
20-05-2011, 17:40
|
Senior Member
|
|
Ημερομηνία εγγραφής: May 2009
Περιοχή: Ηράκλειο
Μoto: YAMAHA FJR 1300
F650GS
KYMCO 400 Exiting
|
|
Απάντηση: Bandit 650 S ABS
Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από ortho
Οι πρώτες εντυπώσεις μετά από 1000+ χλμ με το ληστή,
καλή ροπή από πολύ χαμηλά με ένα ελαφρύ κρέμασμα ανάμεσα στις 4 και 7000 στροφές, αλλά όχι τόσο πολύ που να καταντά εκνευριστικό.
Μεγάλη σταθερότητα, προφανώς λόγω εξίσου μεγάλου βάρους, αλλά είναι γεγονός ότι δεν έχει πρόβλημα ακόμη και με ισχυρό άνεμο.
Δεν το τελίκιασα, αλλά κάποια στιγμή στην εθνική κινήθηκα με 160-170 κι ήταν αβίαστα και σίγουρα και με τη μπαγκαζιέρα.
Το μεγαλύτερο μείον που εντόπισα μέχρι στιγμής είναι τα φρένα.
Αν κι οδηγώ προσπαθώντας να προβλέψω και δεν κάνω - συνήθως- ανοησίες, τα φρένα του είναι "λίγα", σταματά μεν καλά με τον τρόπο που οδηγώ, αλλά έχει σπογγώδη αίσθηση και δεν εμπνέει την εμπιστοσύνη που ενέπνεε το μπροστινό μονό φρένο του Dakar, που βέβαια έχει από μαμά σωληνάκι υψηλής. Σε αντιδιαστολή, λόγω βάρους έχω και πίσω φρένο παρά το ABS. Πάντως η πρώτη βελτίωση θα είναι σωληνάκια υψηλής μπροστά.
Και σε δεύτερο στάδιο το φετίχ μου, αλλαγή γραναζιού για κόντυμα της τελικής μετάδοσης.
Κατά διαστήματα θα ενημερώνω, ποιός ξέρει, μπορεί να βρεθεί κι άλλος βλαμμένος που θα αλλάξει BMW για Bandit. Να ξέρει... 
|
Δές και εδώ στη ΛΗΣΤΟΣΥΜΟΡΙΑ... http://www.google.gr/url?sa=t&source...oK2XQkF12WI70w
 
|