατο (το λέω από προσωπικό βίωμα) με τις υπάρχουσες εδώ συνθήκες, ειδικά για 10000χλμ. Το 20-50 το καλοκαίρι από τις 3000χλμ ήταν ήδη σε αποσύνθεση και άρχιζε από κει και μετά η ανάληψή του εις Κύριον, ενώ ως εκείνη τη στιγμή δεν υπήρχε άλλη απώλεια-καύση λαδιού. Όσο το ιξώδες ανέβαινε και περνούσα από ημισυνθετικά σε συνθετικά λιπαντικά, τόσο ανέβαινε και ο αριθμός των χιλιομέτρων και η διάρκεια ζωής των λιπαντικών, επιβεβαιώνοντας έτσι ότι δεν υπήρχε κάποιο άλλο θέμα με τον κινητήρα, διότι αν έκαιγε για οποιονδήποτε άλλο λόγο, δε θα το έκανε επιλεκτικά από κάποια χιλιόμετρα χρήσης και μετά, τα οποία μάλιστα αυξάνονταν ανάλογα με το ιξώδες και τύπο του λαδιού. Εύκολα διαπιστώνει κανείς ότι αφ' ενός τα χιλιόμετρα είναι ένα πλασματικός τρόπος υπολογισμού κι αφ' ετέρου μπορούμε να διαπιστώσουμε λίγο ως πολύ την αντοχή του λαδιού μας ασχέτως των χιλιομέτρων που "νομίζουμε" ότι έχουμε διανύσει. Όσον αφορά για το motorkote δεν έχω δοκιμάσει κάτι τέτοιο, ακόμη, αλλά γνωρίζω πως υπάρχει μόνο ένα αυθεντικό motorkote από ΗΠΑ και ένας άλλος πρώην Έλληνας αντιπρόσωπός τους που συσκεύαζε μόνος του το προϊόν της motorkote και είναι υποδεέστερης ποιότητας από το αυθεντικό, διότι αν είσαι κατά βάθος γαλατάς, θα το ρίξεις το νερό μέσα στην καρδάρα με το γάλα κι εσύ πάλι για γάλα θα το δώσεις.... Αυτά τα ολίγα χωρίς εμπάθειες, αλλά καλή διάθεση να μοιραστώ αυτό που γνωρίζω που ίσως γίνει αφορμή για μια άλλη θεώρηση από όποιον το θέλει
Last edited by I.K; 23-05-2010 at 08:14. |
|
#20
|
|||
|
|||
|
Απόσπασμα:
χωρις πολλα πολλα λογια ποσταρε την σελιδα απο το μανουαλ της μοτοσυκλετας σου που λεει για συνθετικο, ημισυνθετικο ¨η ορυκτέλαιο και τα ξαναλεμε!!!!! Στο δικο μου το ταπεινο Βαραντερο λεει μονον για ιξωδες ανα εξωτερικη θερμοκρασια και αλλαγες στα 12000κμ!!!! Οποταν χρησιμοποιω οτι θελω, συνθετικο, ημι, ορυκτελαιο και το αλαλζω στα 12000κμ, θα χαλασει λες?????????? Στο τουοτα μου λεει καθε 15000κμ (χωρις να λεει παλι τι ειδος) και στο πεζο 307 καθε 30000κμ παλι χωρις να οριζει ειδος λαδιου!!!!! Ο μονος περιορισμος ειναι να μην παρελθει ο χρόνος, δηλαδη 12 μηνες απο την αλλαγη!!! ελπιζω να ξερεις γιατί!!!! Αν οχι.....στο επομενο ποστάρισμα μου!! Σε ολα τα άλλα, περι μετρησεων διατηρηση αρχικης συστασης φυσικα και συμφωνω αλλα δεν ειναι το ζητουμενο εδω σε αυτο το νημα! Αν θελεις μπορουμε να το συζητησουμε σε καποιο άλλο που θα δημιουργησεις!!! Λιγο πριν το τέλος, οταν η Πεζο λεει αλλαγη λαδιου καθε 30000κμ, η ford καθε 20000 με μονο περιορισμο το 12μηνο πιστευεις οτι το κανουν καθ'υπερβολην, εχουν εμπιστοσυνη στο προιον τους ¨η θελουν να καταστραφει γρηγορα???? Και τέλος, ξερεις τι σημαινει προδιαγραφη SΜ (η τελευταια προδιαγραφη) εναντι π.χ της SF? Παντα φιλικα, Σημ. απλα μου αρεσουν οι ''κοντρες'' του ειδους στις οποιες φυσικα δεν με ενοχλει να βγω ''χαμενος''!!!! ![]()
Last edited by GeorgeP; 23-05-2010 at 22:07. |
![]() |
|
|