GS Forum

Πήγαινε πίσω   GS Forum > -----> Γενικά > Ελλάδα και Κόσμος > Ελλάδα

Αγαπητά μέλη & φίλοι, το GS Forum, μετά από την πολυετή & καθ’ όλα επιτυχημένη πορεία του, εξακολουθεί να παραμένει online,

ώστε οι αναγνώστες του να έχουν πρόσβαση σε όλα τα θέματα του ενδιαφέροντός τους, για ενημέρωση και μελλοντική αναδρομή.

Σας ευχαριστούμε μέσα από την καρδιά μας για την αγάπη και την εμπιστοσύνη που μας δείξατε όλο αυτό το διάστημα

και καταστήσατε την διαδικτυακή αυτή συντροφιά σημείο αναφοράς για τα ελληνικά μοτοσυκλετιστικά δρώμενα και όχι μόνον.

Το μόνο βέβαιο είναι ότι, το ταξίδι συνεχίζεται ...
Απάντηση
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
  #1  
Παλιό 15-09-2011, 00:58
ortho Ο/Η ortho βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Sep 2009
Περιοχή: ΑΘΗΝΑ, ΚΑΡΕΑΣ
Μoto: F 650 GS 2001, tweety!
Μηνύματα: 7,766
Προεπιλογή Το αίσχος του Ηλεκτρικού

