GS Forum

Πήγαινε πίσω   GS Forum > -----> Μοτοσυκλέτα > Τεχνικά θέματα διάφορα

Αγαπητά μέλη & φίλοι, το GS Forum, μετά από την πολυετή & καθ’ όλα επιτυχημένη πορεία του, εξακολουθεί να παραμένει online,

ώστε οι αναγνώστες του να έχουν πρόσβαση σε όλα τα θέματα του ενδιαφέροντός τους, για ενημέρωση και μελλοντική αναδρομή.

Σας ευχαριστούμε μέσα από την καρδιά μας για την αγάπη και την εμπιστοσύνη που μας δείξατε όλο αυτό το διάστημα

και καταστήσατε την διαδικτυακή αυτή συντροφιά σημείο αναφοράς για τα ελληνικά μοτοσυκλετιστικά δρώμενα και όχι μόνον.

Το μόνο βέβαιο είναι ότι, το ταξίδι συνεχίζεται ...
 
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
Prev Previous Post   Next Post Next
  #11  
Παλιό 05-11-2010, 01:03
gsmaniac Ο/Η gsmaniac βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: May 2009
Περιοχή: πειραιας
Μoto: GS1200adve - BMW2002 MONT 1973
Μηνύματα: 19,324
Προεπιλογή Απάντηση: Σπασμένο διαφορικό

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από GeorgeP Εμφάνιση μηνυμάτων
Με το μυαλο που κουβαλας και την θεοποιηση της GS που κανεις/τε δεν υπαρχει καλυτερη μοτοσυκλετα σε ολοκληρο τον κοσμο!!!!!!
Οποταν οταν ερθει η ωρα της αλλαγης της, μην πας και παρεις τον αντικαταστατης της που ΔΕΝ θα ειναι αεροψυκτος μποξερ, αλλα ψαξε να βρεις μια GS με αεροψυκτο μποξερ οσο πιο κοντα στην ημερομηνια αντικαταστασης της παλιας (με τον μποξερ) με τον καινουριο αντικαταστατη (2κυλινδρος εν σειρα υδροψυκτος αλά GS 800 στα 1200 κυβικα)!
Και εφοσον μιλαμε για τις προσωπικες μας μοτοσυκλετες οταν κλεισεις 164000κμ, με ''0'' βλαβες (ουτε καν δισκοι συμπλεκτη) και με μονη αλλαγη μια τρομπα βενζινης (φυσιολογικη φθορα οπως ολες οι τρομπες στα καρμπυρατερατα οχηματα με κοστος 80ε, ''μαμα'' διοτι μπορουσα να βαλω και απο Fiat 127 η ιδια ειναι), 2 μπαταριες (2X60=120ε - after market φυσικα) και εναν ανορθωτη (160ε ''μαμα'') τοτε τα ξαναλεμε!! Και μαλιστα με χρηση 80% πολης!!!!!!!!!!! Ακομα και στο περιπτερο με αυτην πηγαινα! Φυσικα μιλαω για το πρωτο ΜΚ1 μου!

Αλλο το ''μου αρεσει'' μια μοτοσυκλετα και ''την παω'', την ''καραγουσταρω'' που λεει καποιος φιλος και άλλο η αξιοπιστια της συναρτηση της τιμης της!!

Και σου ξαναλεω, ψαξε στο διαδυκτιο και βρες μου ενα...μονον ενα, αξονοφορο Yamaha, Honda, Kawassaki που να παρουσιασε ποτέ προβλημα στον αξονα κινησης!! Το οποιοδηποτε προβλημα!!! Αρχισε απο τα παλια XS της Yamaha του 1978 (να μην πουμε για το παπι Τ50) και μεχρι σημερα!

Και μην ξεχνας, η κατηγορια ΟΝ/ΟΦΦ οπως την ξερουμε ......παει...πεθανε!!
Απο εδω και στο εξης ¨η καθαρο ΟΦΦ θα περνεις (απο 10% αφαλτο και 90% χωμα μεχρι και 50/50 π.χ GS 800) ¨η στρηταδικο touring με ψηλο τιμονι το οποιο θα περναει απο πατημενο χωμα με δυσκολια σαν FJR 1300!! Περιμενε και θα δεις τι θα παρουσιασε η BMW σαν αντικατασταση της GS.....θα εκπλαγεις .....απο ομοιοτητες με τα Γιαπωνεζικα που ερχονται!!!!
παρα το απλωμα του σεντονιου......απαντηση δεν εδωσες
τι θα αγορασω;;;;;;.....δωσε μου τα φωτα σου
απο τις λιγες φορες,που δεν εισαι ξεκαθαρος...
Reply With Quote
 


Κανόνες καταχώρησης
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is σε λειτουργία
Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο HTML κώδικας ειναι εκτός λειτουργίας

Που θέλετε να σας πάμε;

Σχετικά Θέματα
Θέμα Δημιουργός Forum Απαντήσεις Τελευταίο μήνυμα
Πάλι απώλεια λαδιών στο διαφορικό vpentza Τεχνικά θέματα διάφορα 31 19-12-2009 15:50
αλλαγή κιβωτίου και πρόβλημα στο διαφορικό, 1100gs kostas-patra Τεχνικά θέματα διάφορα 15 03-06-2009 20:45


Όλες οι ώρες είναι σε GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 09:23.


vBulletin Version 3.8.4
Jelsoft Enterprises Ltd.
Όλα τα γραφόμενα αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία του GS Forum!