GS Forum

Πήγαινε πίσω   GS Forum > -----> Μοτοσυκλέτα > Γενικά - Μοτοσυκλέτα

Αγαπητά μέλη & φίλοι, το GS Forum, μετά από την πολυετή & καθ’ όλα επιτυχημένη πορεία του, εξακολουθεί να παραμένει online,

ώστε οι αναγνώστες του να έχουν πρόσβαση σε όλα τα θέματα του ενδιαφέροντός τους, για ενημέρωση και μελλοντική αναδρομή.

Σας ευχαριστούμε μέσα από την καρδιά μας για την αγάπη και την εμπιστοσύνη που μας δείξατε όλο αυτό το διάστημα

και καταστήσατε την διαδικτυακή αυτή συντροφιά σημείο αναφοράς για τα ελληνικά μοτοσυκλετιστικά δρώμενα και όχι μόνον.

Το μόνο βέβαιο είναι ότι, το ταξίδι συνεχίζεται ...
Απάντηση
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
  #31  
Παλιό 07-06-2011, 12:36
γιαγια αρκουδα Ο/Η γιαγια αρκουδα βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: May 2009
Περιοχή: ν. φιλαδελφεια
Μoto: BMW K 1200 LT NEXUS 500 AX1 HONDA KABASAKI ZX636RR GSR600 SUZUKI
Μηνύματα: 396
Προεπιλογή Απάντηση: Δεσιμο μηχανης σε καραβι!

θα συμφωνισω με τον argi.
ιταλια που παω με διαφορες μοτο παντα στο κεντρικο (εχω δει μοτο να εχει σπασει η βαση του πλαγιου σταντ πιγενοντας σαντορινη).
δεν περναμε ποτε τον ιμαντα απνω απο την σελα γιατι η πολυωρη πιεση εκτοσ απο την φθορα στο δερμα κανει και φθορα στο υποστρομα, αλλα δενουμε απο το πλαισιο ψιλα την μοτο αφου εχουμε τιλιξει πρωτα με ενα πανι το σιμειο.
παντα ταχιτιτα στο σασμαν. προσοχη στους ιμαντες στην επαφη με τα πλαστικα.
αν δεν εχουμε κεντρικο τοτε ο ιμαντας που ειναι απο την αντιθετη μερια που ειναι το πλαγιο σταντ σφιγκετε περισοτερο ωστε να σιμπιεστουν οι αναρτισεις γιο για να μηωσουν την ταλαντοση της μοτο κατα τον κηματισμο και ο ιμαντας απο την μερια του πλαγιου σταντ σφιγκετε ισα ισα να κρατα το σταντ πατιμενο κατω οχι περισοτερο για να μην κανουμε ζιμια στην βαση του σταντ και κατα συνεπεια στον σκελετο της μοτο.
η μοτο πρπει να εχει το δυνατον την μικροτερι ταλαντοση οποτε καλο ειναι να ειναι συμπιεσμενες η αναρτισεις. αν ειναι μποσικες με την ταλαντοση ειναι σαν το σκινη που δεν μπορουμε να το κοψουμε τραβοντας ενω αν κανουμε απανωτα αποτομα τραβιγματα κοβετε.
αυτο μπορει να γινει και με τον ιμαντα λασκα η να κοπι ο ιμαντας η να μας κανει ζιμια στην μοτο.
αν δειτε τα φορτιγα οταν τα δενουν προπαντος τα φορτομενα τα σφιγκουν πιο δινατα στο πατομα για να μην ταλαντεβονται να ειναι μασιφ αν ειναι δυνατον με το πλοιο.
Reply With Quote
  #32  
Παλιό 07-06-2011, 12:39
ntinopoulos Ο/Η ntinopoulos βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jan 2009
Περιοχή: NIKEA-PIREAS
Μoto: 1200gs
Μηνύματα: 10,013
Προεπιλογή Απάντηση: Δεσιμο μηχανης σε καραβι!

