GS Forum

Πήγαινε πίσω   GS Forum > -----> Μοτοσυκλέτα > Τεχνικά θέματα διάφορα

Αγαπητά μέλη & φίλοι, το GS Forum, μετά από την πολυετή & καθ’ όλα επιτυχημένη πορεία του, εξακολουθεί να παραμένει online,

ώστε οι αναγνώστες του να έχουν πρόσβαση σε όλα τα θέματα του ενδιαφέροντός τους, για ενημέρωση και μελλοντική αναδρομή.

Σας ευχαριστούμε μέσα από την καρδιά μας για την αγάπη και την εμπιστοσύνη που μας δείξατε όλο αυτό το διάστημα

και καταστήσατε την διαδικτυακή αυτή συντροφιά σημείο αναφοράς για τα ελληνικά μοτοσυκλετιστικά δρώμενα και όχι μόνον.

Το μόνο βέβαιο είναι ότι, το ταξίδι συνεχίζεται ...
Απάντηση
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
  #21  
Παλιό 05-08-2010, 10:25
Sotos_ Ο/Η Sotos_ βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Mar 2010
Περιοχή: Αττική
Μoto: GSA '08
Μηνύματα: 319
Προεπιλογή Απάντηση: Βοήθεια - συμπλέκτης!!!

Δεν ξερεις από τι γλυτωσες, και ούτε θα μάθεις...
Θελω να πω οτι... Καθε εμποδιο μπαινει για καλό!

Γερός να σαι και πας αργοτερα!
Reply With Quote
  #22  
Παλιό 05-08-2010, 15:16
GeorgeP Ο/Η GeorgeP βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jan 2009
Περιοχή: Αθηνα
Μoto: VARADERO MK3
Μηνύματα: 6,530
Προεπιλογή Απάντηση: Βοήθεια - συμπλέκτης!!!

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από jarhead Εμφάνιση μηνυμάτων
Αμ τι μας λες? ΣΙΤΡΟΕΝ ΣΑΞΟ 1.1 ΤΟΥ 1996....268.000 ΧΛΜ ΚΑΙ ΑΚΟΜΗ ΠΑΕΙ ΟΠΩΣ ΠΡΩΤΑ!!!

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από frits Εμφάνιση μηνυμάτων
To Fiestaki του 92, άλλαξα το δίσκο της μαμάς στα 195.000 το 2005.

Τελικά θα πάει Ισπανία ο φίλος ;

Για πεστε μας και την κατανομη των κμ!!! Ποσα σε ταξιδια π.χ.!!!!!

Ακομα να μου/μας πειτε αν ειχαν αγοραστει μεταχειρισμενα!! αν ναι δικαιολογιες και δηλωσεις του τυπου ''ο προηγουμενος με ειχε διαβεβαιωσει οτι δεν τον ειχε αλλαξει..'' απλα κρινονται ανευ ουσιας!!
Διοτι:
Reply With Quote
  #23  
Παλιό 05-08-2010, 15:30
jarhead Ο/Η jarhead βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Apr 2010
Περιοχή: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Μoto: BMW 1200 GS '05
Μηνύματα: 2,620
Προεπιλογή Απάντηση: Βοήθεια - συμπλέκτης!!!

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από GeorgeP Εμφάνιση μηνυμάτων
Για πεστε μας και την κατανομη των κμ!!! Ποσα σε ταξιδια π.χ.!!!!!

