![]() |
|
|||||||
![]() |
|
|
Εργαλεία Θεμάτων | Τρόποι εμφάνισης |
|
#21
|
|||
|
|||
|
Παρε ναχεις Θεολογε,σουπερ μοτο σουζαριστη
![]()
|
|
#22
|
|||
|
|||
|
Εγω νομιζω πως μπορει να παρει οποια του αρεσει αν τον καλυπτει η κατηγορια διπλωματος και προκειται
για αγορα καινουριας.Στη διαδικασια του στρωσιματος θα προλαβει να εξοικιωθει και με τα χουγια της αλλα και με τα γκαζια της.
|
|
#23
|
|||
|
|||
|
Οι μοτοσυκλέτες πλέον είναι φιλικές και μπορεί κάποιος νέος στον χώρο άνετα να ξεκινήσει με μια των 600 κυβικών, θα πρότεινα να έχει οπωσδήποτε και abs μιας και προσωπικα το θεωρώ σωτήριο.
δε μιλάω βέβαια για καμία ss αλλά για κανένα ψευδο on /off. |
|
#24
|
|||
|
|||
|
καταρχην ο τιτλος του ποστ είναι,μοτο για αρχαριο.
αν ήταν αλλιώς θα έλεγε "απο παποβιος σε ταξιδευτή" επειδή όμως ο αρχαριος είναι πάντα αρχάριος,υπολογίστε την επικινδυνότητα της ροπής και του γκαζιού,αλλά και του μπροστινού φρένου και φυσικά του βάρους. δεν παίζουν με αυτά τα πράγματα σε δυο ρόδες καταλληλότερη λοιπόν,θεωρείται μια 125 ή 250 cc και ανάλογα με τις προτιμήσεις του αναβάτη,χώμα η άσφαλτο. υπάρχουν πάρα πολλά γιαπωνέζικα σε αυτές τις κατηγορίες.. και μετα έρχονται τα υπόλοιπα ... |
|
#25
|
|||
|
|||
|
CB 400.Μεταχειρισμένο φυσικά.Πολύ εύκολο μηχανάκι για αρχάριο.Γνώμη μου.
|
|
#26
|
|||
|
|||
|
Απόσπασμα:
+1200........μιλαμε για αρχαριους,απο ποτε τα 600 εγιναν για αρχαριους
![]() ![]() ![]() εγω τον γιο μου θα τον ξεκινησω απο παπι και σιγα-σιγα θα ανεβει κατηγοριες(σαν τον πατερα του) ![]() |
|
#27
|
|||
|
|||
|
125 - 250 commuter ή on-off ή αν υπάρχειι καποια εμπειρια 400αρι street (cb κλπ), ΠΑΝΤΑ ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΟ. Ετσι θα μπει ομαλα στον κοσμο της μοτοσυκλετας χωρις υπερβολες και φθηνα και θα εχει το χρονο και τα ερεθισματα για να καταλαβει τι σημαινει κριτηριο να αγορασεις μια μοτοσυκλετα. ΑΛλωστε οπως ειχα διαβασει σε ενα περιοδικο, 45 αλογα ειναι ικανα να σε κινησουν. τα υπολοιπα ειναι εφε και καμμενο λαστιχο.
|
|
#28
|
|||
|
|||
|
Απόσπασμα:
Το παπι ενταξει,ειναι η εισαγωγη,απο εκει και περα τι? Το δευτερο μου μηχανακι ηταν ενα DTR,τι να λεμε κατατσακιστηκα με μολις 20 αλογα 3 φορες παρακαλω.Το πουλησα ολοκαινουριο 6 μηνων.Το επομενο μου ηταν KR1 60 αλογα 120 κιλα,αντε γεια. Δεν επαθα τιποτα ,οδηγωντας το μια 5ετια. Αραγε γιατι? Γιατι ηταν σωστο μηχανακι και σε φρενα και σε κρατηματα. ![]() Καλυτερα γρηγορο αλλα καλοστημενο μηχανακι,παρα ενα επικινδυνο πλαδαρο''μοτοσυκλεττακι''. Αλλωστε με τις μοτο ή το εχεις ή οχι. ![]() ![]()
|
|
#29
|
|||
|
|||
|
Ας μη συγχεουμε τον αρχαριο με τον νεο σε ηλικια. Ενας σοβαρος ανθρωπος 30+ ετων δεν εχει τιποτα να παρει απο ενα μοτοσυκλετακι 125 κυβικων!
Οταν τεθηκε το ερωτημα, το οποιο εχω και εγω συναντησει σε παρεες, υπεθεσα οτι αναφερεται σε καποιον φιλο, που τυπικα ειναι συνομιλικος μας (και οι περισσοτεροι δεν ειμαστε ακριβως παιδακια) ο οποιος πιθανως εξηπηρετειται απο ενα παποσκουτερ και θα ηθελε να κανει κοντινες βολτες ΜΑΖΙ μας και ισως αργοτερα να αποκτησει μια μοτοσυκλετα σαν τη δικη μας! Με ενα 125, ο παραπανω φιλος απλα θα αλλαξει το παποσκουτερ του με ενα ΑΧΡΗΣΤΟ δικυκλο που ουτε για δουλειες δεν κανει, ουτε καμια συγκινηση προσφερει! Φυσικα δεν θα προτεινα στον 18 χρονο γιοκα σας να παρει ενα R6 μετα το παπακι του.... Να συμπληρωσω κανοντας αντιλογο σε καποιους φιλους παραπανω που προτειναν Transalp - VStrom, οτι οι μοτοσυκλετες αυτες ειναι αρκετα ψηλες και αν ο οδηγος ειναι απειρος και σχετικα κοντος εχει σοβαρο προβλημα εν σταση... Last edited by Gemat; 17-10-2010 at 20:17. |
|
#30
|
|||
|
|||
|
Απόσπασμα:
|
![]() |
|
|
Σχετικά Θέματα
|
||||
| Θέμα | Δημιουργός | Forum | Απαντήσεις | Τελευταίο μήνυμα |
| ΝΕΑ ΖΕΛΑΤΙΝΑ ΓΙΑ ΜΟΤΟ | MudRat | Χιούμορ | 14 | 25-03-2010 15:06 |
| ΣΤΡΩΣΙΜΟ ΜΟΤΟ | ΔΗΜΗΤΡΗΣ | Τεχνικά θέματα διάφορα | 28 | 13-12-2009 20:14 |
| ΠΩΛΗΣΕΙΣ ΜΟΤΟ Α'ΕΞΑΜΗΝΟΥ 09 | ΜΑΚΑΡΙΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΟΥ | Γενικά - Μοτοσυκλέτα | 6 | 08-07-2009 17:25 |
| ΜΟΤΟ GP | psiloritis | Αγώνες | 14 | 18-05-2009 02:15 |
| ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΜΟΤΟ | ΑΡΓΥΡΗΣ ΜΠΕΓΙΝΑΣ | Εξοπλισμός μοτοσικλέτας | 5 | 18-03-2009 02:10 |