Δεν έχει προηγούμενο -τουλάχιστον στη διάρκεια του τελευταίου... μισού αιώνα (!) από το 1960- αυτό που γίνεται στον Ηλεκτρικό από την περασμένη Παρασκευή. Από εκεί που τα προηγούμενα χρόνια (με εξαίρεση τους τελευταίους μήνες λόγω έργων) οι συρμοί περνούσαν κάθε 4 ή 7 λεπτά, από την Παρασκευή άρχισε ένας εφιάλτης: από την Ομόνοια φεύγει ένας συρμός για τον Πειραιά κάθε... μισή ώρα και ένας συρμός για Κηφισιά κάθε? είκοσι λεπτά! Χιλιάδες άνθρωποι ορμούν και τσαλαπατούνται προσπαθώντας να μπουν σε διπλάσιο αριθμό επιβατών από όσους χωράει κάθε βαγόνι!
Αλίμονο στους γέρους, στις γυναίκες με παιδιά, σε όσους κρατούν πράγματα και θέλουν να μετακινηθούν με τον Ηλεκτρικό - και φυσικά αλίμονο στις εκατοντάδες χιλιάδες επιβάτες που μέχρι τώρα χρησιμοποιούσαν τον Ηλεκτρικό ως γρήγορο και αξιόπιστο μέσον για να πάνε στη δουλειά τους! Ούτε το 1960 δεν ήταν τόσο άθλιες οι συνθήκες στον Ηλεκτρικό.
Ολο αυτό το αίσχος το προκάλεσε μια ανάλγητη κυβερνητική απόφαση, η οποία αποκαλύπτει όχι απλά ανικανότητα και ασχετοσύνη των υπευθύνων, αλλά πάνω από όλα βαθύτατη περιφρόνηση προς τις λαϊκές μάζες, την "πλέμπα" όπως απαξιωτικά λεγόταν παλιότερα, που μετακινούνται με τα μέσα μαζικής μεταφοράς.
Διέταξε η κυβέρνηση, λοιπόν, και υλοποίησαν οι άνθρωποι που τοποθέτησε στη διοίκηση του ενοποιημένου φορέα συγκοινωνιών σταθερής τροχιάς (ΣΤΑΣΥ) 144 μετατάξεις ανθρώπων που δούλευαν στον ΗΣΑΠ, στον Ηλεκτρικό Σιδηρόδρομο Αθήνας - Πειραιά. Μετέθεσαν δηλαδή μηχανοδηγούς, προϊσταμένους αμαξοστοιχιών κ.λπ. στο υπουργείο Πολιτισμού για να παριστάνουν τους φύλακες αρχαιοτήτων ή να κάνουν τις? μπαλαρίνες!
Το αποτέλεσμα; Παρέλυσε η κυκλοφορία των συρμών αφού δεν υπήρχαν σε επαρκή αριθμό μηχανοδηγοί και προϊστάμενοι αμαξοστοιχιών! Μέχρι που έκλεισαν και τα? εκδοτήρια εισιτηρίων σε ορισμένους σταθμούς! Οι κυβερνητικοί φωστήρες μάλιστα έδιωξαν κατά προτεραιότητα τους απαραίτητους για την κίνηση προϊσταμένους αμαξοστοιχιών επειδή παίρνουν υψηλούς μισθούς, έχοντας φυσικά πλήρη επίγνωση ότι αυτό θα ακινητοποιούσε πολλούς συρμούς. Τι τους νοιάζει όμως; Μήπως αυτοί χρησιμοποιούν τον Ηλεκτρικό; Αδιαφορούν παντελώς.
Οσο για τους χρυσοπληρωμένους και πανάσχετους μάνατζερ που τοποθέτησαν στη διοίκηση της εταιρείας και οι οποίοι είναι άμεσα υπεύθυνοι και για τις λεπτομέρειες του χάους που προκάλεσαν με τις μετατάξεις, αυτοί θα ζητήσουν -και πιθανότητα θα πάρουν- και? μπόνους για το πόσο γρήγορα υλοποίησαν τις μετατάξεις!
Εχουμε να κάνουμε με άτομα τόσο βαθύτατα αδιάφορα για τις εκατοντάδες χιλιάδες επιβατών ώστε δεν είχαν ούτε καν την υποκριτική "ευαισθησία" να λεηλατήσουν φυσικά το εισόδημα των εργαζομένων στον Ηλεκτρικό αλλά τουλάχιστον να μεριμνήσουν να ελαχιστοποιηθούν οι συνέπειες των μετατάξεων για το επιβατικό κοινό. Προφανώς θεωρούν ασημαντότητα την οργή εκατοντάδων χιλιάδων ανθρώπων που ανήκουν στα λαϊκά στρώματα κατά τεκμήριο, αφού "ανέχονται" να κυκλοφορούν με τον Ηλεκτρικό και όχι με τις "τζιπούρες" και τις "λιμουζίνες" τους, όπως κάνουν τα κυβερνητικά στελέχη και οι μάνατζερ που διορίζουν στις διοικήσεις των δημόσιων επιχειρήσεων κοινής ωφέλειας.
Ασχολούμαστε με το θέμα αυτό και μάλιστα φορτισμένα γιατί δεν έχουμε να κάνουμε με ένα λάθος άσχετων και ανίκανων κυβερνητικών και επιχειρησιακών στελεχών, αλλά με μια βαθύτατη νοοτροπία περιφρόνησης των πολιτών, των ανθρώπων, χάριν της επίτευξης οικονομικών στόχων. Τι σημασία έχει στο μυαλό αυτών των στελεχών αν εκατοντάδες χιλιάδες Αθηναίοι στοιβάζονται σαν τα ζώα στα τρένα του Ηλεκτρικού, από τη στιγμή που αυτά τα στελέχη κατόρθωσαν να κόψουν στο μισό τις αποδοχές ενός μηχανοδηγού στέλνοντάς τον να παριστάνει τη... νοσοκόμα;
Αλλωστε σε έναν άλλον Γιώργο Παπανδρέου, τον παππού του σημερινού, ανήκει η εκπληκτική ρήση "Η Ελλάς είναι η χώρα όπου ευημερούν οι αριθμοί και δυστυχούν οι άνθρωποι". Μόνον που τότε, πριν από μισόν αιώνα, ο Γεώργιος Παπανδρέου τα έλεγε για το κράτος της μετεμφυλιακής Δεξιάς, όχι για το κράτος του ΠΑΣΟΚ του 21ου αιώνα...
ΥΠΟΒΑΘΜΙΣΗ
Αυτές εννοούν ως μεταρρυθμίσεις;
ΑΝΑΦΑΝΔΟΝ υπέρ της μείωσης των εξόδων στον δημόσιο τομέα και στις ΔΕΚΟ τάσσεται ο ελληνικός λαός. Οι πολίτες όμως αντιλαμβάνονται ότι αυτό σημαίνει περιορισμό της σπατάλης και της κλεψιάς στον δημόσιο τομέα. Η κυβέρνηση αντιθέτως αυτό που κάνει μέχρι στιγμής είναι να κόβει τους μισθούς των εργαζομένων, να κλείνει χίλια σχολεία, να κλείνει νοσοκομεία και να μειώνει κατά χιλιάδες τις κλίνες ασθενών, να υποβαθμίζει σε πρωτοφανή βαθμό τις συγκοινωνίες. Να παίρνει δηλαδή μέτρα τα οποία καταβαραθρώνουν το βιοτικό επίπεδο του ελληνικού λαού και πρωτίστως των ασθενέστερων οικονομικά κοινωνικών στρωμάτων. Οταν δηλαδή η κυβέρνηση λέει ότι θα μειώσει το κράτος, αυτό εννοεί; Γιατί άλλο είχε καταλάβει ο λαός.






