![]() |
|
![]() |
|
Εργαλεία Θεμάτων | Τρόποι εμφάνισης |
#11
|
|||
|
|||
![]()
Όταν θα στρώσει θα βάζεις και νεκρά ένα στάση . Το σβήσιμο να κοιτάξεις αν συνεχίσουν.
|
#12
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
![]() ![]() ![]() ![]() Το θέμα είναι να δουλεύει κι αυτό ![]() Δοκίμασε στη θέση 3 κι αν δε βελτιωθεί ο συμπλέκτης & το κιβώτιο, τα κοιτάς. Το άλλο με τα σβησίματα, μάλλον σε κάποιο αισθητήρα ή σε ρύθμιση οφείλεται κι όχι σε ECU. Το τελευταίο που θα κοιτάξουν , είναι η ECU. Τίποτα δεν αποκλείεται, εκτός από το.... "μπούκωμα"! Κάνε μια βόλτα στο συνεργείο της αντιπροσωπείας και θα λυθούν όλα. |
#13
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
Δεν λέω για τη ρύθμιση της μανέτας, αλλά της ντίζας του συμπλέκτη, στο κέλυφος του κινητήρα. Ρίξε μια ματιά κι εδώ, το ίδιο μηχανάκι είναι με άλλο μοτέρ. Το πιό σοφό βέβαια, είναι να πας στην αντιπροσωπεία όσο σε καλύπτει η εγγύηση. ![]() |
#14
|
|||
|
|||
![]()
Τι σχέση έχει Θόδωρε η θέση της μανέτας;! Το κιβώτιο του μονοκύλινδρου είναι σκληρό και θορυβώδες κι είναι και φρέσκια η μηχανή.
|
#15
|
|||
|
|||
![]()
Εγω θα έλεγα ότι αφού σε βόλευει στο 1 πρέπει να φτιάξει ενώ το έχεις στο 1. Και το 1 σκάλα είναι και πρέπει να δουλεύει και εκει καλα.
|
#16
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
![]() Το μυστικό στο είπανε παραπάνω. Δώσε λίγο γκάζι και παίξε λίγο με το συμπλέκτη την ώρα που βγάζεις την πρώτη. Και πάλι δεν είναι σίγουρο ότι θα δουλέψει αυτό. Ξέρω κοπέλες που πάνω στην απελπισία τους να βγάλουν την πρώτη, έσβηναν τη μηχανή, αλλιώς δεν έβγαινε... Για το σβήσιμο, πολύ πιθανόν την ώρα που βάζεις μπροστά τη μηχανή να τσιμπάς λίγο το γκάζι. Έτσι ξεγελάς το κομπιούτερ της μηχανής για το ποια είναι η θέση της μανέτας στο ρελαντί. Βάζε μπρος μόνο με ένα δάκτυλο πάνω στη μίζα και μην ακουμπάς καθόλου τη μανέτα. ![]() |
#17
|
|||
|
|||
![]()
Nα πας με την μηχανη και να τους το πεις για τα σβησίματα τα έκανε και το δικό μου και λύθηκε με ένα προγραμματισμό που έγινε σε εξουσιοδοτημένο που την πήγα.
Όσον αφορα το θέμα του κιβωτίου έχει γίνει ανάκληση από όσο γνωρίζω αλλά πήγαινέ το άμεσα και μην το αμελήσεις γιατί εγώ το άφηνα με αποτέλεσμα να πληρώσω καινούριο δίσκο συμπλέκτη αφού από το πολύ ζόρι μου κούρεψε το πρώτο δόντι από το γρανάζι και όταν έγινε αυτό ήμουν εκτός εγγύησης ....και εννοήτε πως δεν υπήρχε εγγύηση καλής θέλησης και παραμύθια της mottorad hellas ![]() ...κατά τα άλλα μην ξενερώνεις όλα οk τώρα και τα ταξιδάκια με την γαϊδούρα έχω κάνει και το αίμα της ρουφάω κάθε μέρα!Απλά να ξέρεις πως πήρες μοτό με χαρακτήρα και μην αμελείς τα λαδάκια γιατί αυτά λιπαίνουν και το κιβώτιο ![]() .....και εδώ είμαστε για ότι θες ![]() |
#18
|
|||
|
|||
![]()
@ stavrouliasp & ortho, έχετε δίκιο και οι δυο.
Επειδή όμως η μοτό είναι καινούρια και η συναρμολόγηση δεν είναι πάντα τέλεια, παίζει να μην είναι καλά ρυθμισμένη η ντίζα του συμπλέκτη. Σε αυτή την περίπτωση είναι πιθανόν να λειτουργεί καλύτερα στην άλλη ακραία θέση της, η μανέτα. Αν συμβεί αυτό πάει για μια ρύθμιση. Αν όχι το κοιτάζουν συνολικά. Από την άλλη δεν έχω οδηγήσει καινούριο 650, οπότε μπορεί να είναι τόσο σκληρό το κιβώτιο, όσο λέτε... Σε κάθε περίπτωση μια επίσκεψη στο συνεργείο επιβάλλεται, τουλάχιστον για τα σβησίματα. |
#19
|
|||
|
|||
![]()
Ειχατε δικιο.... ηρθε τεχνικος και ρυθμισε τη ντιζα του συμπλεκτη και τωρα ολα κυλανε ομαλα....ενα μεγαλο ευχαριστω σε εσας που με βοηθησατε δινοντας μου μια ιδεα για το προβλημα....καλα χιλιομετρα σε ολους
![]() ![]() |
#20
|
|||
|
|||
![]()
Τα σβησίματα; τέλος ή παραμένουν;
|
![]() |
|
|