![]() |
|
|
Εργαλεία Θεμάτων | Τρόποι εμφάνισης |
#6
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
επειδη πολυ συζητηση γινεται για το ειδος (συνθετικα/ημι/ ορυκτελαια) αλλα και το ιξωδες αυτου, ποστάρω τα παρακατω τα οποια απευθυνονται σε όλους τους κατοχους μοτο και ειδκοτερα σε αυτους με αεροψυκτο μποξερ κινητηρα. Ελπιζω να βοηθησει!!! o boxer είναι αερόψυκτος και ως τέτοιος ΕΠΙΒΑΛΕΤΑΙ να καταναλώνει λαδι διότι διαφορετικά θα ''κόλλαγε'' για ψηλου πήδημα!! Η ειδοποιός διαφορά ενος αερόψυκτου απο έναν υδρόψυκτο περα απο τον τρόπο ψυξης (νερο-αέρας) είναι οι ανοχε΄ς των μετάλλων σε κουζινέτα και οποιοδήποτε σημειο τριβής και κυρίως στα κυλινδροπίστονα!!!! Ενας αερόψυκτος έχει 4 φορές μεγαλυτερα διακενα απο έναν υδρόψυκτο σε αυτο το σημείο διοτι οι διαστολές των μετάλλων του είναι τεράστιες κι απότομες μιας και δεν υπάρχει το νερό για να κρατάει μια σταθερη θερμοκρασία!!! Οταν κινειστε στην πόλη μεσα στην κινηση και μετα βγαινετε στην παραλιακη οι μεταβολές στην θερμοκρασια του κινητήρα μπορει να φτάσει και το +200%!! Σε μια τέτοια περίπτωση, διαστολή και αποτομη συστολή ¨η το αντίθετο συνεπάγεται κατανάλωση λαδιου!!! Στο ταξιδι, αν ταξιδευτε με 120κμ την ωρα ο ατμοσφαιρικός αέρας που περιλουζει τα κυλινδρα και περνα μεσα απο τις ψυκτρες μπορεί και κρατάει μια αξιοπρεπή θερμοκρασία 90 βαθμων C στα μεταλλα και το λαδι κι ετσι δεν υπαρχουν απότομες συστολές/διαστολές και τα διάκενα παραμενουν στα όρια τα λογικά. Οταν ξεπεραστει αυτο το οριο οι ανοχές μεγαλώνουν μιας και ο αέρας δεν επαρκει να κρατησει μια σταθερη θερμοκρασια κάπου στους 90 βαθμους, αυτη ανεβαινει στους 110C+ και τα μεταλλα διαστέλλονται περισσοτερο παραμένοντας διασταλμένα για όσο διαρκει το ταξιδι με αυτα τα κμ!!! Ετσι το λαδι περνάει μεσα απο τις μεγάλες ανοχές, ανεβαινει στον θάλαμο καυσης και καιγεται, γιαυτο και η κατανάλωση λαδιου στα GS. Οταν τα παραπάνω συμβαινουν το καλοκαιρι με 30-40 βαθμους το ''προβλημα'' επιδεινωνεται και όλοι καταλαβαινετε το γιατί!! Αυτος είναι και ό λογος που η BMW συνιστα για τα GS λαδι ΟΡΥΚΤΕΛΑΙΟ 20-50 και όχι τιποτα συνθετικά/ημισυνθετικά διότι αυτα έχουν την ιδιότητα να καιγονται ακομα και απο υδρόψυκτους κινητηρες!! Αυτος είναι και ένας απο τους λογους που συνισταται η αλλαγη των λαδιών κάθε 10000κμ παρα το χαμηλο ευρος των στροφών που δουλευει η GS. Ενω στα Βαραντερο π.χ συνισταται καθε 12000κμ. Στα Βαραντερο δεν συνισταται κανενα ειδος λαδιου παρα μονον ιξωδες ανα θερμοκρασια περιβάλοντος και προδιαγραφες κατα ΑΡΙ που αυτες πρέπει να προσεχουν εν πρωτοις όλοι και οχι το αν ειναι συνθετικό κ.λ.π. Δεν είναι προβλημα η κατανάλωση λαδιου στα GS, ενοχλητικό φαινόμενο ισως αλλα πρόβλημα οχι!! Ετσι ειναι φτιαγμένα!!! Οταν είχα την δικια μου GS 1150 στο Αθηνα - Θεσσαλονικη με 160κμ και φορτωμένος ήθελα κάπου στο 1-1,5λ+ πήγαινε έλα!! (η μοτο με 5000κμ). ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Απο ημι συνθετικό σε ημισυνθετικό υπάρχει αποσταση.... χάους!!! Δηλαδη ημισυνθετικό θεωρειται το λάδι που εχει προσμιξη συνθετικών υλων σε ποσοστό πανω απο το 30% και μεχρι το 65% της ολικης συνθεσης του!!! Αν λοιπόν πάρεις το τάδε λαδι ημισυνθετικό με ποσοστο προσμιξης 35% θα έχεις λιγότερες απώλειες απο ένα άλλο ημισυνθετικό που εχει ποσοστό προσμιξης 60%!! Το θεμα είναι οτι δεν ξερει κανεις τι ποιεί η κάθε εταιρεια με τις προσμιξεις!!! Γιαυτό βαζε στο GS σου απλο ορυκτελαιο με ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ και μην στενοχωριέσαι για τιποτα. Σου / σας συνιστω δε να τα αγοράζετε απο εδω http://www.trade-wind.gr/index.php?c...ucts&cat_id=97 όπου ένα 20-50% το εχεις γλυτωσει απο το να τα αγοραζες απο οπουδηποτε αλλου ¨η απο τα εξουσιοδοτημένα!! Με 4,75ε παιρνεις ένα λιτρο ΑΡΑΛ 20/50 (http://www.trade-wind.gr/index.php?p...mid=57&lang=el) Προτιμησε τα λάδια αυτοκινητου (όπως το παραπάνω) μιας και εσεις με τα 1200 δεν εχετε υγρο συμπλέκτη κι ετσι οι αναγκες σας είναι ακριβως οι ιδιες με των αυτοκινητων. Εξάλλου συμφωνα με ερευνες μεγάλων εργαστηρίων η ακριβοτερη τιμη των ''για μοτοσυκλετα λαδιων'' δεν δικαιολογειται απο την ποιοτητα τους σε καμια περιπτωση. Εγω στο Βαραντερο που λογω υγρου συμπλέκτη που εχει πιο αυξημενες αναγκες λιπανσης βαζω αυτοκινητου που ειναι καταλληλα ΚΑΙ για μοτοσυκλετα όπως λεει το κουτι για λογους μαρκετινγκ φυσικά μιας και δεν υπαρχει διαφορα στα συστατικά του!! |
Tags |
bmw, bmw gs moto, bmw moto, bmw moto gs, bmwmoto, forum, forumgs, gs forum, gs moto bmw, gs_gs, gsbmw, gsbmwmoto, gsforum, gsmoto, moto, moto bmw, motobmw |
|
|
![]() |
||||
Θέμα | Δημιουργός | Forum | Απαντήσεις | Τελευταίο μήνυμα |
Αλλαγή ελαστικού, στον δρόμο. | kostas_366 | Τεχνικά θέματα διάφορα | 12 | 10-03-2009 20:11 |
Αλλαγή Ελαστικών | KostasGS | Τεχνικά θέματα διάφορα | 11 | 24-01-2009 20:08 |