GS Forum

Πήγαινε πίσω   GS Forum > -----> Μοτοσυκλέτα > Τεχνικά θέματα διάφορα

Αγαπητά μέλη & φίλοι, το GS Forum, μετά από την πολυετή & καθ’ όλα επιτυχημένη πορεία του, εξακολουθεί να παραμένει online,

ώστε οι αναγνώστες του να έχουν πρόσβαση σε όλα τα θέματα του ενδιαφέροντός τους, για ενημέρωση και μελλοντική αναδρομή.

Σας ευχαριστούμε μέσα από την καρδιά μας για την αγάπη και την εμπιστοσύνη που μας δείξατε όλο αυτό το διάστημα

και καταστήσατε την διαδικτυακή αυτή συντροφιά σημείο αναφοράς για τα ελληνικά μοτοσυκλετιστικά δρώμενα και όχι μόνον.

Το μόνο βέβαιο είναι ότι, το ταξίδι συνεχίζεται ...
 
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
Prev Previous Post   Next Post Next
  #13  
Παλιό 08-10-2013, 19:14
vpentza Ο/Η vpentza βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jul 2009
Περιοχή: Καλλιθεα/Αθηνα
Μoto: R1200 GS SE
Μηνύματα: 5,102
Προεπιλογή Απάντηση: Βενζίνη και ασετόν...

Το "εμπειρικά" σήμαινε ότι οι αρρυθμίες στο ρελαντί, σε κρύα εκκίνηση, προκαλούνταν από την ελάχιστη απώλεια συμπίεσης όταν οι επικαθήσεις στις έδρες βαλβίδων δεν επέτρεπαν ερμητικό κλείσιμο του "κυκλώματος". Όταν η θερμοκρασία του κινητήρα ανεβαίνει οι διαστολές "σφραγίζουν" τα κενά....
Ανοίγοντας το καπάκι κινητήρα σε αυτοκίνητα με ίδια συμπτώματα, είδαν και μέτρησαν τις συμπιέσεις των κυλίνδρων και απεφάνθησαν ότι οι επικαθήσεις στις έδρες βαλβίδων δημιουργούσε απώλειες.....
Το πρόβλημα προκύπτει από νοθευμένες βενζίνες, πώς μπορούσα να διαφωνήσω ;;;
Reply With Quote
 


Κανόνες καταχώρησης
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is σε λειτουργία
Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο HTML κώδικας ειναι εκτός λειτουργίας

Που θέλετε να σας πάμε;


Όλες οι ώρες είναι σε GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 08:23.


vBulletin Version 3.8.4
Jelsoft Enterprises Ltd.
Όλα τα γραφόμενα αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία του GS Forum!