GS Forum

Πήγαινε πίσω   GS Forum > -----> Μοτοσυκλέτα > Άλλες εταιρίες

Αγαπητά μέλη & φίλοι, το GS Forum, μετά από την πολυετή & καθ’ όλα επιτυχημένη πορεία του, εξακολουθεί να παραμένει online,

ώστε οι αναγνώστες του να έχουν πρόσβαση σε όλα τα θέματα του ενδιαφέροντός τους, για ενημέρωση και μελλοντική αναδρομή.

Σας ευχαριστούμε μέσα από την καρδιά μας για την αγάπη και την εμπιστοσύνη που μας δείξατε όλο αυτό το διάστημα

και καταστήσατε την διαδικτυακή αυτή συντροφιά σημείο αναφοράς για τα ελληνικά μοτοσυκλετιστικά δρώμενα και όχι μόνον.

Το μόνο βέβαιο είναι ότι, το ταξίδι συνεχίζεται ...
 
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
Prev Previous Post   Next Post Next
  #1  
Παλιό 11-12-2009, 08:17
ΛΕΟΝΤΟΚΑΡΔΟΣ's Avatar
ΛΕΟΝΤΟΚΑΡΔΟΣ Ο/Η ΛΕΟΝΤΟΚΑΡΔΟΣ βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Dec 2008
Περιοχή: ΑΘΗΝΑ
Μoto: R 1200 GS ADV - R 1200 RT - X9 500 EVO - VESPA 200E '86
Μηνύματα: 84,759
Προεπιλογή Νέο Honda PCX

Νέο Honda PCX





Ναι, αυτό εκεί μπροστά μοιάζει διαβολικά με το φανάρι του νέου VFR... Παντού θα το βάλουν αυτοί οι τύποι, μέχρι και στα καροτσάκια του γκολφ...

Ξεκίνησε η πώληση ενός νέου σκούτερ που κατασκευάζεται στο εργοστάσιο της θυγατρικής της Thai Honda Manufacturing Co. Ltd. στην Ταϊλάνδη.
Πρόκειται για το PCX 125, το οποίο φορά έναν μονοκύλινδρο υγρόψυκτο κινητήρα 125cc, μα φυσικά η είδηση δεν είναι εκεί. Το PCX θέλει να ρίξει φως σε ένα νέο δρόμο για τα σκούτερ, ενσωματώνοντας τεχνολογία που ως τώρα συναντούσαμε μόνο σε ακριβά αυτοκίνητα.
Έτσι το νέο Honda διαθέτει σύστημα “Idle Stop”, δηλαδή ο κινητήρας θα σβήνει αυτομάτως κάθε φορά που θα βρίσκεται σε “νεκρά”, ενώ επανεκκινεί αυτομάτως με το άνοιγμα του γκαζιού όποτε το απαιτήσει ο αναβάτης. Το σύστημα αυτό υπόσχεται μεγάλη οικονομία καυσίμου γλιτώνοντας πολλή άσκοπα καμμένη βενζίνη σε κόκκινα φανάρια ή προσωρινές στάσεις σε μποτιλιάρισμα. Σύμφωνα με τη Honda, το PCX θα επιτυγχάνει μέση κατανάλωση της τάξης των 50 km/lt (ή 2 lt/100km)!
Επίσης, στο PCX οι Ιάπωνες αναγγέλλουν τη χρήση, για πρώτη φορά σε δίκυκλο, ενός νέου τύπου μίζας με την ονομασία ACG. Αυτή η διάταξη λειτουργεί διττά, ντουμπλάροντας ως μίζα αλλά και ως εναλλάκτης. Στόχος της είναι να επανεκκινεί τον κινητήρα όταν βρίσκεται σε κατάσταση Idle Stop δίχως θόρυβο και κραδασμό, κάτι που επιτυγχάνεται χρησιμοποιώντας τον μαγνητισμό για να περιστρέψει στον στρόφαλο. Ουσιαστικά το ACG μοιάζει με μια συνηθισμένη γεννήτρια που συναντάμε σε κάθε μοτοσυκλέτα, η οποία ελέγχεται από μια κεντρική μονάδα (ECU) που καθορίζει πότε η δουλειά της είναι να γυρνά τον στρόφαλο και πότε απλώς να παράγει ρεύμα, χάρη σε ειδικούς σένσορες που αναγνωρίζουν τον κατάλληλο κάθε φορά ρόλο της.





Εκτός των καινοτόμων τεχνολογιών, το νέο σκούτερ θα εξοπλίζεται φυσικά με ηλεκτρονικά ελεγχόμενο ψεκασμό PGM-FI και με συνδυασμένο σύστημα πέδησης CBS.
__________________
Ο ανόητος ... ψάχνει τα λάθη των άλλων,
ο έξυπνος ... του εαυτού του,
αλλά ο σοφός ... όλους τους συγχωρεί !!!
Reply With Quote
 


Κανόνες καταχώρησης
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is σε λειτουργία
Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο HTML κώδικας ειναι εκτός λειτουργίας

Που θέλετε να σας πάμε;

Σχετικά Θέματα
Θέμα Δημιουργός Forum Απαντήσεις Τελευταίο μήνυμα
HONDA!!!!! Γιατι; BOXER Διάφορα 20 18-08-2011 08:35
HONDA XL 50 allen Πωλήσεις μοτοσυκλετών 4 23-11-2009 17:39
HONDA HORNET 600 manousos Πωλήσεις μοτοσυκλετών 4 18-11-2009 20:20
HONDA XL 50 allen Παλαιά μοντέλα - Classic 5 10-11-2009 23:57


Όλες οι ώρες είναι σε GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 21:28.


vBulletin Version 3.8.4
Jelsoft Enterprises Ltd.
Όλα τα γραφόμενα αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία του GS Forum!