GS Forum

Πήγαινε πίσω   GS Forum > -----> Μοτοσυκλέτα > Άλλες εταιρίες

Αγαπητά μέλη & φίλοι, το GS Forum, μετά από την πολυετή & καθ’ όλα επιτυχημένη πορεία του, εξακολουθεί να παραμένει online,

ώστε οι αναγνώστες του να έχουν πρόσβαση σε όλα τα θέματα του ενδιαφέροντός τους, για ενημέρωση και μελλοντική αναδρομή.

Σας ευχαριστούμε μέσα από την καρδιά μας για την αγάπη και την εμπιστοσύνη που μας δείξατε όλο αυτό το διάστημα

και καταστήσατε την διαδικτυακή αυτή συντροφιά σημείο αναφοράς για τα ελληνικά μοτοσυκλετιστικά δρώμενα και όχι μόνον.

Το μόνο βέβαιο είναι ότι, το ταξίδι συνεχίζεται ...
 
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
Prev Previous Post   Next Post Next
  #10  
Παλιό 29-02-2012, 20:49
forester Ο/Η forester βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: May 2011
Περιοχή: ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ
Μoto: R 1200 GS Triple Black και μπλουζάκια ΚΤΜ
Μηνύματα: 4,214
Προεπιλογή Απάντηση: Triumph Tiger Explorer 1200 - Πρώτο τεστ παγκοσμίως!

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από jmar Εμφάνιση μηνυμάτων
Ορια στην αντοχη των φρενων το GS??

Εχω παει βολτα αρκετες φορες κυνηγωντας κατι φιλους με SS και τα εχω δουλεψει επι μια ωρα στα ορια τους με πολλα φρεναρισματα στα τελευταια μετρα των στροφων αλλα ποτε μου δεν καταλαβα να υπαρχει καποια απωλεια πεδησης, εσυ εχεις νιωσει κατι τετοιο??
Οσο αφορα για το στριψιμο πραγματικα το gs στριβει μονο του και ακομα και ενας αρχαριος θα το εστριβε ικανοποιητικα λογω της γεωμετριας του ενω πχ στο tiger θα δυσκολευοταν, αν ομως το tiger το οδηγαει καποιος ''χερας'' τοτε το GS δεν μπορει να ακολουθησει!! Δυστυχως οπως εχω ξαναπει ο boxer δεν ειναι για να τον δουλευεις στα ορια, ψηλα χανει την δυναμη του, ειναι αλλωστε on-off οποτε λογικο ενω ο τιγρης (1050) εχει street προσανατολισμους, οποτε ψηλα δεν μπορεις να τον κοντραρεις
Έτσι είναι , σχετικά με το στρίψιμο. Αν το κομμάτι είναι και λίγο ανοιχτό, χωρίς φουρκετοειδή στραμπουλήγματα, μην το είδατε το Tiger Αντίθετα, σε πιο κλειστά κομμάτια, άντε πιάσε το GS!!!!
Για τα φρένα τώρα, δεν είπα ότι σαπουνιάζουνε κιόλας, απλά στη σκληρή χρήση νιώθω μια πτώση στο "δάγκωμα" τους. Αυτό που λέει ο φίλος Beduin, fading....
Mιλάμε τώρα για δυνατά φρένα, απανωτά με μικρές ευθείες. Πχ, παλιά ΕΟ από διόδια Ελευσίνας - Μεγάλο Πεύκο. Πριν λίγες μέρες το έκανα 5' σκάρτα, και εκεί στις 3 απανωτές κλειστές με τις γραμμές, την άκουσαν. ΟΚ φρέναρα από 130+ στα 60 3-4 φορές. Μικρές οι ευθείες κλπ. Τα ίδια και σε κάτι κυνηγητά στο Ακρόπολις σε κατηφόρια.
Αυτά που λέω τώρα, δεν είναι ουσιώδη. Ψιλά γράμματα για το χαρακτήρα της μηχανής. Απλά τα αναφέρω και ειδικότερα σε σχέση με το Tiger που είχα πριν.
Άλλο το ένα, άλλο το άλλο όμως. Με την καμία δε θέλω το Tiger, ειδικά τώρα που καλόμαθα και συνήθισα τη Μπουμπού μου

Last edited by forester; 29-02-2012 at 20:50.
Reply With Quote
 


Κανόνες καταχώρησης
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is σε λειτουργία
Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο HTML κώδικας ειναι εκτός λειτουργίας

Που θέλετε να σας πάμε;

Σχετικά Θέματα
Θέμα Δημιουργός Forum Απαντήσεις Τελευταίο μήνυμα
Honda Crosstourer 1200 - Πρώτο τεστ παγκοσμίως! tman Άλλες εταιρίες 455 12-07-2012 13:05
triumph tiger 1200 crazy artist Άλλες εταιρίες 31 13-05-2012 15:45
Triumph Tiger 800 XC vs BMW F 800 GS black_hawk Γενικά - Μοτοσυκλέτα 16 15-09-2011 10:25
Triumph Tiger 800 ADV christosms Άλλες εταιρίες 88 01-02-2011 20:39
Triumph Tiger 800 με πόσο; gsmaniac Άλλες εταιρίες 12 17-11-2010 10:05


Όλες οι ώρες είναι σε GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 11:32.


vBulletin Version 3.8.4
Jelsoft Enterprises Ltd.
Όλα τα γραφόμενα αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία του GS Forum!