Ακομα να μου/μας πειτε αν ειχαν αγοραστει μεταχειρισμενα!! αν ναι δικαιολογιες και δηλωσεις του τυπου ''ο προηγουμενος με ειχε διαβεβαιωσει οτι δεν τον ειχε αλλαξει..'' απλα κρινονται ανευ ουσιας!!
Διοτι:
Αγορασμενο απο εμενα.το 96 καινουργιο, χλμ παντα στο περιφερειακο, μεχρι τις 4500 στροφες και νερακι 'λαδακι καθε 5000. Εχω αλλαξει 2 φορες μπαταρια, 2 φορες εξατμιση)και οχι το καζανακι ολο στο λαιμο ειχε προβλημα, και μια φορα μιζα!!!ΜΗΝ ΠΙΣΤΕΥΕΤΕ ΟΤΙ ΣΑΣ ΠΛΑΣΑΡΟΥΝ ΤΑ ΠΕΡΙΟΔΙΚΑ!!!!
Reply With Quote
  #24  
Παλιό 05-08-2010, 15:43
GeorgeP Ο/Η GeorgeP βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jan 2009
Περιοχή: Αθηνα
Μoto: VARADERO MK3
Μηνύματα: 6,530
Προεπιλογή Απάντηση: Βοήθεια - συμπλέκτης!!!

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από jarhead Εμφάνιση μηνυμάτων
Αγορασμενο απο εμενα.το 96 καινουργιο, χλμ παντα στο περιφερειακο, μεχρι τις 4500 στροφες και νερακι 'λαδακι καθε 5000. Εχω αλλαξει 2 φορες μπαταρια, 2 φορες εξατμιση)και οχι το καζανακι ολο στο λαιμο ειχε προβλημα, και μια φορα μιζα!!!ΜΗΝ ΠΙΣΤΕΥΕΤΕ ΟΤΙ ΣΑΣ ΠΛΑΣΑΡΟΥΝ ΤΑ ΠΕΡΙΟΔΙΚΑ!!!!
Εδωσες την απαντηση μονος σου!!!!! Αν η συνολικη διαδρομη που κανεις ειναι 20κμ και ο περιφεριακος 12-15 ο δισκος συμπλεκτης δεν τριβεται με το πλατο και παραμενει εφαπτομενος αυτου!!!! Αρα ελαχιστη τριβη αρα ελαχιστη φθορα!!!! Μην το αναλυσω τωρα ειναι μεσα στις παραθεσεις!!!!

Σημ. Καθε τριβομενη επιφανεια εχει φθορα! Το μεγεθος της εξαρταται απο την αριθμητικη τριβη, του ποσες φορες τριφτηκε το ενα στο άλλο!!! Αν ξεκινησεις απο αθηνα για θεσσαλονικη και δεν πατησεις ουτε μια φορα φρενο (λεμε τωρα) τα τακακια σου θα εχουν μηδενικη φθορα, αν πατησεις μια θα εχει χ φθορα κ.ο.κ!
Αν κυκλοφορεις μεσα στην αθηνα ο συμπλεκτης σου θα αλλαχτει μεταξυ 60000-100000κμ, αν ταξιδευης συχνα τα διαστηματα αυτα θα αυξηθουν!!!
Αμα μου λες 200,000κμ χωρις να αλλαξεις συμπλεκτη σημαινει οτι ο περιφερειακος ειναι το 80-90% της καθημερινης σου διαδρομης!!
Reply With Quote
  #25  
Παλιό 06-08-2010, 03:17
jarhead Ο/Η jarhead βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Apr 2010
Περιοχή: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Μoto: BMW 1200 GS '05
Μηνύματα: 2,620
Προεπιλογή Απάντηση: Βοήθεια - συμπλέκτης!!!

AΚΡΙΒΩΣ!!!!
Reply With Quote
  #26  
Παλιό 07-08-2010, 00:36
TEOSS Ο/Η TEOSS βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jan 2009
Περιοχή: Αθηνα
Μoto: R 1100 GS R 51/3 CB250RS
Μηνύματα: 2,237
Προεπιλογή Απάντηση: Βοήθεια - συμπλέκτης!!!

