GS Forum

Πήγαινε πίσω   GS Forum > -----> Γενικά > Αυτοκίνητο

Αγαπητά μέλη & φίλοι, το GS Forum, μετά από την πολυετή & καθ’ όλα επιτυχημένη πορεία του, εξακολουθεί να παραμένει online,

ώστε οι αναγνώστες του να έχουν πρόσβαση σε όλα τα θέματα του ενδιαφέροντός τους, για ενημέρωση και μελλοντική αναδρομή.

Σας ευχαριστούμε μέσα από την καρδιά μας για την αγάπη και την εμπιστοσύνη που μας δείξατε όλο αυτό το διάστημα

και καταστήσατε την διαδικτυακή αυτή συντροφιά σημείο αναφοράς για τα ελληνικά μοτοσυκλετιστικά δρώμενα και όχι μόνον.

Το μόνο βέβαιο είναι ότι, το ταξίδι συνεχίζεται ...
Απάντηση
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
  #1  
Παλιό 11-07-2011, 12:17
mario66 Ο/Η mario66 βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Mar 2011
Περιοχή: athina
Μoto: gs1200
Μηνύματα: 33
Προεπιλογή Bugatti Veyron 16.4 Grand Sport 'L'Or Blanc'

Bugatti Veyron 16.4 Grand Sport 'L'Or Blanc'



Η Bugatti Veyron μπορεί να είναι ένα αυτοκίνητο προσανατολισμένο στην ταχύτητα είναι όμως και ένα από τα πιο λαμπερά που έχουμε δει χάρις στα καινούργια πορσελάνινα ρούχα του. Πριν από μια εβδομάδα ξαφνιαστήκαμε όταν διαβάσαμε την είδηση πως το τελευταίο από αυτά τα αυτοκίνητα πουλήθηκε σε έναν πελάτη από την Ευρώπη.


Αυτή η Veyron , που έχει το παρατσούκλι κύκνος, είναι τόσο εκθαμβωτική που θα έκανε και τον οδηγό δοκιμών της δημοφιλούς εκπομπής Τop Gear, τον Sting, να κλάψει. Πρόκειται για το πρώτο αυτοκίνητο στον κόσμο με επένδυση φίνας πορσελάνης, τόσο στο αμάξωμα όσο και στην καμπίνα. Και είναι η μοναδική Bugatti Veyron 16.4 Grand Sport 'L'Or Blanc'.

Η ιδέα της προσθήκης ενός υλικού με τόσο μεγάλο βάρος μπορεί να μοιάζει με υπερβολή, όμως όταν έχουμε να κάνουμε με την μοναδικότητα το όριο είναι ο ουρανός.



Κατασκευασμένη σε συνεργασία με την Konigliche Porzellan-Manufaktur (KPM), η 'L'Or Blanc' αποκαλύφθηκε την προηγούμενη Πέμπτη στο εργαστήριο του φημισμένου οίκου πορσελάνης στο Βερολίνο.



«Κατ΄ αρχάς φαίνεται μια πολύ ασυνήθιστη ιδέα να χρησιμοποιήσουμε πορσελάνη σε ένα αυτοκίνητο, πόσο μάλλον όταν πρόκειται για το γρηγορότερο κάμπριο στον κόσμο» λέει ο δρ. . Stefan Brungs, διευθυντής πωλήσεων και μάρκετινγκ της Bugatti και συμπληρώνει: «Όμως γι΄ αυτό υπάρχει η Bugatti. Για να κάνει πραγματικότητα ξεχωριστές ιδέες και να προσπαθεί να αναδείξει την ποιότητα και την αισθητική στον μέγιστο βαθμό. Αυτό μας επιτρέπει να συνεχίσουμε την κληρονομιά που μας άφησε ο Etore Bugatti ενός ανθρώπου που λάτρευε να πειραματίζεται με νέα υλικά».

Το πιο εντυπωσιακό στο αυτοκίνητο δεν είναι ότι κατάφεραν να ταιριάξουν την πορσελάνη στις ζάντες των τροχών , στο κάλυμμα της τάπας της βενζίνης, ή στην πίσω αεροτομή αλλά το ότι έχουν κάνει εκπληκτική δουλειά στο βάψιμο. Είναι το πιο φανταχτερό φινίρισμα που έχουμε δει, που ακόμη και το φως αντανακλάται με τρόπο μοναδικό δημιουργώντας την εντύπωση ότι το αυτοκίνητο είναι πότε άσπρο, πότε μπλε και πότε ασημί.




