GS Forum

Πήγαινε πίσω   GS Forum > -----> Μοτοσυκλέτα > Τεχνικά θέματα διάφορα

Αγαπητά μέλη & φίλοι, το GS Forum, μετά από την πολυετή & καθ’ όλα επιτυχημένη πορεία του, εξακολουθεί να παραμένει online,

ώστε οι αναγνώστες του να έχουν πρόσβαση σε όλα τα θέματα του ενδιαφέροντός τους, για ενημέρωση και μελλοντική αναδρομή.

Σας ευχαριστούμε μέσα από την καρδιά μας για την αγάπη και την εμπιστοσύνη που μας δείξατε όλο αυτό το διάστημα

και καταστήσατε την διαδικτυακή αυτή συντροφιά σημείο αναφοράς για τα ελληνικά μοτοσυκλετιστικά δρώμενα και όχι μόνον.

Το μόνο βέβαιο είναι ότι, το ταξίδι συνεχίζεται ...
Απάντηση
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
  #21  
Παλιό 20-11-2009, 16:26
pepax66 Ο/Η pepax66 βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jan 2009
Περιοχή: Νίκαια
Μoto: ΘΥΜΑ ΚΡΙΣΗΣ
Μηνύματα: 2,021
Προεπιλογή Απάντηση: Κατανάλωση ελαίου σε GS 1200

Παιδιά η θεωρία περί πλαϊνού σταντ δεν έχει να κάνει απλά και μόνο με την κατανάλωση του λαδιού και κακώς μπερδεύεστε! Έχει να κάνει όμως με το πόσο ζυγισμένα είναι τα κύλινδρα κατά την λειτουργία τους και κατά πόσο ΣΤΕΓΝΕΣ ή ΠΝΙΓΜΕΝΕΣ είναι οι κεφαλές όταν τα βάζουμε μπροστά! Πάντα μιλάμε για μακροπρόθεσμες λειτουργίες και δεν πρέπει ποτέ να δουλεύει ο κινητήρας για πολύ ώρα στο πλαϊνό! Έχει λοιπόν να κάνει με την μακροζωία του κινητήρα!
Όταν αφήνουμε την μηχανή στο πλαϊνό στάντ στεγνώνουν οι τσιμούχες στον δεξιό κύλινδρο με αποτέλεσμα σε μακροχρόνια βάση να ξεραθούν και να αφήσουν να περάσει λάδι στο χώρο καύσης από τις βαλβίδες. Ακούγεται εξαιρετικά μακροπρόθεσμο αλλά η αλήθεια είναι ότι η λειτουργία της μηχανής στο σταντ είναι ανθυγιεινή και από την άποψη των πιέσεων που έχουν διαφορά στον δεξί με τον αριστερό κύλινδρο και πως αυτά επιδρούν στην μεταφορά των φορτίων στον στρόφαλο. Στην φωτογραφία με το μοτέρ του αεροπλάνου δεν είναι εύκολο να φανεί αλλά έχει "μεταφρερθεί" αυτή η διαφορά πιέσεων με σωληνάκια!

Last edited by pepax66; 20-11-2009 at 16:27.
Reply With Quote
  #22  
Παλιό 20-11-2009, 17:08
GeorgeP Ο/Η GeorgeP βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jan 2009
Περιοχή: Αθηνα
Μoto: VARADERO MK3
Μηνύματα: 6,530
Προεπιλογή Απάντηση: Κατανάλωση ελαίου σε GS 1200

