![]() |
|
|||||||
![]() |
|
|
Εργαλεία Θεμάτων | Τρόποι εμφάνισης |
|
#21
|
|||
|
|||
|
Λοιπόν έχουμε και λέμε :
1ον : καλό είναι να βολτάρουμε λίγο την μηχανή για να ζεσταθεί, ώστε να έχουμε σωστό ρελαντί (αυτό σίγουρα για 1150 για τα 1200 δεν ξέρω τι γίνετε λόγω έλλειψης χειρόγκαζο/τσοκ όπως θέλει το λέει ο καθένας) 2ον : σβήνουμε την μηχανή και βγάζουμε από τα injection τα δύο λαστιχένια καπάκια (ακριβώς στο κάτω μέρος) και συνδέουμε τα λάστιχα από τα κενόμετρα που έχουμε φτιάξει, ένα για κάθε κύλινδρο 3ον : βάζουμε μπροστά και αφήνουμε τον κινητήρα να ισορροπήσει 4ον : κοιτάμε τα κενόμετρα αν δείχνουν την ίδια τιμή 5ον : δίνουμε λίγο γκάζι στην μηχανή και την ξαναφήνουμε στο ρελαντί για να δούμε οτι πάλι τα κενόμετρα είναι στην ίδια θέση, ίδια τιμή και στα δύο κενόμετρα, είναι οι αντίστοιχες στήλες που βλέπουμε στο όργανο της BMW (το επαναλαμβάνουμε 3-4 φορές για σιγουρευτούμε) 6ον : εάν δεν δείχνουν την ίδια τιμή τότε με ένα ίσιο κατσαβίδι ρυθμίζουμε τα injection πχ. έαν το κενόμετρο του ΑΡ κύλινδρου δείχνει μεγαλύτερη τιμή (η βελόνα πιο πάνω απο οτι στο ΔΕ) τότε στρέφουμε την βίδα του ΑΡ δεξιόστροφα/αριστερόστροφα έτσι ώστε να πέσει στην ίδια τιμή με του ΔΕ και αφού το κάνουμε αυτο ξαναδίνουμε γκάζι και το αφήνουμε να ισορροπήσει (εαν ρετάρει ο κινητήρας σημαίνει ότι έπρεπε να ανεβάσουμε τον ΔΕ αντί να κατεβάσουμε ΑΡ) με λίγα λόγια έτσι γίνετε η ρύθμιση, με μόνο αρνητικό ότι δεν βλέπουμε τις στροφές του κινητήρα ακριβώς (ηλεκτρονικό όργανο) αλλά ο καθένας γνωρίζει πότε είναι στο ρελαντί ο κινητήρας του η όχι. ΣΗΜΕΙΩΣΗ 1: αν το ρελαντί μας δεν είναι το αποδεκτό πρέπει να το ρυθμίσουμε μόνοι μας σύμφωνα με την διαδικασία του manual (βέβαια χωρίς το ηλεκτρονικό όργανο που μας δείχνει ψηφιακά τις στροφές του κινητήρα) ΣΗΜΕΙΩΣΗ 2: καλό είναι όποτε γίνετε μια μικρορύθμιση στον κινητήρα να ανεβάζουμε λίγο τις στροφές και μετά να αφήνουμε τον κινητήρα να ισορροπήσει (γενικό σχόλιο για οποιαδήποτε μηχανή) Όταν βρώ χρόνο θα προσπαθήσω να τραβήξω βιντεάκι! Για όποιον επιθυμεί εδώ ειμαι για να του το δείξω (ακόμα και για vstrom χεχε, παλιές αγάπες) |
|
#22
|
|||
|
|||
|
Ρίξτε και μια ματιά εδώ:
Μέση-άκρη είναι σωστό αλλά... την τελευταία φορά που μου συγχρόνισαν τις εισαγωγές -σε εξουσιοδοτημένο- δεν ρύθμισαν μόνο την ντίζα της δεξιάς πεταλούδας αλλά και μια βίδα λίγο πιο μπροστά. Μέχρι να ξέρω με σιγουριά πώς το έκαναν δεν μπορώ να είμαι σίγουρος πως αρκεί αυτό που δείχνει το video. Σωκ |
|
#23
|
|||
|
|||
|
Απόσπασμα:
|
|
#24
|
|||
|
|||
|
Απόσπασμα:
|
|
#25
|
|||
|
|||
|
Απόσπασμα:
Jefe |
|
#26
|
|||
|
|||
|
|
|
#27
|
|||
|
|||
|
...και μια πιο εύχρηστη εδώ SELECTRONIC ::: L'univers électronique :::
|
|
#28
|
|||
|
|||
|
Πολύ καλό ποστάρισμα
|
|
#29
|
|||
|
|||
|
|
#30
|
|||
|
|||
|
Να σας πω και εγώ ένα κόλπο που μου έμαθε ένας παλιός πριν χρόνια όταν ξεκίνησα και εγώ να ασχολούμαι.
Αφού το ρυθμίσουμε στο ρελαντί, πρέπει να τσεκάρουμε ότι δουλεύει σωστά και στις ψιλές στροφές. Πως γίνετε, πρέπει να ξέρουμε σε τι στροφές βγάζει όλη την ροπή του ο κινητήρας. Ας πούμε στις 6,000 στροφές, ελέγχουμε στις μισές στροφές 3,000 να είναι τα μανόμετρα ίσια. Το ίσια είναι σχετικό, επιτρέπετε μία διαφορά μέχρι 4cm hg. Είναι λίγο δύσκολο να έχεις καλές ενδείξεις και στο ρελαντί και στις υψηλές στροφές. Πρέπει να βρεις την χρυσή τομή. Θέλει πολύ υπομονή και χρόνο. Και πριν μαζέψετε τα εργαλεία πάτε και μία βόλτα σε δρόμο να μπορείτε να την δοκιμάσετε σε όλο το φάσμα τον στροφών. Ο καλύτερος τρόπος να το δείτε είναι ο εξής. Ίσιος δρόμος ταχύτητα στα 25 χλμ και τρίτη στο σασμάν για λίγα μέτρα και ξαφνικά ανοίγουμε τέρμα γκάζι. Η μηχανή πρέπει να αρπάξει χωρίς καθυστέρηση. Διαφορετικά πίσω στα μανόμετρα. Για την ιστορία εγώ έχω, μανόμετρα στήλες με υδράργυρο. |
![]() |
|
|
Σχετικά Θέματα
|
||||
| Θέμα | Δημιουργός | Forum | Απαντήσεις | Τελευταίο μήνυμα |
| Συγχρονισμός κυλίνδρων | batman | Τεχνικά θέματα διάφορα | 6 | 13-03-2011 15:14 |
| Διαδηλωτές στο σπίτι του Σημίτη | gsmaniac | Επικαιρότητα | 31 | 04-03-2011 18:55 |
| Κάηκε ζωντανός από φωτιά στο σπίτι του | arsy | Επικαιρότητα | 13 | 02-03-2011 18:50 |
| Εσύ τι ώρα γυρίζεις στο σπίτι; | adventure | Ανέκδοτα | 36 | 16-12-2010 01:39 |
| BMW 523i Μια Βαρόνη στο σπίτι σας… Γιατί η φτώχια, θέλει καλοπέραση | kostas_366 | Αυτοκίνητο | 9 | 31-01-2009 14:27 |