Στο εσωτερικό χρησιμοποιείται περισσότερο το άσπρο και το μπλε. Οι ΚΡΜ έχει επίσης κατασκευάσει κάποια έξτρα εξαρτήματα για την κεντρική κονσόλα γύρω από τον λεβιέ ταχυτήτων και γενικά όλο τον χώρο ανάμεσα στα καθίσματα και ένα τεράστιο λογότυπο από πορσελάνινη πλάκα η οποία αποσπάται και έχει διαμαντένιο φινίρισμα.
Reply With Quote
  #2  
Παλιό 11-07-2011, 12:36
Wicked_GS Ο/Η Wicked_GS βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jan 2009
Περιοχή: N.Heraklio
Μoto: R1100GS
Μηνύματα: 247
Προεπιλογή Απάντηση: Bugatti Veyron 16.4 Grand Sport 'L'Or Blanc'

Reply With Quote
  #3  
Παλιό 11-07-2011, 21:37
adventure Ο/Η adventure βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Moderator
 
Ημερομηνία εγγραφής: Dec 2008
Περιοχή: Ζάκυνθος
Μoto: BMW 1150GS Adventure Βασιλομήτωρ των ADV
Μηνύματα: 20,938
Προεπιλογή Απάντηση: Bugatti Veyron 16.4 Grand Sport 'L'Or Blanc'



Like e dreem !!


Reply With Quote
  #4  
Παλιό 11-07-2011, 21:46
SenseiG Ο/Η SenseiG βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Dec 2008
Περιοχή: ΠΕΝΤΕΛΗ ΑΘΗΝΑ
Μoto: HONDA VARADERO MK2 1000 ABS
Μηνύματα: 22,711
Προεπιλογή Απάντηση: Bugatti Veyron 16.4 Grand Sport 'L'Or Blanc'

Μας τρελανες τωρα....!!
Reply With Quote
  #5  
Παλιό 11-07-2011, 23:41
ckk Ο/Η ckk βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Oct 2009
Περιοχή: Εκάλη
Μoto: BMW R1200GS
Μηνύματα: 5,181
Προεπιλογή Απάντηση: Bugatti Veyron 16.4 Grand Sport 'L'Or Blanc'

Ένα ωραίο αυτοκίνητο – όνειρο, που όμως δεν έχει χρήση στην χώρα μας λόγω δρόμων…
Reply With Quote
  #6  
Παλιό 12-07-2011, 01:04
NLS Ο/Η NLS βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Feb 2009
Περιοχή: ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Μoto: BMW R1200GS (από τους βλάκες που την είχαν πάρει καινούρια)
Μηνύματα: 4,915
Προεπιλογή Απάντηση: Bugatti Veyron 16.4 Grand Sport 'L'Or Blanc'

...πουθενά δεν έχει χρήση εννοείς...

Όόσοι έχουν ασχοληθεί με πραγματικά σπορ αυτοκίνητα ξέρουν πολύ καλά ότι η veyron είναι "για να υπάρχει".

Μερικές λεπτομέρειες που ξεφεύγουν στον πολύ κόσμο:

- Αν θυμάμαι θέλει στην τελική της 18 λεπτά για να λιώσει τα λάστιχα...

- ...αλλά δεν πειράζει γιατί σε 12 έχει τελειώσει η βενζίνη (στο 100 λίτρα ντεπόζιτο).

- Έχει 10 ψυγεία.

- Για λόγους ασφαλείας (αν πάθουν κάτι τα ειδικά σχεδιασμένα φρένα) έχουν βάλει ABS και στο χειρόφρενο.

- Τα φρένα μια και τα αναφέραμε είναι ικανά για μια απίστευτη επιβράδυνση από την τελική (400+) στην ακινησία λαμβάνοντας υπόψη ότι πρέπει να μην καταστρέψουν και τα λάστιχα!

- Για να πιάσει πάνω από τα 350 βάζεις ένα ειδικό κλειδάκι, κάνει κάποια τεστ στο αυτοκίνητο ΚΑΙ τον οδηγό (ότι είναι έτοιμος να κάνει αυτό που ζητάει ...πιθανολογώ ρωτάει κάτι για να δει ότι δεν είμαι μεθυσμένος κλπ.).

