![]() |
|
|||||||
![]() |
|
|
Εργαλεία Θεμάτων | Τρόποι εμφάνισης |
|
#1
|
|||
|
|||
|
Καλημέρα
Επειδή έφτασε η ώρα να αλλάξω αλυσίδα στο GSάκι, ήθελα να ρωτήσω το εξής: Να πάω απευθείας στο Γέρακα ή θα μου κοστίσει διπλά από τις τιμές που βλέπω για αλυσίδα-γρανάζια σε μαγαζιά ανταλλακτικών (περίπου 110-120 ευρώ χωρίς την τοποθέτηση προφανώς)? Υπάρχουν μαγαζιά εκτός συνεργείων που να πουλάνε και να τοποθετούνε αλυσίδα-γρανάζια? |
|
#2
|
|||
|
|||
|
Γιατι να αλλαξεις γραναζια? εχεις πανω απο 50-60000 ΣΚΛΗΡΑ κμ?
Αλυσιδα, κοιτα τον τυπο της και παρε την απο το ελευθερο εμποριο. Αν χρειαστεις ΚΑΙ γραναζια συμβουλη μου ειναι να παρεις της μαμας οσο και να στοιχισουν.....την αλυσιδα την παιρνεις απ' εξω διοτι με τα λεφτα που θα σου πει η μαμα θα παρεις καλυτερη. Αν μου πεις τον τυπο θα σε κατευθυνω αναλογως...... |
|
#3
|
|||
|
|||
|
Αυτά για παράδειγμα κάνουν για τη μηχανή:
ΑΛΥΣΙΔΑ DID 520 X 112 (X-RING) ΓΡΑΝΑΖΙΑ JT : ΕΜΠΡΟΣΘΙΟ 16 Δ ΟΠΙΣΘΙΟ 47 Δ Χλμ έχω 33.000 και όχι σκληρά, αλλά εδώ και χρόνια διαβάζω - ακούω ότι καλό είναι να αλλάζονται και τα γρανάζια μαζί με την αλυσίδα. |
|
#4
|
|||
|
|||
|
Γνώμη μου.......πήγαινε σε μαμά. Έμενα μου τα άλλαξε όλα ο Θανάσης με 160 η 180 € δεν θυμάμαι καλά. Η αλλαγή έγινε γιατί φόραγα του εμπορίου και μου κόπηκε-ξεκούμπωσε ….. στην εθνική παρακαλώ με 150χλμ πάνω σε προσπέραση. Από ότι μου είπε ο Θανάσης και τυχερός ήμουν (που δεν σκοτώθηκα λέω εγώ )και που δεν την πήρε μέσα αλλά την έφτυσε γιατί τότε θα είχα πάθει ολοκληρωτική ζημια. Κάτι το οποίο δεν μπορείς να το πάθεις με την μαμίσια γιατί είναι συνεχής η αλυσίδα και όχι με κουμπωμένα άκρα . Δεν ξέρω……..σκέψου το.
|
|
#5
|
|||
|
|||
|
Απόσπασμα:
Είμαι κι εγώ για αλλαγή αλυσίδας / γραναζιών και έλεγα να βάλω τη χρυσή DID. |
|
#6
|
|||
|
|||
|
Απόσπασμα:
![]() ![]() ![]()
|
|
#7
|
|||
|
|||
|
κάνε και μια βόλτα απο τον τόγελο στην λιοσίων στις 3 γέφυρες και ρώτα, σίγουρα κάνει και τοποθέτηση...
|
|
#8
|
|||
|
|||
|
Απόσπασμα:
Η αλυσιδα σου DID 520 με 112 κρικους, η καλυτερη ποιοτητα που μπορεις να παρεις σε X-RING φυσικα ειναι η ZVM-X. Υπαρχουν και οι τυποι ''VP'' & ''VM'' αλλα ο πιο ενισχυμενος ειναι ο ZVM-X. Εγω αυτον τον τυπο φοραω στο Βαρα μου (σε βημα 525) και με νορμαλ οδηγηση βγαζω γυρω στις 50-60000κμ. Η αντιληψη οτι μαζι με την αλυσιδα αλλαζουμε και τα γραναζια ισχυε πριν πολλα χρονια....σημερα με την εξελιξη των αλυσιδων αλλα και της μεταλουργιας για τα γραναζια -ειδικα τα μαμα -κατι τετοιο δεν ισχυει. Αν τα γραναζια σου δεν εχουν σπασμενα, φαγωμενα στην ακρη τους ¨η στραβα δοντια συνεχιζεις με καινουρια αλυσιδα και τα παλια γραναζια. Η αλυσιδα που θα παρεις οπως και ολες πια οι αλυσιδες για μεγαλες μοτοσυκλετες ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΑΣΦΑΛΕΙΑ. Εχουν σε ενα σακουλακι εναν ακομα κρικο σαν ολους τους αλλους της αλυσιδας μαζι με 2 λαστιχενια X-RINGS, ο οποιος εφαρμοζει σαν τους υπολοιπους αλλα θελει ειδικο εργαλειο για να πριτσινωθουν τα πειρακια και να ασφαλισει. Αυτο που λεει καποιος φιλος οτι του εσπασε επειδη δεν ηταν της μαμας δεν ισχυει σε καμια περιπτωση! Το πιο πιθανον ηταν να ειχε ασφαλεια κοινη (περαστή) οπως στα ποδηλατα παλιοτερα ¨η να ηταν χαμηλοτερης ποιοτητας ¨η και ασυντηρητη απο αυτη που θα επρεπε να ειναι. |
|
#9
|
|||
|
|||
|
Σας ευχαριστώ όλους για τις απαντήσεις και ιδιαίτερα το Γιώργο για το χαρακτηρισμό στο GSάκι
![]() |
|
#10
|
|||
|
|||
|
Απόσπασμα:
|
![]() |
|
|