GS Forum

Πήγαινε πίσω   GS Forum > -----> Μοτοσυκλέτα > Τεχνικά θέματα διάφορα

Αγαπητά μέλη & φίλοι, το GS Forum, μετά από την πολυετή & καθ’ όλα επιτυχημένη πορεία του, εξακολουθεί να παραμένει online,

ώστε οι αναγνώστες του να έχουν πρόσβαση σε όλα τα θέματα του ενδιαφέροντός τους, για ενημέρωση και μελλοντική αναδρομή.

Σας ευχαριστούμε μέσα από την καρδιά μας για την αγάπη και την εμπιστοσύνη που μας δείξατε όλο αυτό το διάστημα

και καταστήσατε την διαδικτυακή αυτή συντροφιά σημείο αναφοράς για τα ελληνικά μοτοσυκλετιστικά δρώμενα και όχι μόνον.

Το μόνο βέβαιο είναι ότι, το ταξίδι συνεχίζεται ...
Απάντηση
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
  #11  
Παλιό 05-08-2012, 13:49
pkaran Ο/Η pkaran βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: May 2011
Περιοχή: ΑΘΗΝΑ
Μoto: BMW G650GS-2011
Μηνύματα: 306
Προεπιλογή Απάντηση: κιβωτιο ταχυτητων G650GS

Όταν θα στρώσει θα βάζεις και νεκρά ένα στάση . Το σβήσιμο να κοιτάξεις αν συνεχίσουν.
Reply With Quote
  #12  
Παλιό 05-08-2012, 18:16
forester Ο/Η forester βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: May 2011
Περιοχή: ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ
Μoto: R 1200 GS Triple Black και μπλουζάκια ΚΤΜ
Μηνύματα: 4,214
Προεπιλογή Απάντηση: κιβωτιο ταχυτητων G650GS

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από elef Εμφάνιση μηνυμάτων
Αν λετε για ενα κουμπακι με 3 σκαλες που εχει στη μανετα το εχω βαλει στο 1 μιας και εχω μικρα δακτυλα για να μπορω να το δουλευω....


Το θέμα είναι να δουλεύει κι αυτό
Δοκίμασε στη θέση 3 κι αν δε βελτιωθεί ο συμπλέκτης & το κιβώτιο, τα κοιτάς. Το άλλο με τα σβησίματα, μάλλον σε κάποιο αισθητήρα ή σε ρύθμιση οφείλεται κι όχι σε ECU. Το τελευταίο που θα κοιτάξουν , είναι η ECU. Τίποτα δεν αποκλείεται, εκτός από το.... "μπούκωμα"!
Κάνε μια βόλτα στο συνεργείο της αντιπροσωπείας και θα λυθούν όλα.
Reply With Quote
  #13  
Παλιό 05-08-2012, 18:25
nivam Ο/Η nivam βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Moderator
 
Ημερομηνία εγγραφής: Feb 2010
Περιοχή: Βόλος
Μoto: R1200GS 07 ΚawasakiTOP48(χορτοκοπτικό)
Μηνύματα: 3,193
Προεπιλογή Απάντηση: κιβωτιο ταχυτητων G650GS

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από elef Εμφάνιση μηνυμάτων
Αν λετε για ενα κουμπακι με 3 σκαλες που εχει στη μανετα το εχω βαλει στο 1 μιας και εχω μικρα δακτυλα για να μπορω να το δουλευω....

