![]() |
|
![]() |
|
Εργαλεία Θεμάτων | Τρόποι εμφάνισης |
#1
|
|||
|
|||
![]()
Αγαπητοί συμφουρίτες ίσως πολύ από εσάς έχετε ήδη διαβάσει σε άλλο ποστ σχετικά με ένα πρόβλημα που παρουσιάστηκε στην μηχανή μου (GS1200, 2005) στην διάρκεια μιας εκδρομής στον Ταύγετο.
Το ποστ αυτό σκοπό έχει ενημερώσει όλους τους φίλους έτσι ώστε να αποφύγουν μία μεγάλη ταλαιπωρία με κόστος 16 ευρώ και όχι να αρχίσουν οι διαξιφισμοί του GeorgeP με τον Μanosamo. Οι φωτογραφίες έχουν παρθεί από το αντίστοιχο ιταλικό gsforum πράγμα που δείχνει ότι πρόκειτε για ένα πρόβλημα που δεν συνέβει μόνο σε μένα αλλά δυστυχώς αποτελεί μία ακόμα ϊδιοτροπία" της μηχανής - μην γελάς GeorgeP ![]() Ορίστε λοιπόν η πρώτη φωτογραφία.... ![]() Ο ταχυσύνδεσμος είναι το Νο 10 ... ![]() και εδώ ζωντανός..αλλά σπασμένος όπως μπορείτε να δείτε 1 cm πάνω από το o-ring. ![]() ![]() και εδώ το σπασμένο κομμάτι έχει μείνει καρφωμένο πάνω στην βάση της τρόμπας... ![]() και τέλος μία φωτογραφία της τρόμπας για έχετε μία ξεκάθαρη εικόνα για το θέμα μας. Να γράψω επίσης ότι είναι ακριβώς ίδιο και στο ADVENTURE. Τώρα τι έμαθα ψάχνοντας.... Οι ψαγμένοι λοιπόν λένε : 1. Καλό είναι να το αλλάζουμε προληπτικά στα 3-4 χρόνια 2. Να έχουμε πάντα ένα καβάτζα στα εργαλεία μας, το μόνο πρόβλημα για να το αλλάξουμε μόνοι μας είναι ο κολιές της μαμάς που κόβεται πολύ δύσκολα, αν τελικά το αλλάξουμε βάζουμε ένα κολιεδιάκι (σφικτήρα) του εμπορίου και τον χαλαρώνουμε όποτε θέλουμε.. 3. Έχω ακούσει για ένα μεταλικό της Wunderlich, αλλά δεν πρόλαβα να ψάξω, αν κάποιος φίλος έχει κάποιο link παρακαλώ να το ανεβάσει... Καλά και ασφαλή χιλιόμετρα σε όλους.... Last edited by frits; 23-11-2010 at 15:37. |
#2
|
|||
|
|||
![]() κ@λοBMW....
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
#3
|
|||
|
|||
![]()
Σταύρο, ευχαριστούμε γιά την ενημέρωση! Δυστυχώς, μαθαίνουμε από την ταλαιπωρία των άλλων! (Διάβασα τι σου συνέβη) Το ευτύχημα είναι ότι από την ταλαιπωρία των άλλων μαθαίνουμε γιά να μην παθαίνουμε! Κ πάλι ευχαριστούμε γιά την προειδοποίηση Σταύρο!
Jefe |
#4
|
|||
|
|||
![]()
απ΄ότι κατάλαβα ο ταχυσύνδεσμος είναι πλαστικός. και ο δικός μου πλαστικός ήταν και τον σούταρα πριν πολλά χρόνια όταν μου έκανε διαρροή και τον αντικατέστησα με μεταλλικό.
ο πλαστικός με τις θερμοκρασίες και την πολυκαιρία "καίγεται".απορώ πως οι εταιρίες συνεχίζουν και τοποθετούν πλαστικούς ![]() |
#5
|
|||
|
|||
![]()
[QUOTE=frits;257191] και όχι να αρχίσουν οι διαξιφισμοί του GeorgeP με τον Μanosamo.
