GS Forum

Πήγαινε πίσω   GS Forum > -----> Μοτοσυκλέτα > Γενικά - Μοτοσυκλέτα

Αγαπητά μέλη & φίλοι, το GS Forum, μετά από την πολυετή & καθ’ όλα επιτυχημένη πορεία του, εξακολουθεί να παραμένει online,

ώστε οι αναγνώστες του να έχουν πρόσβαση σε όλα τα θέματα του ενδιαφέροντός τους, για ενημέρωση και μελλοντική αναδρομή.

Σας ευχαριστούμε μέσα από την καρδιά μας για την αγάπη και την εμπιστοσύνη που μας δείξατε όλο αυτό το διάστημα

και καταστήσατε την διαδικτυακή αυτή συντροφιά σημείο αναφοράς για τα ελληνικά μοτοσυκλετιστικά δρώμενα και όχι μόνον.

Το μόνο βέβαιο είναι ότι, το ταξίδι συνεχίζεται ...
 
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
Prev Previous Post   Next Post Next
  #1  
Παλιό 19-11-2012, 13:13
Iconmaster Ο/Η Iconmaster βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jul 2009
Περιοχή: ATHINA
Μoto: gs1200
Μηνύματα: 124
Προεπιλογή Μοτοσυκλέτα SUV για... δύσκολες αποστολές

Μοτοσυκλέτα SUV για... δύσκολες αποστολές


10:28 19/11/2012

Το απόλυτο off-road δίτροχο μοντέλο

Ήταν λογικό, κάποτε μια μοτοσυκλέτα να συναντήσει ένα τετράτροχο quad και να το «ερωτευτεί». Καρπός της ασυνήθιστης σχέσης είναι η OVER Brutus, ένα δίτροχο που μάλλον ταιριάζει περισσότερο να ζει ανάμεσα στα πόδια του «Hulk».

Ο «Βρούτος» αποτελεί έμπνευση του Alessandro Tartarini, γιού του ιδρυτή της Italjet. Δεν είναι απλά ένα πρωτότυπο, καθώς περνά στην παραγωγή το 2013, σαν μοντέλο της OVER.

Θυμίζει τον «αστό συγγενή» του επαρχιώτη Rokon, χωρίς όμως τη δικίνηση. Και είναι τόσο προσεγμένος στη λεπτομέρεια και έχει τόσο άψογο φινίρισμα, που δύσκολα πιστεύει κανείς στο χρηστικό του χαρακτήρα.



Κι όμως, είναι κάτι σαν ένα δίτροχο SUV. Τα τετράπαχα λάστιχα χαμηλής πίεσης της Maxxis έχουν λόγο ύπαρξης: είναι η δυνατότητα μεταφοράς ανθρώπων και φορτίων σε βαθειά λάσπη, άμμο ή χιόνι με χαμηλή και ελεγχόμενη ταχύτητα, σε δύσβατες και απομακρυσμένες περιοχές.

Όμως η Brutus δεν σχεδιάστηκε μόνον για να λειτουργεί αυτόνομα, σαν δίτροχο παντός εδάφους, αλλά και για να συνδέεται σε sidecar ή να φορά ερπύστριες χιονιού πίσω και σκι μπροστά, όπως μπορείτε να δείτε στο προσχέδιο του διαφημιστικού φυλλαδίου.



Λεπτομέρειες για τα μηχανικά μέρη δεν είναι γνωστές. Αυτό που έχει γνωστοποιηθεί είναι ότι φορά έναν κινητήρα 750cc με απόδοση 49 ίππων. Η κίνηση μεταφέρεται από ένα διτάχυτο (μακρύ / κοντό) αυτόματο κιβώτιο CVT μόνον στον πίσω τροχό. Το κιβώτιο έχει και όπισθεν.

Στη μοτοσυκλέτα μπορεί να συνδεθεί βίντσι, κοτσαδόρος, γεννήτρια και ό,τι άλλο κάνει τη ζωή ευκολότερη έξω στην άγρια φύση.

Δεν είναι βέβαιο ότι με τα λάστιχα αυτά θα μπορεί να κυκλοφορεί νόμιμα στον δρόμο, οπότε αναγκαστικά θα παραχθεί μόνον σαν μοντέλο off-road.
inews.gr/97/motosykleta-SUV-gia-dyskoles-apostoles











#artFoot {width:100%; margin:30px 0 30px 0;} #artFoot td.l {vertical-align:middle} #artFoot td.r {text-align:right;vertical-align:middle;} #artFoot td.r a {color:blue; font-weight:bold; } #artFoot td.r a:hover {text-decoration:none} #artFoot td.r img {border:0px;vertical-align:middle} #artFoot td.r table {width:100%; border-collapse:collapse; margin:0px; padding:0px } #artFoot td.r table td {vertical-align:middle;height:72px; text-align:right; color:black; font-size:14px;} #artFoot td.r table td span {font-size:12px; color:black}
Reply With Quote
 


Κανόνες καταχώρησης
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is σε λειτουργία
Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο HTML κώδικας ειναι εκτός λειτουργίας

Που θέλετε να σας πάμε;


Όλες οι ώρες είναι σε GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 11:53.


vBulletin Version 3.8.4
Jelsoft Enterprises Ltd.
Όλα τα γραφόμενα αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία του GS Forum!