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από ntinopoulos Εμφάνιση μηνυμάτων
ΜΟΝΟ στο πλαινο και δεσιμο ετσι ωστε να κρατιεται κοντρα...
ΜΟΝΟ στο πλαινο και δεσιμο ετσι ωστε να κρατιεται κοντρα...
Reply With Quote
  #33  
Παλιό 07-06-2011, 12:43
NLS Ο/Η NLS βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Feb 2009
Περιοχή: ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Μoto: BMW R1200GS (από τους βλάκες που την είχαν πάρει καινούρια)
Μηνύματα: 4,915
Προεπιλογή Απάντηση: Δεσιμο μηχανης σε καραβι!

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από ARGI Εμφάνιση μηνυμάτων
Nίκο σε ευχαριστώ που με ενημερώνεις που κάνω λάθος..
Μόνο εξήγησε μου που, να μαθαίνω και εγώ...!!!
Μιας και θα ταξιδεύσω πρώτα ο θεός και εφέτος...!!!
Οι απόψεις μου είναι από προσωπικές εμπειρίες μου, που ταξιδεύω από μικρό παιδί, πέρα-δώθε με τα μηχανάκια μου..!!
Αλλά συζητώντας και με λοστρόμους στα καράβια..!!!
Μπορεί όμως να τα κάνω λάθος όλα αυτά τα χρόνια...
Για ενημέωσε με σε παρακαλώ...
Αν και μέσα από την ευγένεια διακρίνω μια ελαφρά ειρωνεία...
(και εγώ ταξιδεύω από μικρό παιδί πέρα δώθε με τα μηχανάκια μου)

Μα τα είπαμε δεν είναι ότι δεν τα είπαμε.

Το πλαϊνό stand προσφέρει ΠΟΛΥ μεγαλύτερη βάση στήριξης.

Δηλαδή αν σου δώσουν ένα τραπεζάκι με τρία πόδια, ποιο προτιμάς, αυτό με τα πόδια στις τρεις κόκκινες γωνίες ή τις τρεις πράσινες;

Υπόψη ότι αν η φόρτωση πάει πολύ ψηλά (πράγματα άλλη μια φορά όσο η μπαγκαζιέρα σε ύψος ή παραπάνω τότε η μεταφορά του κέντρου βάρους ή φυσικά το όχι πολύ σταθερό δέσιμο των πραγμάτων στην πράξη εμποδίζει την τοποθέτηση σε πλαϊνό στάντ.
Attached Images
File Type: jpg STANDS.jpg (5.8 KB, 126 views)
Reply With Quote
  #34  
Παλιό 07-06-2011, 12:55
HAWK_46 Ο/Η HAWK_46 βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jan 2009
Περιοχή: ATHENS
Μoto: HONDA STX1300 Paneuropean
Μηνύματα: 2,603
Προεπιλογή Απάντηση: Δεσιμο μηχανης σε καραβι!

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από NLS Εμφάνιση μηνυμάτων
Αν και μέσα από την ευγένεια διακρίνω μια ελαφρά ειρωνεία...
(και εγώ ταξιδεύω από μικρό παιδί πέρα δώθε με τα μηχανάκια μου)

Μα τα είπαμε δεν είναι ότι δεν τα είπαμε.

Το πλαϊνό stand προσφέρει ΠΟΛΥ μεγαλύτερη βάση στήριξης.

Δηλαδή αν σου δώσουν ένα τραπεζάκι με τρία πόδια, ποιο προτιμάς, αυτό με τα πόδια στις τρεις κόκκινες γωνίες ή τις τρεις πράσινες;

Υπόψη ότι αν η φόρτωση πάει πολύ ψηλά (πράγματα άλλη μια φορά όσο η μπαγκαζιέρα σε ύψος ή παραπάνω τότε η μεταφορά του κέντρου βάρους ή φυσικά το όχι πολύ σταθερό δέσιμο των πραγμάτων στην πράξη εμποδίζει την τοποθέτηση σε πλαϊνό στάντ.
Δε νομίζω να σε ειρωνεύτηκε κανείς !!
Αν δεν έρθεις σε κάποιον καφέ πάντα έτσι θα φαντάζεσαι !!
Συμφωνώ με τον ntinopoulos, 3 σημεία στήριξης είναι καλύτερα απο 2, ακόμα και απο 4 (στην ίδια επιφάνεια).
Για τον συναγερμό μυαλό δεν έβαλες απο χθές !!
Reply With Quote
  #35  
Παλιό 07-06-2011, 13:05
CPretenteriS Ο/Η CPretenteriS βρίσκεται εκτός σύνδεσης
 
Ημερομηνία εγγραφής: May 2010
Περιοχή: Spata
Μoto: BMW R1200GS (mod. 2010)
Μηνύματα: 19,474
Προεπιλογή Απάντηση: Δεσιμο μηχανης σε καραβι!

