Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από tsompanis
να σου πω μια ιστορία σχετική,πριν ένα χρόνο
κατεβαίνω απο γερμανία-αυστρία λόγω δουλειάς καρφωτός για βελιγράδι θεσαλονίκη.
ξεκινάω απο λιουμπλιάνα φουλαρισμένος και αργοπορημένος,κλειδώνω στα 180 και κατεβαίνω την μεγάλη εθνική προς βελιγράδι.
απο πίσω και σε πολύ λίγο μπροστά μου ένα gs1200 άρι. τριβάλιτσο,μονός με ιταλικές πινακίδες.
σε πολλά σημεία 200αρίζαμε.κάτω απο 180 δεν πέσαμε με την καμία.
μια σταμάταγα εγώ έβαζα βενζίνη και χάνονταν αυτός,μια έβαζε αυτός και τον ξαναέβρισκα εγώ.χαθήκαμε στα σκόπια μετά απο 8 ώρες πατημένης κούρσας.
αυτό θα μπορούσα να το κάνω με πολλές τούρινγκ μηχανές μεγάλου κυβισμού.
με κάποια όμως που να κάνει και αυτο και να μπαίνει χαλαρά και χώμα με ασφάλεια και ας μην έχει τρελές επιδόσεις,ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ!
και επειδή εδώ συγκρίνεται άσχετα μεταξύ τους μηχανάκια,
σας πληροφορώ πως αν το έκανε αυτό το ταξίδι με τέτοιο ρυθμό βαραντέρο,θα του είχαν φύγει 3 φορές τα καπάκια,μια οι τσιμούχες και θα είχε γίνει χρέπι.εκτός και αν πετούσε φλόκο 45τ.μ για να κρατηθεί στα 200 για καμιά 30αριά λεπτά.
ένα απο τα μηχανάκια της χόντα που αξίζει respect είναι το africa.άντε βαριά και το vfr αν και πολύ φτωχαδούρα.
όλα τα άλλα είναι πράσινα δαμάσκηνα και ψηλές ελιές.
ναι τίμια μηχανάκια και φθηνά αλλά ως εκεί.ζήσε το παραμύθι σου.
όχι όμως επειδή εσύ το ζεις,πρέπει όλοι να σε ακολουθήσουμε..ή να ζούμε το ίδιο.
έχετε σκεφτεί,ότι πολλοί φίλοι μας,έχουν τα φράγκα και την κ@υλα όπως οι γυναίκες τα παπούτσια,για να αγοράζουν πράγματα για την καλή τους..
αν είχαν βαραντέρο πόσα να του ρίξουν και απο που...εκτός και αν του βάλουν ίστιο 35άρι με ραντάρ κοτσαρισμένο,ψάχνοντας στίγμα για τον σαρωνικό
μοτοσυκλέτα κύριοι είναι έρωτας και μόνο.
όπως σε μια σχέση με κοπέλα ερωτεύεσαι πρώτα αυτό που βλέπεις και μετά τα υπόλοιπα έτσι και εδώ.
και τέλος georgep λάθη γίνονται πολλά και απο όλες τις εταιρίες.
διάβασε λίγο το θέμα περί ελεγχόμενης αξιοπιστίας και θα καταλάβεις τι εννοώ.(αλήθεια δεν σε είδα εκεί να μας πεις την γνώμη σου)
και τέλος τέλος,μια εταιρία όπως η bmw ;h triumph βγάζει μηχανές ή και αυτοκίνητα.και μόνο αυτά.
ασχολείται μόνο με αυτά και για αυτό ότι βγάζει το βγάζει σχεδόν στα όρια της τελειότητας και κάργα τεχνολογία.το καταλάβατε αυτό όταν φάγατε το αυγουλάκι που ακούει στο όνομα 675
δεν γίνεται και αλλιώς.αν κάνει πατάτα θα το κλείσει το μαγαζί.
σε αντίθεση με την χόντα που μπορεί να συνεχίσει να πουλάει αρμόνια,ενισχυτές,τηλεβόες,κιλίμια έχω,χαλιά έχω....
|
Φιλε μου θελεις να πεις οτι για αυτό εσκασες 20 χιλιαρικα για να πηγαινοέρχεσαι τακτικά στις Ευρωπαικες στεπες με 180-200 ακατέβατα και να μπαίνεις χαλαρά και στα Ευρωπαικά χώματα ?????
