GS Forum

Πήγαινε πίσω   GS Forum > -----> Μοτοσυκλέτα > Τεχνικά θέματα διάφορα

Αγαπητά μέλη & φίλοι, το GS Forum, μετά από την πολυετή & καθ’ όλα επιτυχημένη πορεία του, εξακολουθεί να παραμένει online,

ώστε οι αναγνώστες του να έχουν πρόσβαση σε όλα τα θέματα του ενδιαφέροντός τους, για ενημέρωση και μελλοντική αναδρομή.

Σας ευχαριστούμε μέσα από την καρδιά μας για την αγάπη και την εμπιστοσύνη που μας δείξατε όλο αυτό το διάστημα

και καταστήσατε την διαδικτυακή αυτή συντροφιά σημείο αναφοράς για τα ελληνικά μοτοσυκλετιστικά δρώμενα και όχι μόνον.

Το μόνο βέβαιο είναι ότι, το ταξίδι συνεχίζεται ...
Απάντηση
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
  #21  
Παλιό 30-03-2011, 03:13
dimalx Ο/Η dimalx βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Mar 2010
Περιοχή: athina
Μoto: BMW R1150 GS 02
Μηνύματα: 117
Προεπιλογή Απάντηση: Συγχρονισμός κυλίνδρων στο σπίτι!

Λοιπόν έχουμε και λέμε :
1ον : καλό είναι να βολτάρουμε λίγο την μηχανή για να ζεσταθεί, ώστε να έχουμε σωστό ρελαντί (αυτό σίγουρα για 1150 για τα 1200 δεν ξέρω τι γίνετε λόγω έλλειψης χειρόγκαζο/τσοκ όπως θέλει το λέει ο καθένας)
2ον : σβήνουμε την μηχανή και βγάζουμε από τα injection τα δύο λαστιχένια καπάκια (ακριβώς στο κάτω μέρος) και συνδέουμε τα λάστιχα από τα κενόμετρα που έχουμε φτιάξει, ένα για κάθε κύλινδρο
3ον : βάζουμε μπροστά και αφήνουμε τον κινητήρα να ισορροπήσει
4ον : κοιτάμε τα κενόμετρα αν δείχνουν την ίδια τιμή
5ον : δίνουμε λίγο γκάζι στην μηχανή και την ξαναφήνουμε στο ρελαντί για να δούμε οτι πάλι τα κενόμετρα είναι στην ίδια θέση, ίδια τιμή και στα δύο κενόμετρα, είναι οι αντίστοιχες στήλες που βλέπουμε στο όργανο της BMW (το επαναλαμβάνουμε 3-4 φορές για σιγουρευτούμε)
6ον : εάν δεν δείχνουν την ίδια τιμή τότε με ένα ίσιο κατσαβίδι ρυθμίζουμε τα injection πχ. έαν το κενόμετρο του ΑΡ κύλινδρου δείχνει μεγαλύτερη τιμή (η βελόνα πιο πάνω απο οτι στο ΔΕ) τότε στρέφουμε την βίδα του ΑΡ δεξιόστροφα/αριστερόστροφα έτσι ώστε να πέσει στην ίδια τιμή με του ΔΕ και αφού το κάνουμε αυτο ξαναδίνουμε γκάζι και το αφήνουμε να ισορροπήσει (εαν ρετάρει ο κινητήρας σημαίνει ότι έπρεπε να ανεβάσουμε τον ΔΕ αντί να κατεβάσουμε ΑΡ)

με λίγα λόγια έτσι γίνετε η ρύθμιση, με μόνο αρνητικό ότι δεν βλέπουμε τις στροφές του κινητήρα ακριβώς (ηλεκτρονικό όργανο) αλλά ο καθένας γνωρίζει πότε είναι στο ρελαντί ο κινητήρας του η όχι.

ΣΗΜΕΙΩΣΗ 1: αν το ρελαντί μας δεν είναι το αποδεκτό πρέπει να το ρυθμίσουμε μόνοι μας σύμφωνα με την διαδικασία του manual (βέβαια χωρίς το ηλεκτρονικό όργανο που μας δείχνει ψηφιακά τις στροφές του κινητήρα)
ΣΗΜΕΙΩΣΗ 2: καλό είναι όποτε γίνετε μια μικρορύθμιση στον κινητήρα να ανεβάζουμε λίγο τις στροφές και μετά να αφήνουμε τον κινητήρα να ισορροπήσει (γενικό σχόλιο για οποιαδήποτε μηχανή)

Όταν βρώ χρόνο θα προσπαθήσω να τραβήξω βιντεάκι!
Για όποιον επιθυμεί εδώ ειμαι για να του το δείξω (ακόμα και για vstrom χεχε, παλιές αγάπες)
Reply With Quote
  #22  
Παλιό 30-03-2011, 03:48
iagos Ο/Η iagos βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Mar 2010
Περιοχή: Ν.Ιωνία
Μoto: HP2
Μηνύματα: 138
Προεπιλογή Απάντηση: Συγχρονισμός κυλίνδρων στο σπίτι!