Πλαϊνό στάντ, ξεκλείδωτο τιμόνι (το οποίο τελικά θα είναι δεμένο και άρα ακίνητο), πρώτη ταχύτητα στο σασμάν, δεμένη σε 2-3 σημεία (σασί πάντα/σκελετός) προς τα κάτω... όχι από σημεία του πλοίου τα οποία βρίσκονται ψηλά!!

Σκοπός είναι η μηχανή να τραβιέται/πιέζεται προς τα κάτω έτσι ώστε να έχει το δυνατόν χαμηλότερο κ.βάρους και άρα τη μικρότερη δυνατή μετατόπιση!!
Reply With Quote
  #36  
Παλιό 07-06-2011, 13:11
NLS Ο/Η NLS βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Feb 2009
Περιοχή: ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Μoto: BMW R1200GS (από τους βλάκες που την είχαν πάρει καινούρια)
Μηνύματα: 4,915
Προεπιλογή Απάντηση: Δεσιμο μηχανης σε καραβι!

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από HAWK_46 Εμφάνιση μηνυμάτων
Δε νομίζω να σε ειρωνεύτηκε κανείς !!
Αν δεν έρθεις σε κάποιον καφέ πάντα έτσι θα φαντάζεσαι !!
Συμφωνώ με τον ntinopoulos, 3 σημεία στήριξης είναι καλύτερα απο 2, ακόμα και απο 4 (στην ίδια επιφάνεια).
Για τον συναγερμό μυαλό δεν έβαλες απο χθές !!
Έχω έρθει σε έναν. Χάος γινόταν, είστε πολλοί (οι περισσότεροι δεν θα ανταλλάξουν ούτε καλησπέρα λόγο όγκου παρέας). Δεν έχω χρόνο ούτε για καφέ με κολλητούς (και αν απορείτε πράγματι "για το τίποτα" δουλεύω).

Και τα χτεσινά λάστιχα με ραντεβού σε πελάτες τα συνδύασα.

Ο συναγερμός ήταν υπενθύμιση των καμένων εγκεφαλικών που έχω κατορθώσει να αποκτήσω.
Reply With Quote
  #37  
Παλιό 07-06-2011, 13:14
giclas Ο/Η giclas βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jan 2010
Περιοχή: Κύπρος
Μoto: ΒMW HP2 K1200
Μηνύματα: 2,827
Προεπιλογή Απάντηση: Δεσιμο μηχανης σε καραβι!

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από CPretenteriS Εμφάνιση μηνυμάτων
Πλαϊνό στάντ, ξεκλείδωτο τιμόνι (το οποίο τελικά θα είναι δεμένο και άρα ακίνητο), πρώτη ταχύτητα στο σασμάν, δεμένη σε 2-3 σημεία (σασί πάντα/σκελετός) προς τα κάτω... όχι από σημεία του πλοίου τα οποία βρίσκονται ψηλά!!

Σκοπός είναι η μηχανή να τραβιέται/πιέζεται προς τα κάτω έτσι ώστε να έχει το δυνατόν χαμηλότερο κ.βάρους και άρα τη μικρότερη δυνατή μετατόπιση!!
η πιο σωστη απαντηση !
Reply With Quote
  #38  
Παλιό 07-06-2011, 13:38
Gemat Ο/Η Gemat βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jul 2009
Περιοχή: Μυτιληνη
Μoto: Honda XL1000VA Varadero 2007
Μηνύματα: 1,006
Προεπιλογή Απάντηση: Δεσιμο μηχανης σε καραβι!

1. Πλαγιο σταντ
2. Δεσμο απο τη πλευρα του σταντ σε χαμηλο σημειο του καραβιου
3. Ξεκλειδωτο τιμονι ωστε να μπορει να μετακινηθει ευκολα απο το πληρωμα αν υπαρξει προβλημα
4. Παρκαρισμα με τον διαμηκη αξονα της μηχανης ΚΑΘΕΤΑ στο διαμηκη αξονα του πλοιου
5. Πρωτη ταχυτητα στο κιβωτιο (και ενα χοντρο λαστιχο στη μπροστινη μανετα του φρενου ακομη καλυτερα)!