Δεν καταλαβαίνω γιατί γίνεται λόγος για την αντοχή του δίσκου του συμπλέκτη απ’ την στιγμή που δεν είναι η αιτία της βλάβης (πατινάρισμα) ,δηλαδή δεν έχουμε αξιόλογη φθορά του δίσκου αλλά αστοχία ρουλεμάν.
Η αντοχή κάθε συστήματος έχει σχέση ,κυρίως, με την χρήση . (ασχέτως μονού η πολλαπλού ,υγρού η ξηρού)
Η πρόταση του μάστορα για την συνολική αντικατάσταση συμπλέκτη (πλατό, χτένι) είναι τουλάχιστον περίεργη. Φίλε έχεις πάρει τη μηχανή καινούρια ; Ο τρόπος που οδηγείς καταπονεί ιδιαίτερα τον συμπλέκτη (σούζες, burn out, δύσβατα εκτός δρόμου κομμάτια) ;
Reply With Quote
  #27  
Παλιό 08-08-2010, 19:19
kotskofi Ο/Η kotskofi βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Sep 2009
Περιοχή: Αθήνα
Μoto: BMW R 1150 GS
Μηνύματα: 231
Προεπιλογή Απάντηση: Βοήθεια - συμπλέκτης!!!

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από TEOSS Εμφάνιση μηνυμάτων
Δεν καταλαβαίνω γιατί γίνεται λόγος για την αντοχή του δίσκου του συμπλέκτη απ’ την στιγμή που δεν είναι η αιτία της βλάβης (πατινάρισμα) ,δηλαδή δεν έχουμε αξιόλογη φθορά του δίσκου αλλά αστοχία ρουλεμάν.
Η αντοχή κάθε συστήματος έχει σχέση ,κυρίως, με την χρήση . (ασχέτως μονού η πολλαπλού ,υγρού η ξηρού)
Η πρόταση του μάστορα για την συνολική αντικατάσταση συμπλέκτη (πλατό, χτένι) είναι τουλάχιστον περίεργη. Φίλε έχεις πάρει τη μηχανή καινούρια ; Ο τρόπος που οδηγείς καταπονεί ιδιαίτερα τον συμπλέκτη (σούζες, burn out, δύσβατα εκτός δρόμου κομμάτια) ;
Πήρα την μηχανή μτχ τον Νοέμβριο με 37700 χλμ και τώρα έχει 56000. Ο προηγούμενος ιδιοκτήτης, καθότι μάστορας, είχε αλλάξει ο ίδιος δίσκο στις 30000 περίπου, λόγω μιας διαρροής στο κυλινδράκι του συμπλέκτη, οπότε και είχε ποτίσει ο δίσκος και χρειαζόταν αλλαγή. Στο συνεργείο μου προτείναν την αλλαγή όλου του σετ, γιατί και το πλατό είχε μια φθορά-"πατούρα" και δεν εφάπτεται ομοιόμορφα στον δίσκο. Μάλιστα πριν 9000 χλμ άλλαξα και βολάν, γιατί η μίζα δεν στηριζόταν σωστά λόγω χαλασμένου σπειρώματος, και το γρανάζι της δεν κόμπλαρε σωστά με το βολάν, με αποτέλεσμα να το έχει "φάει". Την Παρασκευή πήγα συνεργείο, όπου και την είδα φύλλο και φτερό. Ο μάστορας μου είπε ότι πρέπει να αλλαχθεί και ο άξονας, ο οποίος είχε εμφανή φθορά από την τσιμούχα, και ότι αν μείνει έτσι, η τσιμούχα δεν θα μπορεί να στεγανώσει σωστά, με αποτέλεσμα να έχω ξανά διαρροή κτλ...Το κοστούμι θα βγεί τσουχτερό.. Όσο για τον τρόπο οδήγησης, είναι τουριστικός, χωρίς ταρζανιές, ενώ έχω και κάνει και χώμα 2-3 φορές σε δύσκολες διαδρομές.
Reply With Quote
  #28  
Παλιό 08-08-2010, 19:31
vpentza Ο/Η vpentza βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jul 2009
Περιοχή: Καλλιθεα/Αθηνα
Μoto: R1200 GS SE
Μηνύματα: 5,102
Προεπιλογή Απάντηση: Βοήθεια - συμπλέκτης!!!

