
01-04-2010, 09:28
|
Senior Member
|
|
Ημερομηνία εγγραφής: Jan 2009
Περιοχή: Αθηνα
Μoto: VARADERO MK3
|
|
Απάντηση: Λάδια από κινητήρα
Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από ekatontarxos
Τι στιγμή πού κανείς δε έχει πραγματικές μηχανολογικές γνώσεις,άλλα εμπειρίες επιπέδου καφετέριας ποιός ό λόγος να ανοίγονται και να ταίζονται με απόψεις γνώμες κλπ?Αποπροσανατολίζονται έτσι οί παθόντες κινδυνεύοντας να πάθουν μεγαλύτερη ζημία ή και τίποτα χειρότερο άν προθυμοποιηθεί κάποιος "φωστήρας" να κάνει το μηχανικό.  Αυτο το πράγμα γίνεται επενειλημένως που υποδηλώνει ανοησια και από τον ιδιοκτήτη πού εμπιστεύεται περισσότερο την παπαρολογια του καθενός παρά τό εξουσιοδοτημενο μηχανικό.
|
E, τοτε να κλείσει το thread περι ''μηχανολογικων υποθεσεων'' και να κανουμε οτι μας λενε τα εξουσιοδοτημενα ακουμπώντας τα αναλογα, και συνηθως αρκετά, ευρό ετσι αγόγγυστα. Να μην πηγαινουμε σε αυτα, εστω ψιλλιασμενοι, κάνοντας την ζωη τους ευκολότερη κι επικερδεστερη!!
Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από ekatontarxos
Λιβανίζουμε δηλαδη τη BMW για ρούχα κράνη κλπ αλλά όχι την τεχνογνωσία του δικτύου της πού κακα τα ψέματα με τα συνεχή σεμινάρια και το σφιχτο ελεγχο τών επιθεωρητών είναι σε σαφώς καλύτερη θέση από τά αντίστοιχα δίκτυα "γιαπωνέζων" 
|
''συνεχη σεμιναρια''.....μεγάλη κουβεντα αυτη!!!!! Η οποια αρχιζει με το ''συνεχη'' και τελειωνει με το ''τι μαθαινουνε και πως το εφαρμοζουνε'' αυτο που μαθαινουνε!! Εχεις παρεβρεθει σε τετοια σεμιναρια ποτέ αγαπητε εκατονταρχε? Αν οχι να σου πω οτι σε αυτα τα σεμιναρια γινονται ΠΑΝΤΑ στο εξωτερικο και παρεβρισκεται μονον ενας απο ΟΛΟ το δικτυο της εκαστοτε αντιπροσωπειας απο καθε χωρα για λογους κόστους!! Αυτος ο ενας παραλαμβανει ενα εντυπο με τις καινουριες καινοτομιες και αν εχει απορίες τις εκφραζει στον επικεφαλης της εταιρειας Θεου θέλοντος και χρόνου επιτρέποντος, μιας και ειναι αδυνατον σε 3 ημερες που διαρκει το σεμιναριο να λυθούν οι αποριες μερικων εκατονταδων αντιπροσωπων!!
Υπάρχουν και τα συμπληρωματικα σεμιναρια που γινονται σε τοπικο επιπεδο μεσω email και φαξ!!
Τωρα, το πως μεταφερονται στο γερμανοπολυγωνο και στο δυναμοκλειδο απο τους κατα τόπους υπομηχανικους της εκαστοτε αντιπροσωπειας εγκειται στο ενδιαφερον τους να ενημερωθουν απο τον αρχιμηχανικο που παρακολουθησε το τάδε σεμιναριο και την ακριβεια μεταφορας των πεπραγμενων απο αυτον σε αυτους!! Δεν τους υποχρεωνει δε κανεις να το εκδηλωσουν αυτο το ενδιαφερον!! Το 90% αυτων περνουν ενα τηλεφωνο και ζητανε τα αποτελεσματα του σεμιναριου με φαξ!!
Εξάλλου στα σεμιναρια αυτα δεν ''διδάσκονται'' επισκευες κι ανυχνευση βλαβων αλλα εισαγωγη στις καινουριες τεχνολογιες!
Οσο για τους ''επιθεωρητες''........last year, διότι απλα δεν υπαρχουν σε μηχανολογικο επιπεδο παρα μονον σε οικονομικο!!!
Σημ 1. τα παραπανω ειναι πολυ ευκολο να τα μαθεις αν εχεις καποιον πολυ δικο σου ανθρωπο σε ενα απο τα εξουσιοδοτημενα της BMW!! Κι επειδη εγω εχω (δεν θα το πω δημοσια όμως γιατι θα τον βλαψω) σε συμβουλευω να μην ακους ''παχια λογια'' που μονο σκοπό έχουν να ριξουν στάχτη στα μάτια των καταναλωτών!!!
Σημ 2. Το οτι βρηκαν π.χ. μια βλαβη η οποια εντάσσεται στις κοινες ¨η οχι βλαβες δεν σημαινει οτι η επιτυχια αυτη ειναι μερος της παρακολουθησης σεμιναριων!
Σημ 3. Τα παραπανω ισχύουν τοσο για Ευρωπαιους κατασκευαστες οσο και για Γιαπωνεζους τα τελευταια 25 χρόνια!!
|