Κώστα η μηχανη μου έχει έρθει απο Αγγλία και είχε επάνω την βαση για το 550..
Ο Άγγλος ηλεκτρολόγος έχει συνδέσει την βάση στην μπαταρία με μια 15Α ασφαλεια.
Η πείρα μου από την μέχρι τώρα λειτουργεία του 550
μου λέει ότι δεν χρειάζετε να είναι ελεγχόμενο το ζουμο απο το διακόπτη γιατι
κάθε φορά που ανοιγοκλείνεις την μηχανή, ανοιγοκλείνει και το ζούμο...
Είναι κάτι που δεν θέλεις...(χρειάζεται αρκετή ώρα να εκκινήσει...)
Μπορείς βέβαια να είσαι με τεταμένη προσοχή ώστε
όταν σε ρωτήσει το ζούμο αν θελεις να συνεχίσει αυτό να είναι αναμμένο
να πατήσεις το ανάλογο κουμπάκι στην οθόνη και να μην σβήσει...στην περίπτωση που το συνδέσεις στο διακόπτη..
Πάντως έχω βολευτεί... ξεκινώ τις ετοιμασίες να ντυθώ να πάω κάπου ταξιδι,
αν είναι επάνω το ζουμο πατάω ΟΝ και το ξανασβύνω στον καφέ η στην ταβέρνα...
Αν το έχω βγάλει απο την βάση, μόλις το τοποθετήσω πάλι στην βαση, επειδη έχει συνέχεια ρεύμα ανάβει και
κάνω τις όποιες ρυθμίσεις θέλω χωρίς να χρειαστεί να έχω αναμμένο διακοπτη...
γενικα με βόλεψε, έτσι όπως το είχε συνδέσει ο Άγγλος τεχνικός.
Από την άλλη για το κομπρεσεράκι έχω μιά πρίζα αναπτήρα με κροκοδειλακια στο συν κ πλην, (απο ναυτιλιακά την αγόρασα)
αν και όποτε μου χρειαστεί, την βάζω στην μπαταρία + - με τα κροκοδειλακια και φουσκώνω το λάστιχο..
Ουτε μπρίζες ούτε τπτ...
Αυτα απο την δική μου εμπειρία ...