QUOTE] Μπααααααααααααα.....βαρεθηκα πιά ![]() ![]() ![]() Συμπερασμα. Στις εκδρομες σας να μην παιρνετε μονο σπέαρ διαφορικο,αλλα πάρτε μαζι και μισο κιλο ταχυσυνδεσμους........... ![]() ![]() ![]() |
#6
|
|||
|
|||
![]()
Σημασία έχει ότι για άλλη μία φορά ένα πανάκριβο on-off έμεινε στο βουνό και χρωστά χάρη ο frits στούς φίλους του που ήταν μαζί του και τον κατέβασαν απο το βουνό.Εμένα μου αρέσει να ταξιδεύω μόνος μου πρέπει να με φάνε οι λύκοι?Δέν υπάρχει χειρότερο πράγμα να αισθάνεσαι ανασφαλής με το μέσο σου.
|
#7
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
Ένα μισογεμισμενο ποτηρι....το κοιταμαι οπως ο καθενας μας θέλει..... αλλος μισογεματο--αλλος μισοάδειο.. ![]() ![]() εαν όπως λες ταξιδευεις μόνος σου, ΔΕΝ νομιζω να πηγαινεις απο τα κατσαβραχα..... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Άσε που στην χειρότερη,κανεις ένα ντριν σε χατζηλια και πρετεντερη,που τα έχουν βάλει μέχρι και με....ΑΡΚΟΥΔΕΣ!!! ![]() ![]() ![]() |
#8
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
|
#9
|
|||
|
|||
![]()
Καλησπερα σε ολους. φιλε frits ριξε μια ματια, απο εδω τα πηρα εγω: Fuel Line Quick Disconnects
|
#10
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
Εγώ ούτε λάδι δεν παίρνω μαζί... Και μη λέμε συνέχεια... τέτοιο ακριβό μηχάνημα... δε νοείται να έχεις ανασφάλεια... κλπ... Γιατί να έχεις ανασφάλεια??? Όταν είχα το Cherokee (52.000 € αυτοκίνητο) το οποίο δεν εκανε ούτε χιλιόμετρο εντός πόλης, στα 65.000 χλμ (σε 2,5 χρόνια) που το έδωσα είχε βγάλει τα ακόλουθα προβλήματα: - 8 φορές αλλαγή δισκόπλακες - Αλλαγή σερβό και όλου του δικτύου φρένων - Αλλαγή φινιστρίνια γιατί έμπαζε νερά - Εφυγε ο πίσω άξονας (από το Σταυρό) παραμονή Χριστουγέννων και έσκασε στη μέση του δρόμου... ![]() ![]() - Ζυγοστάθμιση κεντρικού και πίσω άξονα 4 φορές - Αλλαγή κρεμαργιέρας - . . . . . . . . ....μη συνεχίσω... γιατί θα κρασάρει το thread!! Ποιο είναι το συμπέρασμα?? Ότι όλα τα Cherokee είναι έτσι?? Όχι βέβαια... υπάρχουν αστοχίες υλικών... πάντα υπήρχαν και πάντα θα υπάρχουν... Και θα κάνω την ίδια ερώτηση που έχω κάνει και σε άλλο thread για τον άξονα του Γιάννη αν θυμάμαι... ΠΟΣΟΙ από τα 3.000 μέλη έχουν μείνει από Ταχυσύνδεσμο βενζίνης??? |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Θέμα | Δημιουργός | Forum | Απαντήσεις | Τελευταίο μήνυμα |
Φίλτρο βενζίνης ???? | 1974 | Τεχνικά θέματα διάφορα | 14 | 25-10-2010 14:15 |
Aλλαγή φίλτρου βενζίνης σε ΒΜW R1150GS | ALX | Τεχνικά θέματα διάφορα | 13 | 29-06-2010 23:42 |
Θόρυβος απο αντλία βενζίνης σε R1150 GS | dimalx | Τεχνικά θέματα διάφορα | 11 | 06-05-2010 13:25 |
ΑΝΑΚΛΗΣΗ R1200GS-Ρελές αντλίας βενζίνης | ΜΑΚΑΡΙΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΟΥ | Γενικά - Μοτοσυκλέτα | 2 | 24-11-2009 10:14 |
Το 1 ευρώ πλησίασε η μέση τιμή της αμόλυβδης βενζίνης | wolferin | Χρήσιμα | 8 | 02-06-2009 22:29 |