Δεν λέω για τη ρύθμιση της μανέτας, αλλά της ντίζας του συμπλέκτη, στο κέλυφος του κινητήρα. Ρίξε μια ματιά κι εδώ, το ίδιο μηχανάκι είναι με άλλο μοτέρ.
Το πιό σοφό βέβαια, είναι να πας στην αντιπροσωπεία όσο σε καλύπτει η εγγύηση.
Reply With Quote
  #14  
Παλιό 05-08-2012, 18:26
ortho Ο/Η ortho βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Sep 2009
Περιοχή: ΑΘΗΝΑ, ΚΑΡΕΑΣ
Μoto: F 650 GS 2001, tweety!
Μηνύματα: 7,766
Προεπιλογή Απάντηση: κιβωτιο ταχυτητων G650GS

Τι σχέση έχει Θόδωρε η θέση της μανέτας;! Το κιβώτιο του μονοκύλινδρου είναι σκληρό και θορυβώδες κι είναι και φρέσκια η μηχανή.
Reply With Quote
  #15  
Παλιό 05-08-2012, 18:27
stavrouliasp Ο/Η stavrouliasp βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: May 2009
Περιοχή: Καβάλα
Μηνύματα: 451
Προεπιλογή

Εγω θα έλεγα ότι αφού σε βόλευει στο 1 πρέπει να φτιάξει ενώ το έχεις στο 1. Και το 1 σκάλα είναι και πρέπει να δουλεύει και εκει καλα.
Reply With Quote
  #16  
Παλιό 05-08-2012, 19:55
gemara Ο/Η gemara βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jan 2009
Περιοχή: Γλυφάδα
Μoto: [Piaggio Vespa P150X] [R26 '56] [R51/3 '54] [R60/2 '66] [R69S '61] [R1200GS]
Μηνύματα: 5,006
Προεπιλογή Απάντηση: κιβωτιο ταχυτητων G650GS

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από elef Εμφάνιση μηνυμάτων
καλημερα σε ολους,

Απο χθες ειμαι μια ευτυχισμενη κατοχος ενος ολοκαινουργιου G650GS. Εχω να ρωτησω κατι που με παρεξενεψε ομως στην πρωτη μου βολτα. Καταρχην ειναι πολυ σκληρο το κιβωτιο ταχυτητων και η νεκρα βρισκεται δυσκολα και μονο εν κινηση. Αν σταματησω σε φαναρι με 1η η 2η με πατημενο συμπλεκτη μετα απο λιγο σβηνει. προσπαθω να βρω τη νεκρα οταν δεν κινειται και δεν γινεται....ειναι φυσιολογικο για το Gs αυτο? Θα μαλακωσει το κιβωτιο με τη συχνη χρηση?
Εχετε καμμια συμβουλη σαν πιο εμπειροι?
Ελευθερία το κιβώτιο συνήθισέ το σε αυτή τη μηχανή, έτσι θα είναι και μετά από πολλά χρόνια!
Το μυστικό στο είπανε παραπάνω. Δώσε λίγο γκάζι και παίξε λίγο με το συμπλέκτη την ώρα που βγάζεις την πρώτη. Και πάλι δεν είναι σίγουρο ότι θα δουλέψει αυτό. Ξέρω κοπέλες που πάνω στην απελπισία τους να βγάλουν την πρώτη, έσβηναν τη μηχανή, αλλιώς δεν έβγαινε...

Για το σβήσιμο, πολύ πιθανόν την ώρα που βάζεις μπροστά τη μηχανή να τσιμπάς λίγο το γκάζι. Έτσι ξεγελάς το κομπιούτερ της μηχανής για το ποια είναι η θέση της μανέτας στο ρελαντί. Βάζε μπρος μόνο με ένα δάκτυλο πάνω στη μίζα και μην ακουμπάς καθόλου τη μανέτα.
Reply With Quote
  #17  
Παλιό 05-08-2012, 20:10
ΓΙΩΡΓΟΣ-ΠΕΙΡΑΙΑΣ Ο/Η ΓΙΩΡΓΟΣ-ΠΕΙΡΑΙΑΣ βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jul 2011
Περιοχή: ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Μoto: ΒΜW G650GS,orient luxus 26'-adve
Μηνύματα: 342
Wink Απάντηση: κιβωτιο ταχυτητων G650GS