Ρίξτε και μια ματιά εδώ:

Μέση-άκρη είναι σωστό αλλά... την τελευταία φορά που μου συγχρόνισαν τις εισαγωγές -σε εξουσιοδοτημένο- δεν ρύθμισαν μόνο την ντίζα της δεξιάς πεταλούδας αλλά και μια βίδα λίγο πιο μπροστά.
Μέχρι να ξέρω με σιγουριά πώς το έκαναν δεν μπορώ να είμαι σίγουρος πως αρκεί αυτό που δείχνει το video.

Σωκ
Reply With Quote
  #23  
Παλιό 30-03-2011, 09:03
MANOS KPHTH Ο/Η MANOS KPHTH βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Junior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Mar 2011
Περιοχή: Ηράκλειον Κρήτης
Μoto: Honda ST1300A Pan-European
Μηνύματα: 15
Προεπιλογή Απάντηση: Συγχρονισμός κυλίνδρων στο σπίτι!

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από dimalx Εμφάνιση μηνυμάτων
6ον : εάν δεν δείχνουν την ίδια τιμή τότε με ένα ίσιο κατσαβίδι ρυθμίζουμε τα injection πχ. έαν το κενόμετρο του ΑΡ κύλινδρου δείχνει μεγαλύτερη τιμή (η βελόνα πιο πάνω απο οτι στο ΔΕ) τότε στρέφουμε την βίδα του ΑΡ δεξιόστροφα/αριστερόστροφα έτσι ώστε να πέσει στην ίδια τιμή με του ΔΕ και αφού το κάνουμε αυτο ξαναδίνουμε γκάζι και το αφήνουμε να ισορροπήσει (εαν ρετάρει ο κινητήρας σημαίνει ότι έπρεπε να ανεβάσουμε τον ΔΕ αντί να κατεβάσουμε ΑΡ)
Σωστά όλα τα παραπάνω και μπράβο σας που βάζετε χεράκι. Μια βοήθεια κι απο εμένα αν μου επιτρέπετε. Ο ένας κύλινδρος σας είναι "αναφοράς", δηλαδή ο κατασκευαστής ορίζει την υποπίεση του ως "σταθερή" και στην τιμή αυτής ρυθμίζετε τον απέναντι κύλινδρο. Δυστυχώς δεν ξέρω να σας πω ποιος απο τους δύο είναι ο κύλινδρος αναφοράς, αλλά αυτό μπορείτε να το μάθετε εύκολα.
Reply With Quote
  #24  
Παλιό 30-03-2011, 10:33
dimalx Ο/Η dimalx βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Mar 2010
Περιοχή: athina
Μoto: BMW R1150 GS 02
Μηνύματα: 117
Προεπιλογή Απάντηση: Συγχρονισμός κυλίνδρων στο σπίτι!

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από iagos Εμφάνιση μηνυμάτων
Ρίξτε και μια ματιά εδώ:
YouTube - BMW R4V throttle synchronization, synchro przepustnic.

Μέση-άκρη είναι σωστό αλλά... την τελευταία φορά που μου συγχρόνισαν τις εισαγωγές -σε εξουσιοδοτημένο- δεν ρύθμισαν μόνο την ντίζα της δεξιάς πεταλούδας αλλά και μια βίδα λίγο πιο μπροστά.
Μέχρι να ξέρω με σιγουριά πώς το έκαναν δεν μπορώ να είμαι σίγουρος πως αρκεί αυτό που δείχνει το video.

Σωκ
Απο ΄τι βλέπουμε εδώ για το 1200 είναι λίγο διαφορετικό. για το 1150 κάνει αυτό που ανέφερα παραπάνω απλά ρυθμίζει και το ρελαντί του καθώς και τον τζόγο των ντιζών.αυτός χρησιμοποιεί απλά κενόμετρα (όχι γλυκερίνης).
Reply With Quote
  #25  
Παλιό 30-03-2011, 11:02
Jefe Ο/Η Jefe βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: May 2009
Περιοχή: ΡΙΟΝ
Μoto: 1200GS Adventure
Μηνύματα: 11,154
Προεπιλογή Απάντηση: Συγχρονισμός κυλίνδρων στο σπίτι!

