![]() |
|
|||||||
|
|
Εργαλεία Θεμάτων | Τρόποι εμφάνισης |
|
#20
|
|||
|
|||
|
Το μοτέρ αυτό της rotax (όπως και του 800 μετά) τα ΑΓΟΡΑΣΕ τα δικαιώματα η BMW από όσο ξέρω (τα αγόρασε σχετικά πρόσφατα όχι στα παλιά 650GS - μιλάω για τα τωρινά με τα μαύρα μοτέρ) και τα έδωσε στον Κινέζο συνεργάτη της να τα φτιάχνει.
Πράγμα που κάνουν αχέμ κι άλλοι αλλά δεν το λένε... ΠΡΟΣΕΞΤΕ άλλο κατασκευή άλλο συναρμολόγηση. Με το κόλπο του "που γίνεται η συναρμολόγηση" ΠΟΛΛΛΛΟΙΟΙΟΙ κατασκευαστές μας δουλεύουν ψιλό γαζί. Στα πάντα σήμερα (και εννοώ στα πάντα και άρα και ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΜΗΧΑΝΕΣ) υπάρχουν ένα σωρό κινέζικα components επάνω. Δεν εννοώ μάλιστα μόνο "κινέζικα - κινέζικα" (πχ. σκελετός από την... "Μη Κα Σο Νι") αλλά και ανταλλακτικά που Ο ΔΙΚΟΣ ΤΟΥΣ κατασκευαστής με τη σειρά του, έχει κάνει το ξαναβάφτισμα. Εννοώ ότι οκ τα καλάμια μπορεί να είναι πχ. Showa. Αυτό δεν σημαίνει ότι η Showa δεν πήρε κάποια εξαρτήματα από την Κίνα. Το κράνος είναι ARAI αλλά δεν σημαίνει ότι το κορδόνι του λαιμού του ή η ζελατίνα του δεν είναι από Κίνα. Ξεπεράστε το. Το θέμα είναι ο έλεγχος και οι απαιτήσεις ποιότητας. Last edited by NLS; 15-09-2011 at 18:09. |
|
|