Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από allen
GS 1200 Ειναι δυνατον στα 13000χλμ να εχει μαζεψει ρινισματα η ταπα εξαγωγης του διαφορικου?ξερω οτι ειναι μαγνητης ,αλλα τοσο
πολυ ? αν ειναι ετσι στις 50000χλμ τι θα γινει ?
μηπως εχει τοσες ανοχες?στο τελος δεν θα μεινει τιποτα 
|
Τα 13000χλμ που λες, ειναι τα πρωτα της (καινουργια την πηρες

ή αυτα που της εχεις κανει εσυ (αν την πηρες μεταχειρισμενη);
Αν ειναι τα πρωτα της χλμ μην ανησυχεις, οι περισσοτερες GS το παρουσιαζουν αυτο (και γενικοτερα οπου υπαχει συναρμογη γραναζιων), και μαλιστα εχουν τα λαδια ενα ελεεινα σκουρο μαυρο χρωμα, που στην οψη τους σε τρομαζει.... Αυτο ομως οφειλετε στο γραφιτομενο λαδι που βαζει η BMW απο το εργοστασιο την πρωτη φορα και για αυτο μαλιστα προτεινει αλλαγη στα πρωτα 1000χλμ, οπου μετα βαζεις "κανονικο" λαδι (180ml). Αυτα τα πρωτα ρινισματα ειναι αποτελεσμα του "στρωσιματος" του διαφορικου και (εφοσον ειναι λιγα...) ειναι στα πλαισια του φυσιολογικου.
(οσο τελεια και αν γινει το ρεκτιφιε και η λειανση σε οποιαδηποτε γραναζια,παντα κατα τα πρωτα χλμ θα υπαρχουν αυτα τα ρινισματα γιατι πολυ απλα "τα γραναζια ξερουν απο μονα τους που ακριβως θα ακουμπουν μεταξυ τους" κατα την λειτουργια τους, και αυτα τα εκατοστα του χιλιοστου πιθανης ατελειας ερχονται μονα τους).
Τωρα, αν ειναι η περιπτωση της μεταχειρισμενης, ελεγξε για τυχον τζογο στο μικρο αξονακι (πηνιο- bevel gear) καθως και τον τζογο της ζαντας κατα την εγκαρσια προς την μηχανη κινηση της. Θα εχεις μια πρωτη γενικη εικονα για την εσωτερικη κατασταση του διαφορικου σου!