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από dimalx Εμφάνιση μηνυμάτων
Λοιπόν έχουμε και λέμε :
1ον : καλό είναι να βολτάρουμε λίγο την μηχανή για να ζεσταθεί, ώστε να έχουμε σωστό ρελαντί (αυτό σίγουρα για 1150 για τα 1200 δεν ξέρω τι γίνετε λόγω έλλειψης χειρόγκαζο/τσοκ όπως θέλει το λέει ο καθένας)
2ον : σβήνουμε την μηχανή και βγάζουμε από τα injection τα δύο λαστιχένια καπάκια (ακριβώς στο κάτω μέρος) και συνδέουμε τα λάστιχα από τα κενόμετρα που έχουμε φτιάξει, ένα για κάθε κύλινδρο
3ον : βάζουμε μπροστά και αφήνουμε τον κινητήρα να ισορροπήσει
4ον : κοιτάμε τα κενόμετρα αν δείχνουν την ίδια τιμή
5ον : δίνουμε λίγο γκάζι στην μηχανή και την ξαναφήνουμε στο ρελαντί για να δούμε οτι πάλι τα κενόμετρα είναι στην ίδια θέση, ίδια τιμή και στα δύο κενόμετρα, είναι οι αντίστοιχες στήλες που βλέπουμε στο όργανο της BMW (το επαναλαμβάνουμε 3-4 φορές για σιγουρευτούμε)
6ον : εάν δεν δείχνουν την ίδια τιμή τότε με ένα ίσιο κατσαβίδι ρυθμίζουμε τα injection πχ. έαν το κενόμετρο του ΑΡ κύλινδρου δείχνει μεγαλύτερη τιμή (η βελόνα πιο πάνω απο οτι στο ΔΕ) τότε στρέφουμε την βίδα του ΑΡ δεξιόστροφα/αριστερόστροφα έτσι ώστε να πέσει στην ίδια τιμή με του ΔΕ και αφού το κάνουμε αυτο ξαναδίνουμε γκάζι και το αφήνουμε να ισορροπήσει (εαν ρετάρει ο κινητήρας σημαίνει ότι έπρεπε να ανεβάσουμε τον ΔΕ αντί να κατεβάσουμε ΑΡ)

με λίγα λόγια έτσι γίνετε η ρύθμιση, με μόνο αρνητικό ότι δεν βλέπουμε τις στροφές του κινητήρα ακριβώς (ηλεκτρονικό όργανο) αλλά ο καθένας γνωρίζει πότε είναι στο ρελαντί ο κινητήρας του η όχι.

ΣΗΜΕΙΩΣΗ 1: αν το ρελαντί μας δεν είναι το αποδεκτό πρέπει να το ρυθμίσουμε μόνοι μας σύμφωνα με την διαδικασία του manual (βέβαια χωρίς το ηλεκτρονικό όργανο που μας δείχνει ψηφιακά τις στροφές του κινητήρα)
ΣΗΜΕΙΩΣΗ 2: καλό είναι όποτε γίνετε μια μικρορύθμιση στον κινητήρα να ανεβάζουμε λίγο τις στροφές και μετά να αφήνουμε τον κινητήρα να ισορροπήσει (γενικό σχόλιο για οποιαδήποτε μηχανή)

Όταν βρώ χρόνο θα προσπαθήσω να τραβήξω βιντεάκι!
Για όποιον επιθυμεί εδώ ειμαι για να του το δείξω (ακόμα και για vstrom χεχε, παλιές αγάπες)







Jefe
Reply With Quote
  #26  
Παλιό 30-03-2011, 12:55
siraxanz Ο/Η siraxanz βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Moderator
 
Ημερομηνία εγγραφής: Aug 2009
Περιοχή: Argos-Argolidas
Μoto: r1200gsa '08, Cagiva elephant 750e '95
Μηνύματα: 13,321
Προεπιλογή Απάντηση: Συγχρονισμός κυλίνδρων στο σπίτι!