Το αίσχος του Ηλεκτρικού | αρθρογραφια , αρθρογραφοι , γιωργος δελαστικ | ethnos.gr
Reply With Quote
  #2  
Παλιό 15-09-2011, 01:01
siraxanz Ο/Η siraxanz βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Moderator
 
Ημερομηνία εγγραφής: Aug 2009
Περιοχή: Argos-Argolidas
Μoto: r1200gsa '08, Cagiva elephant 750e '95
Μηνύματα: 13,321
Προεπιλογή Απάντηση: Το αίσχος του Ηλεκτρικού

Reply With Quote
  #3  
Παλιό 15-09-2011, 01:21
BOXER Ο/Η BOXER βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jul 2009
Περιοχή: Μοσχατο
Μoto: R1200gs
Μηνύματα: 2,806
Προεπιλογή Απάντηση: Το αίσχος του Ηλεκτρικού

Που κακο ψωφο να εχουν, αυτοι και οι οικογενειες τους !!!

Δεν πιστευω να πει κανεις "Οι οικογενειες τους τι φταινε;;;" ...

Οι απλες Ελληνικες οικογενειες φταινε σε τιποτα;;;
Reply With Quote
  #4  
Παλιό 15-09-2011, 08:45
adventure Ο/Η adventure βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Moderator
 
Ημερομηνία εγγραφής: Dec 2008
Περιοχή: Ζάκυνθος
Μoto: BMW 1150GS Adventure Βασιλομήτωρ των ADV
Μηνύματα: 20,938
Προεπιλογή Απάντηση: Το αίσχος του Ηλεκτρικού








Reply With Quote
  #5  
Παλιό 15-09-2011, 09:05
ΛΕΟΝΤΟΚΑΡΔΟΣ's Avatar
ΛΕΟΝΤΟΚΑΡΔΟΣ Ο/Η ΛΕΟΝΤΟΚΑΡΔΟΣ βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Dec 2008
Περιοχή: ΑΘΗΝΑ
Μoto: R 1200 GS ADV - R 1200 RT - X9 500 EVO - VESPA 200E '86
Μηνύματα: 84,759
Προεπιλογή Απάντηση: Το αίσχος του Ηλεκτρικού

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από ortho Εμφάνιση μηνυμάτων

....μέχρι τώρα χρησιμοποιούσαν τον Ηλεκτρικό ως γρήγορο και αξιόπιστο μέσον.....








.....ΥΠΟΒΑΘΜΙΣΗ

Μήπως τον ετοιμάζουν για πούλημα ("σκότωμα") κ πρέπει να υποβαθμιστεί,

για να έχει πιο συμφέρουσα τιμή διαπραγμάτευσης ???

