GS Forum

Πήγαινε πίσω   GS Forum > -----> Μοτοσυκλέτα > Άλλες εταιρίες

Αγαπητά μέλη & φίλοι, το GS Forum, μετά από την πολυετή & καθ’ όλα επιτυχημένη πορεία του, εξακολουθεί να παραμένει online,

ώστε οι αναγνώστες του να έχουν πρόσβαση σε όλα τα θέματα του ενδιαφέροντός τους, για ενημέρωση και μελλοντική αναδρομή.

Σας ευχαριστούμε μέσα από την καρδιά μας για την αγάπη και την εμπιστοσύνη που μας δείξατε όλο αυτό το διάστημα

και καταστήσατε την διαδικτυακή αυτή συντροφιά σημείο αναφοράς για τα ελληνικά μοτοσυκλετιστικά δρώμενα και όχι μόνον.

Το μόνο βέβαιο είναι ότι, το ταξίδι συνεχίζεται ...
 
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
Prev Previous Post   Next Post Next
  #1  
Παλιό 27-06-2012, 15:16
ortho Ο/Η ortho βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Sep 2009
Περιοχή: ΑΘΗΝΑ, ΚΑΡΕΑΣ
Μoto: F 650 GS 2001, tweety!
Μηνύματα: 7,766
Προεπιλογή Ερωτεύτηκα! DUKE 690 2012

με το που το είδα.... μου γυάλισε!
Πολλοί λένε ότι το προηγούμενο ήταν πιό όμορφο, πιό αλήτικο, πιό extreme. Ωντας σοβαρός άνθρωπος , αυτό το καινούριο μου αρέσει πολύ, άμα είχα τα ψιλά το έπαιρνα χθες!!!!

KTM Duke 690 2012: Κατά 90% νέο
9-11-2011
Ακόμα ένα μοντέλο που βλέπαμε τους τελευταίους μήνες να παρουσιάζεται μέσω διαρροών με το σταγονόμετρο, είναι το νέο Duke 690. Αναμονή τέλος λοιπόν, αφού στην EICMA δόθηκε στα φώτα της δημοσιότητας.
Σύμφωνα με την ΚΤΜ το νέο Duke είναι κατά 90% διαφορετικό σε σύγκριση με το προηγούμενο. Ο μονοκύλινδρος κινητήρας των 690κ.εκ. απέκτησε νέα κυλινδροκεφαλή, δύο χάρτες ανάφλεξης και σύστημα γκαζιού ride – by –wire. Η απόδοσή του βρίσκεται στους 70 ίππους και η ροπή στα 7.05 χλγμ.
Θα υπάρχει η δυνατότητα επιλογής ABS με την καινούρια κεντρική μονάδα της Bosch, την οποία συναντήσαμε στο 990SMT και απέσπασε τα καλύτερα σχόλια. Το πλαίσιο εξακολουθεί να είναι ατσάλινο χωροδικτύωμα αλλά θα έχει διαφορετικά γεωμετρικά χαρακτηριστικά, ενώ οι αναρτήσεις της WP είναι πλήρως ρυθμιζόμενες.
Μεγάλη αλλαγή έχει γίνει στην εμφάνιση του Duke 690. Το εμπρός τμήμα της μοτοσικλέτας θυμίζει πλέον έντονα το μικρότερο 125. Το πίσω μέρος από την άλλη δεν είναι τόσο αιχμηρό και φαντάζει αρκετά πιο ογκώδες στο μάτι. Η εξάτμιση δεν βρίσκεται πια κάτω από τον κινητήρα αλλά το μονό τελικό επανήλθε πλάγια. Τέλος έγινε σημαντική προσπάθεια για την μείωση του κόστους χρήσης με τα διαστήματα σέρβις να σκαρφαλώνουν πια στα 10.000 χλμ.




Last edited by ortho; 27-06-2012 at 15:18.
Reply With Quote
 


Κανόνες καταχώρησης
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is σε λειτουργία
Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο HTML κώδικας ειναι εκτός λειτουργίας

Που θέλετε να σας πάμε;


Όλες οι ώρες είναι σε GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 08:33.


vBulletin Version 3.8.4
Jelsoft Enterprises Ltd.
Όλα τα γραφόμενα αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία του GS Forum!