![]() |
|
![]() |
|
Εργαλεία Θεμάτων | Τρόποι εμφάνισης |
#11
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
προφανως ο υπαλληλος εδειξε την επιστολη στον αντωνη και αυτος επραξε οπως κανει εδω και 35 χρονια........
![]() νομιζω οτι η περιπτωση του φιλου μας, δεν μπορουσε να ειχε διαφορετικη καταληξη.... ![]() |
#12
|
|||
|
|||
![]()
Δεν το ξέρω Πάνο αυτό (δεν θέλω να το πιστεύω) αλλα όταν είσαι πίσω από πληκτρολόγιο βάζεις με τον νου σου πολλά σενάρια..........
|
#13
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
![]() |
#14
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
![]() |
#15
|
|||
|
|||
![]()
Να απαντήσω :
Ναί, την πρώτη φορά που έστειλα το κράνος στον Κο Παναγιωτόπουλο η BMW Hellas αρνήθηκε κατηγορηματικά την εγγύηση. Ο Κος Παναγιωτόπουλος έδωσε εντολή αντικατάστασης χθες και σήμερα έγινε η δημοσιοποίηση. Πιστεύω προσωπικά πως είναι θέμα του αντιπροσώππου τι είδους εξυπηρέτηση και υπηρεσίες θα προσφέρει αν δεν καλύπτεται ο πελάτης από την BMW Hellas. Σημειωτέον ότι η BMW Hellas δεν απάντησε ακόμη. Ευχαριστώ. |
#16
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
![]() ![]() |
#17
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
Αρα τους το κοινοποίησες από εχθες?σωστα
|
#18
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
|
#19
|
|||
|
|||
![]()
Η κοινοποίηση έγινε σήμερα το πρωί αλλά χθες με ενημέρωσαν από τον Κο Παναγιωτόπουλο ότι θα μου περάσουν την εγγύηση είτε κοινοποιηθεί στην BMW Hellas είτε όχι. Απλώς ένοιωσα αρκετά αγανακτισμένος σήμερα και έγραψα την επιστολή την οποία έστειλα στην BMW Hellas με email και fax καθώς και με email στον Κο Παναγιωτόπουλο. Ελπίζω να ξεκαθαρίστηκε τώρα. Ευχαριστώ.
|
#20
|
|||
|
|||
![]()
Όχι φίλε μου το κόστος της ζημιάς του bluetooth δεν ξεπερνά τα 10 ευρώ γιατί πρόκειται μόνο για ένα μικρό καλώδιο φόρτισης που ενώνεται με την κεντρική πλακέτα.
|
![]() |
|
|