(για τον αγοραστή φυσικά - ΟΧΙ για τον πωλητή/κράτος)

Ρωτάω εγώ τώρα, με το διεστραμμένο μου μυαλό ...
__________________
Ο ανόητος ... ψάχνει τα λάθη των άλλων,
ο έξυπνος ... του εαυτού του,
αλλά ο σοφός ... όλους τους συγχωρεί !!!
Reply With Quote
  #6  
Παλιό 15-09-2011, 10:13
MARK Ο/Η MARK βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jul 2009
Περιοχή: ΑΘΗΝΑ-ΡΕΘΥΜΝΟ
Μoto: GS 1200R ADVENTURE
Μηνύματα: 28,959
Προεπιλογή Απάντηση: Το αίσχος του Ηλεκτρικού

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από ΛΕΟΝΤΟΚΑΡΔΟΣ Εμφάνιση μηνυμάτων
Μήπως τον ετοιμάζουν για πούλημα ("σκότωμα") κ πρέπει να υποβαθμιστεί,

για να έχει πιο συμφέρουσα τιμή διαπραγμάτευσης ???

(για τον αγοραστή φυσικά - ΟΧΙ για τον πωλητή/κράτος)

Ρωτάω εγώ τώρα, με το διεστραμμένο μου μυαλό ...


Εδώ που φτάσαμε και μας ξεπουλάνε γενικώς δεν θα μου φανεί παράξενο
Reply With Quote
  #7  
Παλιό 15-09-2011, 10:30
asotosios Ο/Η asotosios βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: May 2011
Περιοχή: Μεταμόρφωση
Μoto: MOTO GUZZI BREVA 1100 ABS 2007
Μηνύματα: 3,009
Προεπιλογή Απάντηση: Το αίσχος του Ηλεκτρικού

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από ΛΕΟΝΤΟΚΑΡΔΟΣ Εμφάνιση μηνυμάτων
Μήπως τον ετοιμάζουν για πούλημα ("σκότωμα") κ πρέπει να υποβαθμιστεί,

για να έχει πιο συμφέρουσα τιμή διαπραγμάτευσης ???

(για τον αγοραστή φυσικά - ΟΧΙ για τον πωλητή/κράτος)

Ρωτάω εγώ τώρα, με το διεστραμμένο μου μυαλό ...
το μονο σιγουρο ειναι αυτο...αντι να απαιτησουν και να φτιαξουν τις συγκοινωνιες πιο ελκυστηκες προς τον πολιτη αυτοι κανουν το αντιθετο...

παρομοια ειναι η κατασταση με τον προαστιακο...
εχουν κοψει ενα συρμο καθε ωρα και απο τους 4 την ωρα ειναι πλεον στους 3...και καλα ειναι τις ωρες μη αιχμης...τι γινεται ομως τις ωρες 7-9, χρησιμοποιω καθημερινα τον προαστιακο εδω και σχεδον 1 χρονο...περα του οτι λογο τιμης βενζινης και γενικης οικονομικης καταστασεως το επιβατικο κοινο εχει αυξηθει απο αυτα που βλεπω 100%, τα δρομολογια εχουν μειωθει...με αποτελεσμα καθε μερα να πεφτει ξυλο ωστε ο κοσμος να μπορεσει να μπει στον συρμο...
ακομα μεγαλο προβλημα ειναι η διαταξη των βαγονιων...που δεν ειναι οπως του ηλεκτιρκου και του μετρο δλδ 3 ειδσοδοι εξοδοι ανα βαγονι...αλλα μια και μονο εισοδος -εξοδος...οποτε καταλαβαινεται τι γινεται...!!!
αισχος...

και μετα σου λενε ο κοσμος δεν πληρωνει εισητηριο...κεινουμε οπως ειπα καθημερινα με τον προαστιακο εδω και ενα χρονο...τις ωρες αιχμης τουλαχισον το πρωι μεταξυ 7-9...ολο αυτο το διαστημα μου εχουνε κανει ελεγχο μονο 2φορες αντε να ξεχναω καμια και ειναι 3 οι φορες...οι περισσοτεροι μπαινουν πλεον χωρις εισητηριο...!!!