Μιά πιό ακριβή λύση εδώ:

SYNCHRONTESTER - Louis - Motorrad & Freizeit
Reply With Quote
  #27  
Παλιό 30-03-2011, 13:05
nivam Ο/Η nivam βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Moderator
 
Ημερομηνία εγγραφής: Feb 2010
Περιοχή: Βόλος
Μoto: R1200GS 07 ΚawasakiTOP48(χορτοκοπτικό)
Μηνύματα: 3,193
Προεπιλογή Απάντηση: Συγχρονισμός κυλίνδρων στο σπίτι!

...και μια πιο εύχρηστη εδώ SELECTRONIC ::: L'univers électronique :::
Reply With Quote
  #28  
Παλιό 30-03-2011, 13:06
bloger73 Ο/Η bloger73 βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Mar 2011
Περιοχή: athina
Μoto: gs1200
Μηνύματα: 32
Προεπιλογή Απάντηση: Συγχρονισμός κυλίνδρων στο σπίτι!

Πολύ καλό ποστάρισμα
Reply With Quote
  #29  
Παλιό 30-03-2011, 13:17
repas Ο/Η repas βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Sep 2010
Περιοχή: a
Μoto: gs1200
Μηνύματα: 35
Προεπιλογή Απάντηση: Συγχρονισμός κυλίνδρων στο σπίτι!

Reply With Quote
  #30  
Παλιό 30-03-2011, 14:23
evan400f Ο/Η evan400f βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Sep 2010
Περιοχή: Γεροβουνό, Καματερου
Μoto: HONDA DEAUVILLE 650 HONDA CB 400 FOUR 1976
Μηνύματα: 4,178
Προεπιλογή Απάντηση: Συγχρονισμός κυλίνδρων στο σπίτι!

Να σας πω και εγώ ένα κόλπο που μου έμαθε ένας παλιός πριν χρόνια όταν ξεκίνησα και εγώ να ασχολούμαι.
Αφού το ρυθμίσουμε στο ρελαντί, πρέπει να τσεκάρουμε ότι δουλεύει σωστά και στις ψιλές στροφές. Πως γίνετε, πρέπει να ξέρουμε σε τι στροφές βγάζει όλη την ροπή του ο κινητήρας. Ας πούμε στις 6,000 στροφές, ελέγχουμε στις μισές στροφές 3,000 να είναι τα μανόμετρα ίσια. Το ίσια είναι σχετικό, επιτρέπετε μία διαφορά μέχρι 4cm hg. Είναι λίγο δύσκολο να έχεις καλές ενδείξεις και στο ρελαντί και στις υψηλές στροφές. Πρέπει να βρεις την χρυσή τομή.
Θέλει πολύ υπομονή και χρόνο. Και πριν μαζέψετε τα εργαλεία πάτε και μία βόλτα σε δρόμο να μπορείτε να την δοκιμάσετε σε όλο το φάσμα τον στροφών. Ο καλύτερος τρόπος να το δείτε είναι ο εξής. Ίσιος δρόμος ταχύτητα στα 25 χλμ και τρίτη στο σασμάν για λίγα μέτρα και ξαφνικά ανοίγουμε τέρμα γκάζι. Η μηχανή πρέπει να αρπάξει χωρίς καθυστέρηση. Διαφορετικά πίσω στα μανόμετρα.
Για την ιστορία εγώ έχω, μανόμετρα στήλες με υδράργυρο.
Reply With Quote
Απάντηση


Κανόνες καταχώρησης
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is σε λειτουργία
Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο HTML κώδικας ειναι εκτός λειτουργίας

Που θέλετε να σας πάμε;

Σχετικά Θέματα
Θέμα Δημιουργός Forum Απαντήσεις Τελευταίο μήνυμα
Συγχρονισμός κυλίνδρων batman Τεχνικά θέματα διάφορα 6 13-03-2011 15:14
Διαδηλωτές στο σπίτι του Σημίτη gsmaniac Επικαιρότητα 31 04-03-2011 18:55
Κάηκε ζωντανός από φωτιά στο σπίτι του arsy Επικαιρότητα 13 02-03-2011 18:50
Εσύ τι ώρα γυρίζεις στο σπίτι; adventure Ανέκδοτα 36 16-12-2010 01:39
BMW 523i Μια Βαρόνη στο σπίτι σας… Γιατί η φτώχια, θέλει καλοπέραση kostas_366 Αυτοκίνητο 9 31-01-2009 14:27


Όλες οι ώρες είναι σε GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 03:37.


vBulletin Version 3.8.4
Jelsoft Enterprises Ltd.
Όλα τα γραφόμενα αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία του GS Forum!