![]() |
|
|||||||
![]() |
|
|
Εργαλεία Θεμάτων | Τρόποι εμφάνισης |
|
#11
|
|||
|
|||
|
επέτρεψε μου και τη δική μου γνώμη: ΔΕΝ είναι καλό value for money
|
|
#12
|
|||
|
|||
|
NLS μπορει ...αλλα θα συμφωνησεις οτι γενικα ενα σκουτερακι σε συνδυασμο με Gs βοηθαει για αθηνα...μειωση κοστους
|
|
#13
|
|||
|
|||
|
Ένα μικρό σκουτερ βοηθάει πάρα πολύ σε όλα.Είχα beverly 200 το πούλησα πριν 10 ημέρες 1500 ευρώ κ έφυγε μέσα σε λίγες ώρες.Αξιόπιστο κ παρ' όλα την ηλικία του μοντέλο 02 δεν ειχε κανένα πρόβλημα.Τωρα εχω ένα mp3 250 άλλη αίσθηση στη οδήγηση κ συμπεριφορά μέσα στην πόλη.Πάντως ένα 2ο μηχανάκι μαζί με το gs χρειαάζεται.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
|
#14
|
|||
|
|||
|
- γενικά δέχομαι ότι ένα μικρό δίτροχο είναι χρήσιμο
- γενικά δεν μου αρέσουν τα σκούτερ όμως (καλύτερα... παπί που λέει ο λόγος) και δεν μπορώ να τα οδηγήσω άνετα, αλλά δέχομαι τη "βολή" τους - γενικά τα σκούτερ είναι ΑΚΡΙΒΑ για αυτό που είναι (και καινούρια και μτχ) και ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΑ πολύπλοκα μηχανικά πάλι για αυτό που είναι (τι να κάνω να μου κάνει οικονομία αλλά ο μηχανικός να μου την παίρνει πίσω) - ...ΕΙΔΙΚΑ όμως, το beverly δεν το πάω μια (εκτός του ότι θεωρώ ότι ειδικά κάποιων εκδόσεων ΔΕΝ ΒΛΕΠΕΤΑΙ) γιατί έχω και κακή εμπειρία φίλου (ειδικά από το 200 που καίει όσο το 500, που με τη σειρά του καίει σχεδόν όσο... η 1200 μου) αυτά "εγκυκλοπαιδικά" με το θάρρος της γνώμης μου όπως εσείς της δικής σας προσωπικά με τη 1200 ποτέ στην πόλη (κέντρο μπαίνω σπάνια πάντως) δεν αισθάνθηκα ότι ήμουν δυσκίνητος ή στριμωγμένος (περισσότερο από τους άλλους) ή κάτι τέτοιο |
|
#15
|
|||
|
|||
|
Αντε να πω κι εγώ τη γνώμη μου.
Πόσο σίγουρο είναι ότι υπάρχει οικονομία τόση ώστε να δικαιολογεί την κατοχή και δεύτερου δίτροχου; Οτιδήποτε πάνω από 250 κυβικά έχει κόστος ασφάλισης όσο κι ένα 899 κυβικά. Αν είναι σκούτερ έχει κι αυξημένο κόστος συντήρησης. Οταν έχεις μιά μηχανή που γουστάρεις γιατί να μην την οδηγείς συνεχώς ιδίως αν δε σου δημιουργεί πρόβλημα στην κίνηση της πόλης; Τα πιό συχνά, στο χρόνο, σέρβις και τα λάστιχα κοστίζουν πολύ περισσότερο από το να συντηρείς και δεύτερη μηχανή αν δεν είναι ειδικής χρήσης; πχ εντουρο; Μας ενδιαφέρει να έχει όσο το δυνατόν λιγότερα χλμ για να διατηρήσει όσο γίνεται υψηλή τιμή μεταπώλησης; Η μηχανή δεν είναι επένδυση κατά τη γνώμη μου, είναι κ..λα. Στα οχήματά μου ποτέ δεν ενδιαφέρθηκα ιδιαίτερα για την εξωτερική εμφάνιση, φροντίζω όμως να είναι πάντα άρτια μηχανολογικά για να μπορώ να τα εμπιστεύομαι ότι δε θα με αφήσουν όταν είναι αυτό το τελευταίο που χρειάζομαι και να αισθάνομαι ασφαλής όταν τα οδηγώ. |
|
#16
|
|||
|
|||
|
Απόσπασμα:
!!!
|
|
#17
|
|||
|
|||
|
15ευρω αλλαγη λαδιων ανα 5000χλμ 170ευρωτο μεγαλο+τακακια ανα 12000χλμ....
..12 ευρω βενζινη 200 κατι χλμ( εντος πολης)-250cc scouter - απο "αναβαθμιση"- ετσι το θεωρω- απο παπ 125..λογο ανεσης/ταχυτητας ιδιαιτερα στο δικαβαλο.ναι στο οτι πληρωνω και αλλο ασφαλιστρο ![]() αλλα με αποζημειωνει στις μετακινησεις κεντρο,οικονομια βενζινη,συντηρηση ΣΕΒΑΣΤΗ η αποψη του καθενος μας αλλα ενα 2ο μηχανακι χρειαζεται οταν εχεις μεγαλη μηχανη παντα βεβαια με την ενασχοληση σου.
|
![]() |
|
|
Σχετικά Θέματα
|
||||
| Θέμα | Δημιουργός | Forum | Απαντήσεις | Τελευταίο μήνυμα |
| piaggio beverly 200 | SAMURAI | Πωλήσεις μοτοσυκλετών | 4 | 07-07-2011 15:47 |
| piaggio beverly 250 s | taksidiotis | Πωλήσεις μοτοσυκλετών | 2 | 08-06-2011 21:44 |
| Piaggio liberty 50 cc | griv_gs | Πωλήσεις μοτοσυκλετών | 6 | 16-04-2011 16:03 |
| Beverly 500 Cruiser | Lerian | Πωλήσεις μοτοσυκλετών | 11 | 06-10-2009 20:30 |