δεν θα μπορουσαν να εχουν βαλει μπαρες οπως σε ολα τα κρατη που αν δεν εχεις εισητηριο δεν μπορεις ευκολα να μπεις...???

αλλα οπως ειπαμε και παραπανω δεν συμφερει τους πελατες τους...εξαθλιωνουν τις συγκινωνιες ωστε να μας λενε οτι εχουνε ελλειμα και οτι πρεπει να τις πουλησουν...!!!
Reply With Quote
  #8  
Παλιό 15-09-2011, 11:17
tsatsos Ο/Η tsatsos βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Feb 2011
Περιοχή: ΠΑΓΚΡΑΤΙ-ΓΑΒΑΛΟΥ
Μoto: BMW R 1200 RT
Μηνύματα: 1,147
Προεπιλογή Απάντηση: Το αίσχος του Ηλεκτρικού

Εχετε δει τα τραινα στην Ινδια και το Πακισταν.Ε οσονουπω ερχετε και εδω με την πεινα που θα πεσει...
Reply With Quote
  #9  
Παλιό 15-09-2011, 11:47
Fuji Ο/Η Fuji βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jun 2009
Περιοχή: Βόλος - Σκόπελος
Μoto: BMW F650GS/DAKAR
Μηνύματα: 2,856
Προεπιλογή Απάντηση: Το αίσχος του Ηλεκτρικού

Δεν υπάρχουν λόγια ...
Reply With Quote
  #10  
Παλιό 15-09-2011, 16:15
napgeo Ο/Η napgeo βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jan 2010
Περιοχή: ΠΡΕΒΕΖΑ
Μoto: HONDA ΝΤ700
Μηνύματα: 8,106
Προεπιλογή Απάντηση: Το αίσχος του Ηλεκτρικού

Είναι το πρόβλημα της συγχώνευσης που τα δημιουργεί αυτά. Θα μου πείτε τι φταίει ο κόσμος. Εδώ είναι το ερώτημα.
Πάντως είναι αυτό που όλοι μας έχουμε και εντοπίσει και το λέμε τόσα χρόνια..
Ο συνδικαλισμός είναι το μεγάλο πρόβλημα σε αυτόν τον τόπο. Αντιδρούν στην ενοποίηση των συρμών.
Απλά το μάρμαρο το πληρώνει ο πολίτης…..
Reply With Quote
Απάντηση


Κανόνες καταχώρησης
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is σε λειτουργία
Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο HTML κώδικας ειναι εκτός λειτουργίας

Που θέλετε να σας πάμε;

Σχετικά Θέματα
Θέμα Δημιουργός Forum Απαντήσεις Τελευταίο μήνυμα
Σε επιλεκτική χρεοκοπία η χώρα !!! ΛΕΟΝΤΟΚΑΡΔΟΣ Ελλάδα 14 14-07-2011 19:46
ηλεκτρικος διαδρομος ikarian Πωλήσεις γενικώς 0 10-02-2011 00:42
Σαλονικιωτικη κυριακατικη εκδρομη!! paschalis Προτάσεις για κοπάνα - μοτοσυναντήσεις/μοτοπαρέες 80 19-01-2011 19:12
Μιά σύντομη εκδρομούλα σε Κεντρική-Δυτική Ελλάδα! Jefe Εκδρομές εντός Ελλάδος 57 21-10-2010 12:33
Η γρηγοροτερη ηλεκτρικη μοτο 150 mph Alext Άλλες εταιρίες 1 13-10-2009 00:38


Όλες οι ώρες είναι σε GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 04:57.


vBulletin Version 3.8.4
Jelsoft Enterprises Ltd.
Όλα τα γραφόμενα αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία του GS Forum!