Εγω πάντως που καβαλάω ενα πράσινο δαμάσκηνο (βαρα) και καθημερινή χρήση κάνω και ταξίδια πάω με 180 και τριβάλιτσος και με συνοδηγό και παραδόξως δεν φεύγουν καπάκια ουτε και τσιμούχες και ούτε χρέπι εγινε, μεχρι τωρα τουλάχιστον. Ειναι παλαιάς κοπής εργαλείο τίμιο, αξιοπιστό και με καλύπτει προς το παρόν 100%. Σέβομαι 1000% αυτούς που αγόρασαν gs και τους καταλαβαίνω απόλυτα που αντιδρούν έτσι σε άδικα ή αρνητικά γεγονότα ή σχολια που θαμπώνουν τον γυαλιστερό έλικα, που απαξιώνουν την επιλογή τους, τα 20 χιλιάρικα που απολαμβάνει η Βαβαρική φίρμα και γενικά που αμαυρώνουν την εικόνα του αναβάτη που <μπορεί> αν θέλει να γυρίσει όλο το κόσμο!!!
Αν γούσταρα να αγοράσω τον γερμανικό έλικα πίστεψτε με θα το έκανα αλλά εγω τουλάχιστον 20 χιλιάρικα για να γευτώ αγωνίες ποιοτητας και υποθετικών δυνατοτήτων που δεν θα υλοποιήσω ποτέ(200 σε εθνικές, χώματα , ερημοι, ζούγκλες,στέπες, ποτάμια, καφετέριες, κουστούμια κλπ) δεν δίνω, προς το παρόν τουλάχιστον. Πάντως οι απαξιωτικοί χαρακτηρισμοί σε κατόχους varadero απο μερικούς συναδέλφους μοτοσικλετιστές δεν δικαιολογούν την αγωνιώδη προσπάθεια υπεράσπισης της επιλογής των!!
Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από morfeas
Πω πω παίδες κουράστηκα.....αλήθεια είμαι σε φόρουμ bmw Ή honda;;;;
νομίζω πως καταντάει ενοχλητικό το "νήμα".....και αφού τα varadero είναι τα καλύτερα μηχανάκια του κόσμου προτείνω να πουλήσουμε όλοι μας τα GS ΓΙΑ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΑΣΠΡΗ ΜΕΡΑ....!@@@
και πέραν της παραπάνω σπαμοϊδους απάντησής μου το μόνο που έχω να πω είναι πως φέτος το καλοκαίρι στην Καππαδοκία οδηγούσα μόνιμα με 45+ βαθμούς με 3 βαλίτσες τίγκα ένα τανκ μπαγκ μια συνεπιβάτης και την 100αρου μου (97κιλά είμαι ζωή να χω) 160χιλ/ω +-, σε πολύ άσχημα τερέν (άσφαλτο και πολύ χώμα) και το μηχανάκι δεν διαμαρτυρήθηκε κάν!οπότε όλα αυτά που γράφετε απλά....δεν με προβληματίζουν....
σίγουρα υπαρχουν μπροβλήματα , σίγουρα υπαρχει κόσμος που έχει ξενερώσει αλλά μην τα ισοπεδώνουμε όλα!
σπάμ συνέχεια....
τώρα μπορουμε να συγκρίνουμε και το vstrom 650 με το gs 1200 ευκαιρία είναι.....για να ακούσω γνώμες!!!!
|
Δεν σημαίνει οτι μονο το GS τα καταφέρνει!!! Εδω ο Βροχίδης γύρισε την Ασία για χρόνια με ενα XR250 Honda χωρις προβλήματα, η πανακριβη GS θα κόλωνε!!!!Αλοίμονο αν δεν το εκανε και μπράβο σου φίλε μου!!!
Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από manosamos
 
Tι λεει ο ανθρωπας......... 
Ρε Μανιακ,το Βαραντερο κανει για ταξιδια σε λεω.
Αθηνα-Ναυπλιο πανε ολοι.......χαΛαρα.... 
Αν οι GSαδες κανανε μαλ... που σκασανε 15-20 χιλιαρικα για να οργωνουνε την Ευρωπη,τοτε αυτοι που πηραν Βαραντερο για να οργωνουνε την Αττικη,αντε και την Πελοπονησσο κανανε 2 φορες μαλ..
Με 6 χιλιαρικακια περνεις Στρομα 650 και σου μενουνε και ρεστα για καφε........... 
Και μιας και ποσταρετε φωτο με προβληματα GS δεν κανετε και μια λιστα με τα προβληματα του Βαραντερο,ετσι για να ενημερωνωνται οσοι εχουν διλυμμα τι να παρουν?
Βαραντερο ή GS?
Kαι για να κλεισω.....για ποσταρετε και κανενα Βαραντεριαρη που πηγε Ασια-Αφρικη να δουμε..........
Υ.Γ Γιωργο,μας εκανες ρομπα με το φλιτ που ψεκαζες την αλυσιδα καταμεσης της πλατειας στο χωριο.
Θα λενε οτι χαλουν τα Βαραντερο........  
|
Το σκεπτικό σου με αφήνει αναυδο και για να κλεισω.....οπως λές και συ πόσοι από τους κατόχους GS που είναι εδω πήραν το εργαλείο αυτό για να πηγαίνουν Ασια-Αφρικη!!!!