Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από LEADER
Μπορω να επισκευασω το μαμα αμορτισερ και να του αλαξω ελατηριο?,
γιατι εδω στη θεσσαλονικη εναν που ρωτησα μου ειπε πως δεν γινεται
επισκευη μονο ελατηριο θα αλαξουμε.
Θα ρωτησω εναν ακομη ο οποιος ειναι ο μαστερ εδω πανω στη Θεσ/ικη
και απο τη θα μου πει θα πραξω αναλογος.
Το αμορτισερ δεν παρουσιαζει καμια διαρροη,αλλα δειχνει πεσμενο
δεν μπορει να απορροφηση τις ανωμαλιες του οδοστροματος.
Εχω διαβασει πιο παλια ποστ εδω μεσα αλλα αναφερωνται σε 1200GS.
Oποια πληροφορια δεκτη και αμα γνωριζουμε απο τιμουλες σε τιποτα ελατηρια η αμορτισερ, ειναι καλοδεχουμενη.
|
Δεν μας λες τα κμ που εχεις κανει ουτε το πως τα εχεις κανει κι αυτο ειναι σοβαρο για μια εκ πρωτης όψεως κριση!!
Θα σου πω όμως τι ισχύει για τα πρωτης τοποθετησης αμορτισερ των μοτοσυκλετων!!! Αυτα τα αμορτισερ ειναι κλειστου τύπου και οχι επισκευασιμα στην πλειονοτητα των περιπτωσεων! Η αιτια ειναι οτι ολα αυτα τα αμορτισερ ειναι αερίου(αζωτο)-λαδιου, το λαδι αντε και το αλλαζεις το αζωτο απο που θα το βγάλεις εν πρωτοις κι απο που θα το ξαναγεμισεις εν δευτεροις!!!!! Δεν υπαρχει βαλβιδα πληρωσης/αποπληρωσης γιαυτην την δουλεια!! Στα επισκευαζομενα αμορτισερ (π.χ. white power) η διαδυκασια αυτη γινεται εσωτερικα του αμορτισερ και προτου μπει το λαδι αν θυμαμαι καλα!!! Αν της BMW παρεχουν αυτην την ευκολια τότε μην πας παρακατω!!!!!

Το λαδι που ειναι τοποθετημενο στα κλειστα και μη επισκευασιμα αμορτισερ μοτοσυκλετων πρωτης τοποθετησης ειναι τυπου ATF (σαν αυτο που ειχαν οι βατραχοι της citroen με την υδροπνευματικη αναρτηση) και μονοτυπο!!! Αυτο το λαδι εχει την διοτητα να μην σπαει, να μην χαλαει, γενικα να μην παθαινει τίποτε παρα μονον μετα απο εκατονταδες χιλιαδες κμ!!!! Αυτο που παθαινει ειναι το ελατηριο!! Τι παθαινει? ελαττωνεται το αρχικο μηκος του (το πως ειναι ολοκληρο μαθημα μηχανολογιας και το bandwith του foroum δεν φτάνει) προξενωντας τα συμπτωματα που περιγράφεις!!
Θεωρω οτι αν τα κμ σου ειναι κατω απο 100,000 - 150,000 και η χρηση τη μοτο ειναι 60 ασφαλτο και 40 χωμα και δεν εχει διαροές τότε ενα καλο after market ελατηριο θα σου μετατρέψει την μοτο σε τρενο express!!!