- Το κλειδάκι αυτό το παίρνεις ΟΧΙ με το αυτοκίνητο αλλά μόνο αν περάσεις ένα ειδικό σχολείο της Bugatti. (αχ να τα έκαναν και άλλοι αυτά)

- Το cabrio (όπως αυτό) είναι ακόμα πιο άχρηστο, γιατί οκ με το hard-top επάνω πας με την τελική (λέμε αν... θες), αλλά με βγαλμένη την οροφή πιάνεις αρκετά λιγότερα ενώ κωμωδία είναι αν το πάρεις με την... πάνινη (Veyron με πάνινη οροφή ναι κι όμως, εξάλλου δεν μπαίνει άλλη στις θήκες του αυτοκινήτου) πάει με... 130 αν θυμάμαι (ναι 130 χλμ. ...τόσο κωμωδία).

...τώρα για το συγκεκριμένο θα έχει πλάκα το παραμικρό "άγγιγμα" (πχ. ένα κολονάκι της βίλας, μια απότομα ανοιγμένη πόρτα στο πάρκιν της εταιρίας ή και καμιά άγρια λακούβα) τι εφέ θα έχουν στην πορσελάνη, ενώ θα είναι ενδιαφέρον τι... φαναρτζίδικη δουλειά θα μπορούσε να γίνει. Φυσικά είναι ενδιαφέρον και το πόσο την κάνει να ζυγίζει (είναι ήδη βαριά btw...).

Στις στροφές μέχρι και Impreza πιθανά θα του ρίχνει... (έλα μωρέ όσο 30 Impreza κάνει)

Ωραία δουλειά στα πάντα, αλλά ίσως το πιο άχρηστο και πιο ματαιόδοξο αυτοκίνητο στη Γη.

Last edited by NLS; 12-07-2011 at 01:08.
Reply With Quote
  #7  
Παλιό 12-07-2011, 10:34
ckk Ο/Η ckk βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Oct 2009
Περιοχή: Εκάλη
Μoto: BMW R1200GS
Μηνύματα: 5,181
Προεπιλογή Απάντηση: Bugatti Veyron 16.4 Grand Sport 'L'Or Blanc'

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από NLS Εμφάνιση μηνυμάτων
...πουθενά δεν έχει χρήση εννοείς...
Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από NLS Εμφάνιση μηνυμάτων
Όόσοι έχουν ασχοληθεί με πραγματικά σπορ αυτοκίνητα ξέρουν πολύ καλά ότι η veyron είναι "για να υπάρχει".
Μερικές λεπτομέρειες που ξεφεύγουν στον πολύ κόσμο:
- Αν θυμάμαι θέλει στην τελική της 18 λεπτά για να λιώσει τα λάστιχα... πού θα πας με 408χλμ / ώρα επί 18 λεπτά της ώρας?
- ...αλλά δεν πειράζει γιατί σε 12 έχει τελειώσει η βενζίνη (στο 100 λίτρα ντεπόζιτο). Στατιστικά όλα αυτά, για τον παραπάνω λόγο.
- Έχει 10 ψυγεία.
- Για λόγους ασφαλείας (αν πάθουν κάτι τα ειδικά σχεδιασμένα φρένα) έχουν βάλει ABS και στο χειρόφρενο.
- Τα φρένα μια και τα αναφέραμε είναι ικανά για μια απίστευτη επιβράδυνση από την τελική (400+) στην ακινησία λαμβάνοντας υπόψη ότι πρέπει να μην καταστρέψουν και τα λάστιχα! Τα λάστιχα είναι ειδικά για το συγκεκριμένο αυτοκίνητο.
- Για να πιάσει πάνω από τα 350 βάζεις ένα ειδικό κλειδάκι, κάνει κάποια τεστ στο αυτοκίνητο ΚΑΙ τον οδηγό (ότι είναι έτοιμος να κάνει αυτό που ζητάει ...πιθανολογώ ρωτάει κάτι για να δει ότι δεν είμαι μεθυσμένος κλπ.).
- Το κλειδάκι αυτό το παίρνεις ΟΧΙ με το αυτοκίνητο αλλά μόνο αν περάσεις ένα ειδικό σχολείο της Bugatti. (αχ να τα έκαναν και άλλοι αυτά) τα κάνει το gs forum
- Το cabrio (όπως αυτό) είναι ακόμα πιο άχρηστο, γιατί οκ με το hard-top επάνω πας με την τελική (λέμε αν... θες), αλλά με βγαλμένη την οροφή πιάνεις αρκετά λιγότερα ενώ κωμωδία είναι αν το πάρεις με την... πάνινη (Veyron με πάνινη οροφή ναι κι όμως, εξάλλου δεν μπαίνει άλλη στις θήκες του αυτοκινήτου) πάει με... 130 αν θυμάμαι (ναι 130 χλμ. ...τόσο κωμωδία).
...τώρα για το συγκεκριμένο θα έχει πλάκα το παραμικρό "άγγιγμα" (πχ. ένα κολονάκι της βίλας, μια απότομα ανοιγμένη πόρτα στο πάρκιν της εταιρίας ή και καμιά άγρια λακούβα) τι εφέ θα έχουν στην πορσελάνη, ενώ θα είναι ενδιαφέρον τι... φαναρτζίδικη δουλειά θα μπορούσε να γίνει. Φυσικά είναι ενδιαφέρον και το πόσο την κάνει να ζυγίζει (είναι ήδη βαριά btw...). αυτού του είδους τα αυτοκίνητα στέλνονται στο εξωτερικό, τόσο για τα service όσο και για τις επισκευές. Όσο για το βάρος, μην ξεχνάς τους 1,000 ίππους. Αυτό μας δίνει 2 κιλά ανά ίππο!!!
Στις στροφές μέχρι και Impreza πιθανά θα του ρίχνει... (έλα μωρέ όσο 30 Impreza κάνει) το έσκισες το… αυτοκινητάκι.
Ωραία δουλειά στα πάντα, αλλά ίσως το πιο άχρηστο και πιο ματαιόδοξο αυτοκίνητο στη Γη.
Συνεχίζω να πιστεύω ότι είναι ένα εφαρμοσμένο, στο εξωτερικό, αυτοκίνητο και για αυτό άλλωστε κατασκευάζεται και πωλείται, όχι σωρηδόν, αλλά πωλείται.

