Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από pepax66
Δεν θα διαφωνήσω μαζί σου γιατί το κάνεις μόνος σου! Μιλάμε πάντα για μέσους όρους οπότε λέμε τα ίδια αλλά εσύ διαφωνεις!
Για παράδειγμα εγώ στην Εθνική πάω με 120 όταν έχω πυρετό ενώ άλλος τα βλέπει άπιαστο όριο........! Το δικό μου GS με συντηρητική χρήση και με Εθνική δεν έχει φτασει σχεδόν ποτέ τα 300 χλμ το τεπόζιτο!
|
"Δεν θα διαφωνισω μαζι σου γιατι το κανεις μονος σου!" Με αυτη τη προταση τι εννοεις; Νομιζω οτι ημουν αρκετα κατανοητος!
Διαβασε λοιπον παρακατω, προσεκτικα σε παρακαλω, και μετα ξανασκεψου αν ειναι σωστη η προταση που συνταξες στο προηγουμενο ποστ σου λεγοντας πολυ ανετα οτι "η GS δεν βγαζει 300 χλμ".
Θα ειμαι οσο ποιο απλος μπορω για να το καταλαβεις!!!
Την
αυτονομια σε οτι εχει μηχανη (αυτοκινητο- μοτοσυκλετα- αεροπλανο- τρακτερ κτλ κτλ κτλ) την υπολογιζουν και την μετρουν
παντα στην κατα την κοινος λεγομενη
"Οικονομικη ταχυτητα".
Με την ταχυτητα που ανεφερα (δηλ τα 120χλμ) η
GS βγαζει περι τα 330 με 340 χλμ!
Οταν λες (χαριτολογοντας θελω να πιστευω) οτι πας με 120χλμ οταν εχεις πυρετο, τοτε σιγουρα η δικια σου "συντηρητικη χρηση" ειναι πολυ μεγαλυτερη των 120 χλμ. Αυτοματος λοιπον πεφτει και η αυτονομια της μηχανης σου.
Δοκιμασε μια μονο φορα, και για ενα μονο τεποζιτο, να μην ξεπερασεις τα 120-125 χλμ και σε συνδιασμο φυσικα με την ορθολογικη χρηση του κιβωτιου ταχυτητων θα δεις το κοντερ σου να γραφει τα χιλιομετρα που ανεφερα.