![]() |
|
|
Εργαλεία Θεμάτων | Τρόποι εμφάνισης |
#1
|
|||
|
|||
![]()
καλημέρα φίλοι!
σκέφτομαι να κάνω μερικές βελτιώσεις στο μοτέρ. Θέλω μερικά αλογάκια ακόμη και δε θέλω φασαρία ( ανοιχτή εξάτμιση ). αυτό που συζητώ με φίλο μου μηχανικό είναι: - ελαφριά αύξηση του κυβισμού, ουσιαστικά μέσω αύξησης της διαμέτρου του κυλίνδρου, χωρίς αύξηση διαδρομής ( όχι αλλαγή στροφάλου ) - λίγο μεγαλύτερες βαλβίδες - ροϊκή εξέλιξη - ενδεχομένως αλλαγή εκκεντροφόρων - κι ένα πιό ανοιχτό φίλτρο αέρα. έχω κάνει έρευνα στο ίντερνετ, αλλά βρίσκω κυρίως hardcore βελτιώσεις, δεν είναι αυτός ο σκοπός μου, θέλω να οδηγείται η μηχανή. θα ήμουν υποχρεωμένος αν κάποιος έδινε τις γνώσεις του στο θέμα ή κάποια λινκ σχετικά με αυτό που έχω κατά νου, ήπια βελτίωση δηλαδή. ![]() ή ακόμη και προτάσεις σχετικά με συγκεκριμένους κατασκευαστές πιστονιών, εκκεντροφόρων κλπ. βρήκα σετ υπερκυβισμού μέχρι τα 912 κυβικά. δε θέλω κάτι τέτοιο, και το κόστος είναι υπερβολικό κι ο κινητήρας θα έχει άλλες ανάγκες πλέον. αύξηση διαμέτρου κατά 1χλσ θα μου δώσει περίπου 25 κυβικά, αρκετά για μένα ![]() |
|
|
![]() |
||||
Θέμα | Δημιουργός | Forum | Απαντήσεις | Τελευταίο μήνυμα |
GS 650 dakar | ntinos12 | Πωλήσεις μοτοσυκλετών | 1 | 18-05-2010 16:52 |
DAKAR....................... | gsmaniac | Αγώνες | 10 | 29-11-2009 19:05 |
BMW R80 G/S Paris Dakar | kostasvar | Πωλήσεις μοτοσυκλετών | 9 | 08-08-2009 01:09 |
CF.DAKAR | CF.DAKAR | Καλώς ήλθατε | 18 | 09-04-2009 01:45 |
RALI DAKAR | riko46 | Επικαιρότητα | 3 | 17-01-2009 19:18 |