![]() |
|
|
Εργαλεία Θεμάτων | Τρόποι εμφάνισης |
#11
|
|||
|
|||
![]()
Αν και σήμερα είναι η πρώτη μου μέρα στο Άμστερνταμ θα προσπαθήσω να περιγράψω το ταξίδι αυτό μέρα τι μέρα...
Οταν περάσουν οι μέρες κάτι χάνεται από την πρώτη εντύπωση... ΠΡΩΤΗ ΜΕΡΑ λοιπον... Κυριακη 12 Ιουλιου. ΑΘηνα- Πατρα. ( Αναχώρηση με ΑΝΕΚ στις 5 το απόγευμα για Αγκώνα ) ΚΑΝΕΝΑ ΣΧΟΛΙΟ. Μια συμβουλή μόνο.... οδηγείται δεξιά με 100 και αφήστε τους άλλους να περνάνε... ίσως φτάσουν γρηγορότερα.... Και ακόμα μια συμβουλή ... γεμίστε κάυσιμα στην Ελλάδα ΔΕΥΤΕΡΗ ΜΕΡΑ. Βγαίνουμε στο λιμάνι της Αγκώνας με σχεδόν 2 ώρες καθυστέρηση. Ύπηρχει επίσης και έλενχος διαβατηρίων στην έξοδο του λιμανιού. Τα χιλιόμετρα που πρέπει να βγουν είναι σχεδόν 1100 μέχρι δηλαδή την Φρανκφούρτη οπότε δεν χάνω χρόνο και δεν σταματάω πουθενά. Η διαδρομή άλλωστε μέχρι το Μιλάνο δεν έχει και τίποτα το ιδιαίτερο.Κάυσιμα στην Ιταλία κοντά στο 1,3 το λίτρο. Διόδια από Αγκώνα έως Como περίπου 30 ευρώ. Μετά το Μιλάνο ακολουθεί το Como και αμέσως μετά η Ελβετία. Απο το Como και μέχρι το Basel της Ελβετίας η διαδρομή ειναι καταπληκτική. Ο δρόμος είναι ανάμεσα σε τεράστειους ορινούς όγκους των Άλπεων με το υψόμετρο όμως να μην ξεπερνά τα 1000-1100 μέτρα. Μικροί καταράκτες να πέφτουν μέσα από τα βουνά. Πολλά τούνελ- πάρα πολλά τούνελ με το μεγαλήτερο να έχει 17 χλμ. μήκος. Κάυσιμα κοντά στο 1,2 και κάθε όχημα πληρώνει ένα τέλος κυκλοφορίας που κοστίζει 30 ευρώ και έχει ισχύει μέχρι το τέλος του έτους. Επίσης κρατούσα τα όρια ταχύτητας ευλαβικά εντός... ![]() Τα τελευταία 350 χλμ. στην Γερμανία ήταν και τα δυσκολότερα αφού έχει νυχτώσει και βρέχει καταρακτωδώς. Ταχύτητα όχι πάνω από 100-120 και φτάνω σαν την βρεγμένη γάτα στην Φρανκφούρτη. Συνολικά για 1100 χλμ. χρειάστηκα 12 ώρες και 65-70 λίτρα βενζίνη. |
|
|