Εξ ου και το ανέκδοτο με τον τύπο με το Panda στο φανάρι, που ρωτάει τον οδηγό της ανοιχτής veyron αν είναι καλό αυτοκίνητο, γιατί δεν βλέπει και πολλά να κυκλοφορούν.
Reply With Quote
  #8  
Παλιό 12-07-2011, 12:32
NLS Ο/Η NLS βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Feb 2009
Περιοχή: ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Μoto: BMW R1200GS (από τους βλάκες που την είχαν πάρει καινούρια)
Μηνύματα: 4,915
Προεπιλογή Απάντηση: Bugatti Veyron 16.4 Grand Sport 'L'Or Blanc'

Το Veyron είναι μια άσκηση τεχνολογίας και "κοκορέματος". Η πρακτική του ουσία είναι σχεδόν μηδενική, αλλά δεν απαιτώ σε αυτές τις κλίμακες (αυτοκίνητο πάνω από ένα μύριο ευρώ) να έχει πρακτική ουσία. Απλά μη το ξεχνάμε.

Τα περισσότερα (εχμ... εννοώ ΟΛΑ) είναι πουλημένα σε ανθρώπους που πραγματικά δεν ξέρουν τι έχουν και τι να κάνουν τα λεφτά τους. Θα πάνε μερικές βόλτες το χρόνο (ίσως) και τον άλλο καιρό θα "τρίβονται" σε κλιματιζόμενα γκαράζ.

Ζήτημα αν τα μισά από αυτά (τα ελάχιστα Veyron του πλανήτη) πλησιάσουν ποτέ τα 400 χαω. γιατί απλά ο ιδιοκτήτης τους ΔΕΝ θα το κάνει ακόμα και ΑΝ έχει δρόμο.

BTW το SuperSport edition έχει 1200 άλογα, όχι 1000.

Ένα καράβι να δεις πόσα άλογα έχει. Νικάει το Veyron;

Μην υποτιμάς το τι σημαίνει μάζα. Η μάζα μπορεί σε κάποιο βαθμό να νικηθεί από τα άλογα (σε επιταχύνσεις κλπ.) Σε στροφές και τέτοια όμως δεν κρύβεται...

Φυσικά πάνε έξω για τις επισκευές και τα σέρβις τους... που θα πάνε στο μάστορα της γειτονιάς; Αλλά όταν η πορσελάνη κάνει ένα τσακ δεν μιλάμε για σέρβις ή φαναρτζίδικη δουλειά, μιλάμε για αλλαγή όλου του κομματιού.

