Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από pocopicos
Αγαπητοι φιλοι τα φωτα σας....
Σημερα κατα την διαρκεια λειτουργιας της μηχανης μου bmw 1200gs 09 me 28.000km και για τριτη φορα μεσα σε δυο βδομαδες μου αναβει η ενδειξη ελεγχου σταθμης λαδιου ενω η μηχανη εχει λαδι.(τουλαχιστον αυτο φαινεται απο το τζαμακι της μηχανης στο οποιο το λαδι ειναι μεχρι πανω.)
Οταν ομως την σβηνω και την ξαναναβω η ενδειξη δεν υπαρχει πια και στον ελεγχο που κανει ο υπολογιστης της μηχανης βγαζει την ενδειξη oil ok.
Μπορει καποις να βοηθησει???????
|
Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από vpentza
Γι ´ αυτο λοιπον ειπα στην αρχη οτι σε μεγαλη κλιση και με λιγο λαδι στο καρτερ το λαμπακι αναβει, ενω σβυνει παλι οταν η μοτο επανερχεται σε επιπεδο εδαφος...το λεω γιατι...μου ειχε συμβει στο παρελθον σε οδηγηση σε βουνο...ποσο πιο σιγουρος θα μπορουσα να ειμαι ?
Αλλα κάποιοι θέλουν να "την ακούνε" και λένε ότι να 'ναι μερικές φορές... 
|
- Φίλε Βασίλη κάνε τον κόπο αν θες να ερμηνεύσεις τα λεγόμενα του φίλου pocopico σύμφωνα με αυτά που γράφει το manual. Άναμμα της κόκκινης λάμπας των λαδιών με ένδειξη (στο ρελαντί) OIL OK (στάθμη δηλαδή) και οπτική επαλήθευση από το τζαμάκι της σωστής στάθμης λαδιού, απαιτεί άμεσο σβήσιμο του κινητήρα γιατί το πρόβλημα εντοπίζεται στην πίεση του λαδιού και προφανώς όχι στην στάθμη ή στην κλίση του δρόμου. Το ίδιο πράγμα γράφει το δικό μου manual του 07, το ίδιο διαβάζω και στο δικό σου του 10. Μένει να διευκρινίσει ο φίλος pocopico αν το λαμπάκι που του άναβε ήταν το σκέτο "λαδωτήρι" ή το "λαδωτήρι" με τα "κυματάκια" από κάτω που ανάβουν για διαφορετικούς λόγους και το τελευταίο ανάβει πάντα συνοδευόμενο με την ένδειξη "Check Oil".
Όταν λες με "λίγο λάδι στο κάρτερ", στο πόσο προσδιορίζεις το λίγο από τα 4 λίτρα που παίρνει; Στα 3,5 υπόλοιπο αρχίζει και εξαφανίζεται από το τζαμάκι... Με τι υπόλοιπο ήταν η δικιά σου όταν άναψε λαμπάκι και ποιο λαμπάκι;
Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από vpentza
θαρρώ πως πρέπει να το παρατηρήσεις.....
και τσέκαρε πάλι το τζαμάκι να σιγουρευτείς....το σκούρο τζαμάκι μπορεί και να υποδηλώνει μούργα....
|
- Έχεις ακούσει ποτέ στις 28.000χλμ καινούργιος κινητήρας να μαζεύει μούργα από λάδια; Ούτε η ρο50 σου δεν πρέπει ποτέ να έδειξε τέτοιο πράγμα!
Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από vpentza
Κανω την υποθεση οτι εχεις τουλαχιστον 3000 απο τη τελευταια αλλαγη λαδιων αρα ειναι πιθανο να εχει πεσει η σταθμη τους. Επισης δεν αντιλαμβανομαι ποτε ακριβως τσεκαρεις τα λαδια. Τα λαδια ελεγχονται κανα 20λεπτο μετα το σβυσιμο της μοτο και σε επιπεδο εδαφος. Εκει επιβεβαιωσε την σταθμη τους.
...
|
- Ξανακοίταξε το manual για τον τρόπο ελέγχου στάθμης λαδιών και το πως γίνεται. Έχει γίνει κατ' επανάληψη θέμα συζήτησης εδώ. Δεν τα ελέγχεις 20 λεπτά μετά το σβήσιμο και υπάρχει συγκεκριμένη οδηγία για το πόσο πρέπει να έχει δουλέψει πριν ο κινητήρας.
Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από pocopicos
τιποτα δεν ηταν τελικα.....το παθαινει καμια φορα το (φλοτερ) που ελεγχει την πιεση των λαδιων(βαση γνωστου αντιπροσοπου στην αθηνα,μετα απο ελεγχο στον εγκεφαλο)......
|
Σου είπε ο αντιπρόσωπος ότι το φλοτέρ (πλωτήρας) ελέγχει την πίεση των λαδιών;;; Μήπως είπε ότι ελέγχει την στάθμη;
Όλα αυτά που σας λέω τα βλέπω μπροστά μου στο manual. Αν δεν τα βρίσκετε, ευχαρίστως να τα ανεβάσω.
Πάντως σε όλες τις περιπτώσεις και σε παντός είδους κινητήρες, ακόμη και σε αεροστρόβιλους, όταν υπάρχει ένδειξη χαμηλής πίεσης λαδιού, χωρίς αυτή να συνοδεύεται από αντίστοιχες χαμηλών (το χειρότερο) ή υψηλών θερμοκρασιών ή εκτός ορίων στάθμης λαδιού, το πρώτο πράγμα που ελέγχεται και συνήθως φταίει είναι ο αισθητήρας πίεσης (pressure sensor). Μέχρι να γίνει ο έλεγχος όμως, απαιτείται να σβήσει άμεσα ο κινητήρας γιατί στην σπάνια περίπτωση που όντως υπάρχει πρόβλημα πίεσης, ο κινητήρας καταστρέφεται.