**εμπιστευτειτε το λοστρομο στο δεσιμο! Ειναι η δουλεια του το δεσιμο και ξερει 99% καλυτερα απο εμας. Επισημανετε του ΜΟΝΟ απο που να δεσει πανω στη μηχανη.

Last edited by Gemat; 07-06-2011 at 13:39.
Reply With Quote
  #39  
Παλιό 07-06-2011, 13:45
xvitos Ο/Η xvitos βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jan 2009
Περιοχή: ΑΘΗΝΑ
Μoto: gs1200
Μηνύματα: 546
Προεπιλογή Απάντηση: Δεσιμο μηχανης σε καραβι!

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από Gemat Εμφάνιση μηνυμάτων
1. Πλαγιο σταντ
2. Δεσμο απο τη πλευρα του σταντ σε χαμηλο σημειο του καραβιου
3. Ξεκλειδωτο τιμονι ωστε να μπορει να μετακινηθει ευκολα απο το πληρωμα αν υπαρξει προβλημα
4. Παρκαρισμα με τον διαμηκη αξονα της μηχανης ΚΑΘΕΤΑ στο διαμηκη αξονα του πλοιου
5. Πρωτη ταχυτητα στο κιβωτιο (και ενα χοντρο λαστιχο στη μπροστινη μανετα του φρενου ακομη καλυτερα)!

**εμπιστευτειτε το λοστρομο στο δεσιμο! Ειναι η δουλεια του το δεσιμο και ξερει 99% καλυτερα απο εμας. Επισημανετε του ΜΟΝΟ απο που να δεσει πανω στη μηχανη.
Συμφωνώ σε όλα, εκτός:
Το ξεκλείδωτο τιμόνι.Είναι τελείως άχρηστο, γιατί απλά δεν μετακινούνται οι μοτό(και καλύτερα)
2. Το κάθετα και το παράλληλα στο καράβι, δεν το αποφασίζουμε εμείς, αλλά οι καραβιέριδες.Δεν μπορείς εσύ να το βάλεις κόντρα από τους άλλους.Εκτός και αν παίξεις μπουνιές
Reply With Quote
  #40  
Παλιό 07-06-2011, 13:48
ARGI Ο/Η ARGI βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Moderator
 
Ημερομηνία εγγραφής: Feb 2010
Περιοχή: KARDITSA
Μoto: R 850 GS (Red Fat Lady!!!)
Μηνύματα: 9,816
Προεπιλογή Απάντηση: Δεσιμο μηχανης σε καραβι!

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από NLS Εμφάνιση μηνυμάτων
Αν και μέσα από την ευγένεια διακρίνω μια ελαφρά ειρωνεία...
(και εγώ ταξιδεύω από μικρό παιδί πέρα δώθε με τα μηχανάκια μου)
Reply With Quote
Απάντηση


Κανόνες καταχώρησης
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is σε λειτουργία
Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο HTML κώδικας ειναι εκτός λειτουργίας

Που θέλετε να σας πάμε;

Σχετικά Θέματα
Θέμα Δημιουργός Forum Απαντήσεις Τελευταίο μήνυμα
εχασα το εγχειριδιο-bookservice της μηχανης g650gs-kesariani Απαραίτητα έγγραφα 9 13-05-2011 00:55
Μποτες μηχανης NIKOS PAPADOPOULOS Ζήτηση 11 10-03-2011 11:55
Αυτοκόλλητο μηχανης απο ταξίδι ISTANBUL Mits70 Γενικά - Μοτοσυκλέτα 12 15-10-2010 00:54
χρησιμοποιημενο λαδι μηχανης, που το πεταμε? athaneco Τεχνικά θέματα διάφορα 9 06-02-2010 19:55
Ανταλλαγη μηχανης.... georgekostas Χιούμορ 8 31-08-2009 20:30


Όλες οι ώρες είναι σε GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 14:22.


vBulletin Version 3.8.4
Jelsoft Enterprises Ltd.
Όλα τα γραφόμενα αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία του GS Forum!