Αν φυσικά ότι συζητάμε έχει νόημα σε κάτι.
Reply With Quote
  #9  
Παλιό 13-07-2011, 20:24
siraxanz Ο/Η siraxanz βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Moderator
 
Ημερομηνία εγγραφής: Aug 2009
Περιοχή: Argos-Argolidas
Μoto: r1200gsa '08, Cagiva elephant 750e '95
Μηνύματα: 13,321
Προεπιλογή Απάντηση: Bugatti Veyron 16.4 Grand Sport 'L'Or Blanc'

NLS μόλις γκρέμισες ένα όνειρο
Reply With Quote
  #10  
Παλιό 13-07-2011, 22:01
ckk Ο/Η ckk βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Oct 2009
Περιοχή: Εκάλη
Μoto: BMW R1200GS
Μηνύματα: 5,181
Προεπιλογή Απάντηση: Bugatti Veyron 16.4 Grand Sport 'L'Or Blanc'

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από siraxanz Εμφάνιση μηνυμάτων
NLS μόλις γκρέμισες ένα όνειρο


Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από NLS Εμφάνιση μηνυμάτων
Το Veyron είναι μια άσκηση τεχνολογίας και "
Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από NLS Εμφάνιση μηνυμάτων
κοκορέματος". Η πρακτική του ουσία είναι σχεδόν μηδενική, αλλά δεν απαιτώ σε αυτές τις κλίμακες (αυτοκίνητο πάνω από ένα μύριο ευρώ) να έχει πρακτική ουσία. Απλά μη το ξεχνάμε.
Τα περισσότερα (εχμ... εννοώ ΟΛΑ) είναι πουλημένα σε ανθρώπους που πραγματικά δεν ξέρουν τι έχουν και τι να κάνουν τα λεφτά τους. Θα πάνε μερικές βόλτες το χρόνο (ίσως) και τον άλλο καιρό θα "τρίβονται" σε κλιματιζόμενα γκαράζ.
Ζήτημα αν τα μισά από αυτά (τα ελάχιστα Veyron του πλανήτη) πλησιάσουν ποτέ τα 400 χαω. γιατί απλά ο ιδιοκτήτης τους ΔΕΝ θα το κάνει ακόμα και ΑΝ έχει δρόμο.
BTW το SuperSport edition έχει 1200 άλογα, όχι 1000.
Ένα καράβι να δεις πόσα άλογα έχει. Νικάει το Veyron;
Μην υποτιμάς το τι σημαίνει μάζα. Η μάζα μπορεί σε κάποιο βαθμό να νικηθεί από τα άλογα (σε επιταχύνσεις κλπ.) Σε στροφές και τέτοια όμως δεν κρύβεται...
Φυσικά πάνε έξω για τις επισκευές και τα σέρβις τους... που θα πάνε στο μάστορα της γειτονιάς; Αλλά όταν η πορσελάνη κάνει ένα τσακ δεν μιλάμε για σέρβις ή φαναρτζίδικη δουλειά, μιλάμε για αλλαγή όλου του κομματιού. Μα αυτοί που τα έχουν δεν κλαίνε για €3,000 που τους κόστισε μια ζημιά. Δεν κλαίνε καθόλου.
Αν φυσικά ότι συζητάμε έχει νόημα σε κάτι.
Λογικό το κοκόρεμα όταν ‘βγάζεις’ 1,200 ίππους.

Πρακτική για να το φορτώνεις για να πας στο χωράφι, όντως είναι μηδενική. Για να το φορτώνεις όμως στο σκάφος, ή έστω στην γραμμή Πάτρα – Aνκόνα, για να πας Μονακό ή λίμνη Κόμο με συνέχεια Άλπεων…

Έ, αν συζητάμε χωρίς νόημα, τότε ποιο το… νόημα? Ποτέ δεν ξέρεις.
Reply With Quote
Απάντηση


Κανόνες καταχώρησης
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is σε λειτουργία
Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο HTML κώδικας ειναι εκτός λειτουργίας

Που θέλετε να σας πάμε;

Σχετικά Θέματα
Θέμα Δημιουργός Forum Απαντήσεις Τελευταίο μήνυμα
Πένα Mont Blanc Original billy_bmw Πωλήσεις γενικώς 1 29-03-2011 11:51
Mont Blanc Μανικετόκουμπα angpass Πωλήσεις γενικώς 0 18-12-2009 21:39
1926 Brough Superior SS100 Alpine Grand Sport Alext Παλαιά μοντέλα - Classic 12 19-10-2009 22:46
Bugatti Veyron vs Mclaren f1 wolferin Αυτοκίνητο 3 30-06-2009 16:40


Όλες οι ώρες είναι σε GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 22:42.


vBulletin Version 3.8.4
Jelsoft Enterprises Ltd.
Όλα τα γραφόμενα αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία του GS Forum!