GS Forum

Πήγαινε πίσω   GS Forum > -----> Μοτοσυκλέτα > Τεχνικά θέματα διάφορα

Αγαπητά μέλη & φίλοι, το GS Forum, μετά από την πολυετή & καθ’ όλα επιτυχημένη πορεία του, εξακολουθεί να παραμένει online,

ώστε οι αναγνώστες του να έχουν πρόσβαση σε όλα τα θέματα του ενδιαφέροντός τους, για ενημέρωση και μελλοντική αναδρομή.

Σας ευχαριστούμε μέσα από την καρδιά μας για την αγάπη και την εμπιστοσύνη που μας δείξατε όλο αυτό το διάστημα

και καταστήσατε την διαδικτυακή αυτή συντροφιά σημείο αναφοράς για τα ελληνικά μοτοσυκλετιστικά δρώμενα και όχι μόνον.

Το μόνο βέβαιο είναι ότι, το ταξίδι συνεχίζεται ...
 
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
Prev Previous Post   Next Post Next
  #3  
Παλιό 10-09-2009, 23:43
BOXER Ο/Η BOXER βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jul 2009
Περιοχή: Μοσχατο
Μoto: R1200gs
Μηνύματα: 2,806
Προεπιλογή Απάντηση: ΡΙΝΙΣΜΑΤΑ ΔΙΑΦΟΡΙΚΟ

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από allen Εμφάνιση μηνυμάτων
GS 1200 Ειναι δυνατον στα 13000χλμ να εχει μαζεψει ρινισματα η ταπα εξαγωγης του διαφορικου?ξερω οτι ειναι μαγνητης ,αλλα τοσο
πολυ ? αν ειναι ετσι στις 50000χλμ τι θα γινει ?
μηπως εχει τοσες ανοχες?στο τελος δεν θα μεινει τιποτα
Τα 13000χλμ που λες, ειναι τα πρωτα της (καινουργια την πηρες ή αυτα που της εχεις κανει εσυ (αν την πηρες μεταχειρισμενη);
Αν ειναι τα πρωτα της χλμ μην ανησυχεις, οι περισσοτερες GS το παρουσιαζουν αυτο (και γενικοτερα οπου υπαχει συναρμογη γραναζιων), και μαλιστα εχουν τα λαδια ενα ελεεινα σκουρο μαυρο χρωμα, που στην οψη τους σε τρομαζει.... Αυτο ομως οφειλετε στο γραφιτομενο λαδι που βαζει η BMW απο το εργοστασιο την πρωτη φορα και για αυτο μαλιστα προτεινει αλλαγη στα πρωτα 1000χλμ, οπου μετα βαζεις "κανονικο" λαδι (180ml). Αυτα τα πρωτα ρινισματα ειναι αποτελεσμα του "στρωσιματος" του διαφορικου και (εφοσον ειναι λιγα...) ειναι στα πλαισια του φυσιολογικου.
(οσο τελεια και αν γινει το ρεκτιφιε και η λειανση σε οποιαδηποτε γραναζια,παντα κατα τα πρωτα χλμ θα υπαρχουν αυτα τα ρινισματα γιατι πολυ απλα "τα γραναζια ξερουν απο μονα τους που ακριβως θα ακουμπουν μεταξυ τους" κατα την λειτουργια τους, και αυτα τα εκατοστα του χιλιοστου πιθανης ατελειας ερχονται μονα τους).
Τωρα, αν ειναι η περιπτωση της μεταχειρισμενης, ελεγξε για τυχον τζογο στο μικρο αξονακι (πηνιο- bevel gear) καθως και τον τζογο της ζαντας κατα την εγκαρσια προς την μηχανη κινηση της. Θα εχεις μια πρωτη γενικη εικονα για την εσωτερικη κατασταση του διαφορικου σου!
Reply With Quote
 

Tags
1100, 1150, 1200, bmw, bmw gs moto, bmw moto, bmw moto gs, bmwmoto, f800, forum, forumgs, gs 1150, gs forum, gs moto bmw, gs_gs, gs1100, gs800, gsbmw, gsbmwmoto, gsforum, gsmoto, διαφορικό, moto, moto bmw, motobmw


Κανόνες καταχώρησης
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is σε λειτουργία
Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο HTML κώδικας ειναι εκτός λειτουργίας

Που θέλετε να σας πάμε;


Όλες οι ώρες είναι σε GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 02:53.


vBulletin Version 3.8.4
Jelsoft Enterprises Ltd.
Όλα τα γραφόμενα αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία του GS Forum!