GS Forum

Πήγαινε πίσω   GS Forum > -----> Μοτοσυκλέτα > Γενικά - Μοτοσυκλέτα

Αγαπητά μέλη & φίλοι, το GS Forum, μετά από την πολυετή & καθ’ όλα επιτυχημένη πορεία του, εξακολουθεί να παραμένει online,

ώστε οι αναγνώστες του να έχουν πρόσβαση σε όλα τα θέματα του ενδιαφέροντός τους, για ενημέρωση και μελλοντική αναδρομή.

Σας ευχαριστούμε μέσα από την καρδιά μας για την αγάπη και την εμπιστοσύνη που μας δείξατε όλο αυτό το διάστημα

και καταστήσατε την διαδικτυακή αυτή συντροφιά σημείο αναφοράς για τα ελληνικά μοτοσυκλετιστικά δρώμενα και όχι μόνον.

Το μόνο βέβαιο είναι ότι, το ταξίδι συνεχίζεται ...
 
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
Prev Previous Post   Next Post Next
  #1  
Παλιό 26-09-2012, 12:29
nik73 Ο/Η nik73 βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Junior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: May 2010
Περιοχή: athina
Μoto: bmw 1200gs
Μηνύματα: 11
Προεπιλογή Μοτοσυκλέτα με κινητήρα αεροπλάνου

Μοτοσυκλέτα με κινητήρα αεροπλάνου

Δευτέρα, 24 Σεπτεμβρίου 2012



Κινητήρα αεροπλάνου έχουμε ξαναδεί σε μοτοσυκλέτα. Η MotoGuzzi με το V-2 της κάπως έτσι ξεκίνησε, καθώς η διάταξη αυτή προέρχεται από τα αεροπλάνα τα οποία εξυπηρετεί, ελάχιστα όμως βολεύει η χρήση του σε μοτοσυκλέτα. Ωστόσο με τις κατάλληλες παραδοχές και προσαρμογές η δουλειά έγινε και εξακολουθεί μέχρι σήμερα.
Εδώ όμως έχουμε μια διαφορετική περίπτωση. Δεν μιλάμε απλά για δικύλινδρο κινητήρα αεροπλάνου αλλά για ακτινική διάταξη επτά κυλίνδρων. Η ιδέα θα μπορούσε να περάσει μόνο από το μυαλό κάποιου «τρελού εφευρέτη» που θέλει να κάνει πάντα το αντίθετο από το προφανές.
Ο Jesse James –ίσως απόγονος του διάσημου «εκτός νόμου» θρύλου του far west του 19ου αιώνα- έβαλε το στοίχημα με τον εαυτό του και τα κατάφερε. Προσάρμοσε τον 7 κύλινδρο ακτινικό κινητήρα σε μια μοτοσυκλέτα, που κινείται κιόλας. Δεν έχει καταφέρει να βγάλει άδεια βέβαια κι έτσι περιορίζεται σε κίνηση σε κλειστούς από κυκλοφορία δρόμους και εκθέσεις.

Η πρώτη απορία έρχεται από το γεγονός ότι ο κινητήρας όταν βρίσκεται στο φυσικό του περιβάλλον, ένα αεροσκάφος, κινεί την έλικα στο εμπρός του μέρος. Πώς τώρα πέρασε η μετάδοση της κίνησης στο πίσω μέρος;
Την απάντηση μπορεί να δώσει μόνο ένας τεχνικός ακτινικών κινητήρων με την προέκταση του στροφαλοφόρου προς το πίσω μέρος, δουλειά που στην προκειμένη περίπτωση εκτέλεσε ο Mike Redpath.
Ο Mike εκτός από τις εργασίες προσαρμογής ανέλαβε και όλη την αναζωογόνηση και επισκευή του κινητήρα, που είχε παραμείνει σε ακινησία περίπου 20 χρόνια. Ένας 7κύλινδρος ακτινικός της Αυσταλέζικης Rotec Engineering με απόδοση 110hp έγινε σαν καινούργιος και δέχτηκε όλες τις απαραίτητες προσαρμογές.

Το δύσκολο κομμάτι παρέμενε αυτό της μεταφοράς της κίνησης από το εμπρός μέρος στο πίσω. Μερικούς μήνες αργότερα πάντως το χειροποίητο πρωτότυπο «έργο τέχνης και τεχνολογίας» ήταν έτοιμο και ο Jesse James το είχε στη διάθεσή του ώστε να «χτίσει» μια μοτοσυκλέτα γύρω του.
Στις φωτογραφίες φαίνονται τα στάδια της εργασίας και η προέκταση του άξονα κίνησης ώστε να μεταδίδεται η ισχύς σε θέση «αξιοποιήσιμη» για μία μοτοσυκλέτα. Στη συνέχεια προστέθηκε ένα κιβώτιο έξι σχέσεων για τη μετάδοση και η «Radial Hell» ήταν έτοιμη.


Ο Mike μετά από αυτή τη μετατροπή ξεκίνησε μια νέα δραστηριότητα, ένα «Speed Shop» που το ονόμασε «Musclerodz and Customz», όπου πραγματοποιεί όποια μετατροπή θα μπορούσε να φανταστεί κανείς. Από το να προσαρμόσει φωτάκι led σε καθρέφτη αυτοκινήτου, μέχρι την προσθήκη δεύτερου κινητήρα στο πορτ μπαγκάζ.
Βέβαια, μετά τη μετατροπή κινητήρα αεροπλάνου για τοποθέτηση σε μοτοσυκλέτα, όλα μοιάζουν πλέον εύκολα.
press-gr.blogspot.gr



























Reply With Quote
 


Κανόνες καταχώρησης
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is σε λειτουργία
Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο HTML κώδικας ειναι εκτός λειτουργίας

Που θέλετε να σας πάμε;


Όλες οι ώρες είναι σε GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 16:22.


vBulletin Version 3.8.4
Jelsoft Enterprises Ltd.
Όλα τα γραφόμενα αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία του GS Forum!