Αφού όλα ανοίχτηκαν μπροστά σου και είδες ιδίοις όμμασι τη ζημιά....οκ προχωράς σε ότι σου πει το συνεργείο... Όλο και κάτι παραπάνω θα σου αλλάξουν που μπορεί να μην χρειάζεται αλλά αυτό είναι κάτι που το προτείνει (επιβάλλει) η BMW και όχι απαραίτητα το συνεργείο....
Reply With Quote
  #29  
Παλιό 09-08-2010, 00:34
TEOSS Ο/Η TEOSS βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jan 2009
Περιοχή: Αθηνα
Μoto: R 1100 GS R 51/3 CB250RS
Μηνύματα: 2,237
Προεπιλογή Απάντηση: Βοήθεια - συμπλέκτης!!!

Φίλε βλάβη επαναλαμβανόμενη παύει να είναι απλά μια βλάβη.
Με κούφανες με το βολάν … δηλαδή είχε βγει η μίζα και στην επανατοποθέτηση ο <<μάστορας>> έφαγε τις βόλτες και την άφησε να στραβοπατάει ;;;
Το πλατό έχει τόση φθορά που δεν παίρνει πλάνισμα ;
Το χτένι ;
Άξονα εννοείς της πρωτεύων μετάδοσης ;(ωχ !)
Νοέμβριο εννοείς 2009 και σε 10 μήνες έκανες 18.000 χλμ. Τι μοντέλο είναι η μηχανή ; Δηλαδή σε ποσά χρόνια έκανε τα 37.700 ;
Εάν έχεις χρόνο σου προτείνω λίγο ψάξιμο για ανταλλακτικά στο διαδικτυο ,μιλάμε για εκατοντάδες λιγότερα εύρο στο σύνολο της επισκευής .
Reply With Quote
  #30  
Παλιό 09-08-2010, 09:38
kotskofi Ο/Η kotskofi βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Sep 2009
Περιοχή: Αθήνα
Μoto: BMW R 1150 GS
Μηνύματα: 231
Προεπιλογή Απάντηση: Βοήθεια - συμπλέκτης!!!

Χτένι θα μπεί το ίδιο μιας και αλλάχτηκε πρόσφατα μαζί με το βολάν. Η μηχανή αγοράστηκε Δεκέμβριο του 2004. Μακάρι να είχα χρόνο να έβρισκα τα ανταλλακτικά στο ίντερνετ, γνωρίζω ότι θα έριχνα αρκετά το κόστος της επισκευής, αλλά...
Reply With Quote
Απάντηση


Κανόνες καταχώρησης
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is σε λειτουργία
Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο HTML κώδικας ειναι εκτός λειτουργίας

Που θέλετε να σας πάμε;

Σχετικά Θέματα
Θέμα Δημιουργός Forum Απαντήσεις Τελευταίο μήνυμα
Βοήθεια !! Η ¨Μπεμπέ" αρρώστησε !!! frits Τεχνικά θέματα διάφορα 37 25-10-2013 15:34
Οδική Βοήθεια ADAC. Arkas Απαραίτητα έγγραφα 266 23-07-2013 23:25
Βοήθεια για βλάβη ABS Capitain Τεχνικά θέματα διάφορα 11 01-06-2010 16:20
Βοήθεια για r 1150 gs... kotskofi Γενικά - Μοτοσυκλέτα 13 27-11-2009 10:10
Honda: Διπλός συμπλέκτης DCT το 2010!!! riko46 Άλλες εταιρίες 7 06-10-2009 00:39


Όλες οι ώρες είναι σε GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 23:15.


vBulletin Version 3.8.4
Jelsoft Enterprises Ltd.
Όλα τα γραφόμενα αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία του GS Forum!