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από vpentza Εμφάνιση μηνυμάτων
η σημείωση για τη τοποθέτηση σε πλαινο stand πρέπει να είναι σωστή. Σκέφτομαι λογικά ότι αν αφήσεις τον boxer αρκετές μέρες στο πλαινό, γιατί να μαζέψει στον αριστερό κύλινδρο λίγο λάδι και όχι περίπου 600ml (χωρητικότητα ενός θαλάμου καύσης) ???
Αν περνάει λάδι προς τον θάλαμο καύσης....γιατί να περνάει "λίγο" και όχι τόσο μέχρι να γεμίσει τον θάλαμο ???
Aν το πιστονι σταματησει στο Ανω Νεκρο Σημειο (ΑΝΣ) ο διαθεσιμος χωρος ειναι της ταξεως των ..............20ml!!Αν σταματησεις στο ΚΝΣ ο διαθεσιμος χωρος τότε ειανι 600ml κι αυτο κατα προσεγγιση μετρωντας τα κυβικα του ενος κυλινδρου!!!
Όμως για να χωρεσει 600ml πρέπει απο καπου αυτη η ποσοτητα να ''τρεξει'' μεσα στον θάλαμο καυσης ''προσπερνωντας'' το ελατηριο λαδιου αλλα και τα υπολοιπα ελατηρια!! Αν αυτη η ''προσπέραση'' γινοταν τοσο ευκολα εν στασει τοτε φανταστειτε τι θα γινοτανε οταν ο κινητηρας ειναι εν λειτουργια που οι πιεσεις λαδιου, αεριων κ.λ.π. ειναι τρομακτικες!! Κι επειτα το λαδι οταν ο κινητηρας δουλευει ειναι φιλμ λαδιου και οχι λαδι ''ζωντανο''!!! Οι κυλινδροι δε ειναι ψηλοτερα του καρτερ, πως θα τρεξει λοιπόντ ο λαδι στον θαλαμο καυσης οταν η μοτο ειναι στο πλαινο σταντ???????????

Εν ολιγοις, η καταναλωση λαδιου συμβαινει μονον οταν ο κινητηρας ειναι εν λειτουργια, και στην GS ειναι το πιο φυσιολογικο πραγμα στον κοσμο λογω αεροψυξης, το εχω εξηγησει σε άλλο νημα (αν δεν το βρισκεις πες μου να το ξαναγραψω ¨η παρε με τηλεφωνο).

Το παραδειγμα του gemara με τον αστεροειδη ειναι καταπληκτικο και μπράβο του αλλα να του πω οτι οι αστεροειδης καιγανε κι αυτοι λαδι οχι για κανενα άλλον λογο αλλα σαν την GS ηταν κι αυτοι......αεροψυκτοι!!!! Οι βαλβιδες ηταν απο χυτοσιδηρο, τα κυλινδροπιστονοελατηρια ηταν απο χυτοσιδηρο οι κυλινδροι, απο ατσαλι τα ελατηρια και απο κατι πρωτογοννα κραμματ αλλουμινιου τα πιστονια με αποτέλεσμα οι συστολες/διαστολες του χυτοσιδηρου να ειναι τεραστιες και στο αναμμα του κινητηρα κατα την απαραιτητη (για τον χυτοσιδηρο και το ατσαλι) προθερμανση μεχρι να αποκτηθουν οι σωστες ανοχες το λαδι καιγοταν σαν νερακι!!
Αυτα τα προβληματα η συχρονη μεταλλουργια τα εχει λυσει προ πολλου και η BMW θεωρειται πρωτοπορος!!!!

Last edited by GeorgeP; 20-11-2009 at 17:11.
Reply With Quote
  #23  
Παλιό 20-11-2009, 17:51
gemara Ο/Η gemara βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jan 2009
Περιοχή: Γλυφάδα
Μoto: [Piaggio Vespa P150X] [R26 '56] [R51/3 '54] [R60/2 '66] [R69S '61] [R1200GS]
Μηνύματα: 5,006
Προεπιλογή Απάντηση: Κατανάλωση ελαίου σε GS 1200

Δεν είπα ότι δεν καίγανε λάδι οι αστεροειδείς κινητήρες ή οι boxer. Και βέβαια καίγανε λάδι και όσο πιο παλιά, τόσο περισσότερο.

Εξακολουθώ να διαφωνώ όμως με τον φίλο pepax για την ανθυγιεινή λειτουργία του boxer στο πλαϊνό stand. Δεν επαληθεύται τεχνικώς ούτε και υπάρχει σχετική βιβλιογραφία. Μπορεί να δουλεύει για χρόνια στο πλαϊνο, φτάνει να του παρέχεται επαρκής ψύξη από αέρα. Στην πράξη όμως δεν πρέπει ποτέ να αφήνουμε τη μηχανή να δουλεύει για πολύ ώρα σταματημένη στο πλαϊνό, όχι για το θέμα λίπανσης, αλλά επειδή δεν ψύχεται, το γράφουν όλα τα manuals εξ' άλλου. Δεν ξεχωρίζει κάν μάλιστα αν πρόκειται για πλαϊνο ή κεντρικό.

