
11-10-2011, 20:51
|
Senior Member
|
|
Ημερομηνία εγγραφής: Jan 2009
Περιοχή: Αθηνα
Μoto: VARADERO MK3
|
|
Απάντηση: Όλοι οι Έλληνες πρέπει να γνωρίζουν τα κάτωθι...
Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από kostasx
5. Έχουμε τρία πολύ μεγάλα ναυπηγεία που κατασκευάζουν όποιο είδος πλοίου σκεφτεί κανείς.
Στην θεωρία πάντα..γιατί στην πράξη δεν νομίζω..εγώ τουλάχιστον δεν έχω δεί..
7. Διαθέτουμε 2.400 υπερδεξαμενόπλοια και μεγάλα φορτηγά και είμαστε έτσι 1οι στον κόσμο στην εμπορική ναυτιλία, ενώ άλλα 1.500 τεράστια τάνκερ και φορτηγά έχουν οι Κύπριοι πλοιοκτήτες και είναι 5οι στον κόσμο.
Τα οποία καράβια φτιάχτηκαν εκτός Ελλάδας, λίγα έχουν ελληνική σημαία και αρκετά απ' αυτά πάνε για δεξαμενισμό στην τούζλα..
...
|
Aλλο οι πλοιοκτησια και άλλο το καθεστως της σημαιας. Ο πλοιοκτητης αν ειναι ελληνικη εταιρεια τοτε και η πλοιοκτησια παραμενει Ελληνικη κατω απο οποιαδηποτε σημαια κι αν ειναι το πλοιο.....αυτο εννοει ο ''Νονδας'' και οι Λουντς απο οπου αντλουνται τα στοιχεια αυτα.
Οσο για την σημαια, δικαιως οι πλοιοκτητες καταφευγουν σε ξενες σημαιες αφου η ΠΝΟ εχει φροντισει ως αλλα ΕΛ.ΠΕ: - ο μισθος του καμαρωτου να φτανει τα 5000ε μικτα ενω ενος Φιλλιπινεζου τα 1000ε.
- Γιαε ενα συχρονο καραβι 20ετιας να απαιτειται πληρωμα υπεραριθμο σε σχεση με το safe manning του με ειδικοτητες π.χ. θερμαστη οι οποιες δεν υπαρχουν σημερα και αντικαθιστανται ετσιθελικα με μηχανικους οι οποιοι δεν χρειαζονται.
Δηλαδη και για να το εξηγησω, το προεδρικο διαταγμα του Κου και Στρατηγου Φαιδωνα Γκιζικη οριζει οτι για ενα πλοιο Χ ιπποδυναμης απαιτουνται ενας θερμανστης, ενας καρβουνιαρης ενας πρωτος μηχανικος, ενας δευτερος μηχανικος κι ενας τριτος μηχανικος συν ενας εκπαιδευομενος ναυτοπαις. Ενα σημερινο καραβι της ιδιας ιπποδυναμης με τα σημερινα δεδομενα απαιτει εναν πρωτο μηχανικο κι ενα δευτερο ομως αν βαλει ελληνικη σημαια πρέπει να παρει και τον καρβουνιαρη και τον θερμανστη και τον ναυτοπαι και τον τριτο μηχανικο (σε μηχανικους διοτι δεν υπαρχουν πια αυτες οι ειδικοτητες) διοτι η ΠΝΟ δεν δεχεται αλλαγη στο Προεδρικο διαταγμα αυτο.
Σκεψου οτι οι ασυρματιστες εχουν καταργηθει τελειως εδω και χρονια αφοτου ηρθε το συστημα GMDSS και καταργηθηκε ο κωδικας μορς στα εκπεμπομενα σηματα κινδυνου. Προσεξε τωρα, το συστημα αυτο βασει διεθνους νομοθεσιας πρεπει να ξερει να το χειριζεται -με ειδικο διπλωμα πιστοποιειται η γνωση χρησης του που εκδιδει το κρατος της σημαιας που φερει το πλοιο - ο καπετανιος, ο δευτερος καπετανιος, ο αξιωματικος ασφαλειας που ειναι κατοχος διπλωματος πλοιαρχου α' και ο πρωτος μηχανικος. Κατα την ελληνικη νομοθεσια, και πιεση της ΠΝΟ φυσικα, τα πλοια που εχουν Ελληνικη σημαια πρέπει περαν των παραπανω αναφερομενων αξιωματικων να εχουν κι εναν προσθετο, πρωην ασυρματιστη φυσικα, για να χειριζεται το συστημα αυτο αν και οποταν χρειαστει δηλαδη σε...... εντολη εγκαταλειψης πλοιου πριν την βυθιση του!!!!!
Γιατι να βαλουν οι πλοιοκτητες Ελληνικη σημαια?
|