BMW F650GS/Dakar VS SUZUKI DL650 V-strom
Το μικρόβιο υπήρχε μέσα μου από το 2006, όταν ήθελα να δώσω το 250άρι XLR και να πάω σε κάτι μεγαλύτερο. Το σκηνικό είχε παιχτεί ανάμεσα στο Dakarάκι και το 650 V-strom. Η ζυγαριά έγειρε στο πρώτο με συν στο ABS, στο off στήσιμό της, στην ευελιξία της εντός πόλης.
Πέρασαν λίγα χρόνια από τότε. Βουνά δεν όργωσα, μονοπάτια χωμάτινα που πάτησα μετρημένα στα δάχτυλα, μετακίνηση στη πόλη την κάνω με μικρά (σκούτερ πριν, παπί τώρα).
Αντιθέτως, τα λιγοστά μου ταξίδια, μου έδειξαν την ανάγκη για περισσότερη στιγμιαία δύναμη στο άνοιγμα του γκαζιού, καλύτερη προστασία απ' τον αέρα, λιγότερους κραδασμούς. Η τελική ταχύτητα, ποτέ δεν με ενδιέφερε.
Και ξαναμπαίνει το πρωταρχικό δίλημμα, μιας και το V-strom εδώ και καιρό, απέκτησε ABS και δυο μπουζί ανά κύλινδρο, και οι ταξιδιωτικές του αρετές είναι αναμφισβήτητες.
Και στο δια ταύτα. Αξίζει η αλλαγή; Ξέρω ξέρω, να σκεφτώ τις ανάγκες μου. Δηλαδή, μηδαμινές μετακινήσεις εντός πόλης, σπανιότατα χωμάτινα, διαδρομές εκτός πόλης και ταξιδάκια.
Ο προβληματισμός μου επιπλέον της χρήσης, έγκειται στην αξιοπιστία του SUZUKI, αλλά και στο κόστος συντήρησης. Αν υπάρχουν τέως κάτοχοι της Γιαπωνέζας, θα βοηθούσαν με την εμπειρία τους.
|