Nα πας με την μηχανη και να τους το πεις για τα σβησίματα τα έκανε και το δικό μου και λύθηκε με ένα προγραμματισμό που έγινε σε εξουσιοδοτημένο που την πήγα.
Όσον αφορα το θέμα του κιβωτίου έχει γίνει ανάκληση από όσο γνωρίζω αλλά πήγαινέ το άμεσα και μην το αμελήσεις γιατί εγώ το άφηνα με αποτέλεσμα να πληρώσω καινούριο δίσκο συμπλέκτη αφού από το πολύ ζόρι μου κούρεψε το πρώτο δόντι από το γρανάζι και όταν έγινε αυτό ήμουν εκτός εγγύησης
....και εννοήτε πως δεν υπήρχε εγγύηση καλής θέλησης και παραμύθια της mottorad hellas
...κατά τα άλλα μην ξενερώνεις όλα οk τώρα και τα ταξιδάκια με την γαϊδούρα έχω κάνει και το αίμα της ρουφάω κάθε μέρα!Απλά να ξέρεις πως πήρες μοτό με χαρακτήρα και μην αμελείς τα λαδάκια γιατί αυτά λιπαίνουν και το κιβώτιο
.....και εδώ είμαστε για ότι θες
Reply With Quote
  #18  
Παλιό 05-08-2012, 22:13
forester Ο/Η forester βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: May 2011
Περιοχή: ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ
Μoto: R 1200 GS Triple Black και μπλουζάκια ΚΤΜ
Μηνύματα: 4,214
Προεπιλογή Απάντηση: κιβωτιο ταχυτητων G650GS

@ stavrouliasp & ortho, έχετε δίκιο και οι δυο.
Επειδή όμως η μοτό είναι καινούρια και η συναρμολόγηση δεν είναι πάντα τέλεια, παίζει να μην είναι καλά ρυθμισμένη η ντίζα του συμπλέκτη. Σε αυτή την περίπτωση είναι πιθανόν να λειτουργεί καλύτερα στην άλλη ακραία θέση της, η μανέτα. Αν συμβεί αυτό πάει για μια ρύθμιση. Αν όχι το κοιτάζουν συνολικά. Από την άλλη δεν έχω οδηγήσει καινούριο 650, οπότε μπορεί να είναι τόσο σκληρό το κιβώτιο, όσο λέτε...
Σε κάθε περίπτωση μια επίσκεψη στο συνεργείο επιβάλλεται, τουλάχιστον για τα σβησίματα.
Reply With Quote
  #19  
Παλιό 06-08-2012, 16:11
elef Ο/Η elef βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: May 2011
Περιοχή: Αθηνα
Μηνύματα: 33
Προεπιλογή Απάντηση: κιβωτιο ταχυτητων G650GS

Ειχατε δικιο.... ηρθε τεχνικος και ρυθμισε τη ντιζα του συμπλεκτη και τωρα ολα κυλανε ομαλα....ενα μεγαλο ευχαριστω σε εσας που με βοηθησατε δινοντας μου μια ιδεα για το προβλημα....καλα χιλιομετρα σε ολους
Reply With Quote
  #20  
Παλιό 06-08-2012, 18:19
forester Ο/Η forester βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: May 2011
Περιοχή: ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ
Μoto: R 1200 GS Triple Black και μπλουζάκια ΚΤΜ
Μηνύματα: 4,214
Προεπιλογή Απάντηση: κιβωτιο ταχυτητων G650GS

Τα σβησίματα; τέλος ή παραμένουν;
Reply With Quote
Απάντηση


Κανόνες καταχώρησης
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is σε λειτουργία
Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο HTML κώδικας ειναι εκτός λειτουργίας

Που θέλετε να σας πάμε;


Όλες οι ώρες είναι σε GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 11:27.


vBulletin Version 3.8.4
Jelsoft Enterprises Ltd.
Όλα τα γραφόμενα αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία του GS Forum!