Reply With Quote
  #24  
Παλιό 20-11-2009, 19:28
gsmaniac Ο/Η gsmaniac βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: May 2009
Περιοχή: πειραιας
Μoto: GS1200adve - BMW2002 MONT 1973
Μηνύματα: 19,324
Προεπιλογή Απάντηση: Κατανάλωση ελαίου σε GS 1200

και η BMW θεωρειται πρωτοπορος!!!!
προσεχε τα λογια σου γιωργη........................θα σε παρεξηγησουν
Reply With Quote
  #25  
Παλιό 20-11-2009, 19:41
GeorgeP Ο/Η GeorgeP βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jan 2009
Περιοχή: Αθηνα
Μoto: VARADERO MK3
Μηνύματα: 6,530
Προεπιλογή Απάντηση: Κατανάλωση ελαίου σε GS 1200

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από gemara Εμφάνιση μηνυμάτων
Δεν είπα ότι δεν καίγανε λάδι οι αστεροειδείς κινητήρες ή οι boxer. Και βέβαια καίγανε λάδι και όσο πιο παλιά, τόσο περισσότερο.

Εξακολουθώ να διαφωνώ όμως με τον φίλο pepax για την ανθυγιεινή λειτουργία του boxer στο πλαϊνό stand. Δεν επαληθεύται τεχνικώς ούτε και υπάρχει σχετική βιβλιογραφία. Μπορεί να δουλεύει για χρόνια στο πλαϊνο, φτάνει να του παρέχεται επαρκής ψύξη από αέρα. Στην πράξη όμως δεν πρέπει ποτέ να αφήνουμε τη μηχανή να δουλεύει για πολύ ώρα σταματημένη στο πλαϊνό, όχι για το θέμα λίπανσης, αλλά επειδή δεν ψύχεται, το γράφουν όλα τα manuals εξ' άλλου. Δεν ξεχωρίζει κάν μάλιστα αν πρόκειται για πλαϊνο ή κεντρικό.

Δεν αμφισβητησα τα γραφομενα σου, ισα ισα τα επεφυμησα διότι ηταν σωστα, πανσωστα θα ελεγα!!! Απλως εγραψα το ακτι τις παραπανω για να εξηγησω γιατι η καταναλωση λαδιου τοτε και πως αυτο εχει βελτιωθει σημερα!!
Reply With Quote
  #26  
Παλιό 20-11-2009, 19:42
GeorgeP Ο/Η GeorgeP βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jan 2009
Περιοχή: Αθηνα
Μoto: VARADERO MK3
Μηνύματα: 6,530
Προεπιλογή Απάντηση: Κατανάλωση ελαίου σε GS 1200

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από gsmaniac Εμφάνιση μηνυμάτων
και η BMW θεωρειται πρωτοπορος!!!!
προσεχε τα λογια σου γιωργη........................θα σε παρεξηγησουν
μου αρεσει η αληθεια και μονον με αυτη προχωράω!! αν ειναι να με παραξηγησουν ''let'em be my quest!''
Reply With Quote
  #27  
Παλιό 26-11-2009, 01:55
BOXER Ο/Η BOXER βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jul 2009
Περιοχή: Μοσχατο
Μoto: R1200gs
Μηνύματα: 2,806
Προεπιλογή Απάντηση: Κατανάλωση ελαίου σε GS 1200

Συμφωνω απολυτα με τα γραφομενα των.... "Γιωργος και Γιωργος" (gemara και georgep).
Ετσι ακριβως ειναι.
Reply With Quote
Απάντηση


Κανόνες καταχώρησης
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is σε λειτουργία
Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο HTML κώδικας ειναι εκτός λειτουργίας

Που θέλετε να σας πάμε;

Σχετικά Θέματα
Θέμα Δημιουργός Forum Απαντήσεις Τελευταίο μήνυμα
Λαμπες R 1200 GS? killer Εξοπλισμός μοτοσικλέτας 47 02-02-2010 11:51
test BMW R 1200 GS arisxios Νέα μοντέλα BMW 14 29-04-2009 00:24
Καλημερα σε ολους(Απο χθες owner GS 1200 ADV!!!) Didos81 Καλώς ήλθατε 30 15-04-2009 09:11
σχαρα gs 1200 nek21 Πωλήσεις αξεσουάρ/ανταλλακτικών μοτοσυκλετών 13 02-04-2009 00:07
Κλοπή BMW GS 1200 07 General Γενικά - Μοτοσυκλέτα 12 17-03-2009 20:40


Όλες οι ώρες είναι σε GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 11:54.


vBulletin Version 3.8.4
Jelsoft Enterprises Ltd.
Όλα τα γραφόμενα αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία του GS Forum!