Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από pepax66
|
και πέραν των παραπάνω σωστων που αναφερεις, στο ποστ του ΑΡΚΑΣ ειναι οι
εργοστασιακες καταναλωσεις κατα DIN.Μην ρωτησετε τι ειναι το DIN θα χρειαστω μερες να το εξηγω!! Θα πω μονον οτι ειναι τυποποιημενη μετρηση κατανάλωσης η οποια βεβαια δεν ανταποκρινεται ΠΟΤΕ στην πραγματικότητα!!! Οι λογοι πολλοι, ο βασικοτερος ειανι οι συνθηκες που κινειται το οχημα π.χ ζεστη-κρυο οποταν ειτε με 90κμ κινηται ειτε με 120κμ τα 4.3 και τα 5,5 δεν θα τα δειτε ποτέ!!! Στην ζεστη το καυσιμο εξατμιζεται ¨η γινεται αραιότερο μεσα στο ρεζερβουαρ, λογω ζεστης, κι ετσι η ECM δινει εντολη για περισσοτερες ποσοτητες και στο κρυο το τσοκ δουλευει υπερβολικα πολυ χρονο οποταν τα νουμερα αυτα ειναι απιαστα!!!
Παντως αν για το Βαραντερο μου τα 6λ-6,5λ/100κμ με 140-150 ειναι ευκολο επιτευγμα ανεξαρτητως φορτίου (δεν καιει παραπανω ειτε τριβαλιτσο με 2 ατομα ειτε μονοβαλιτσο με ενα ατομο) δεν βλεπω το γιατί η GS να μην μπορει να πετυχει κατι καλυτερο, η αεροψυξη ειανι ενας ανασταλτικος παράγοντας αλλα κουβαλαει αρκετη
ηλεκτρονικη τεχνολογια η συγκεκριμενη για να το ξεπερασει!