![]() |
|
|
Εργαλεία Θεμάτων | Τρόποι εμφάνισης |
#30
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
Δυο...., το ατσαλι ενω για τους θνητους ειναι απλα σιδερο γιατους γνωστες ειναι πολυ παραπανω απο αυτο. Υπαρχουν διαφορα ειδη ατσαλιου τα οποια χαρακτηριζονται απο την σκληροτητα τους και την επιφανειακη βαφη τους (δεν εννοω μπογιατισμενα με χρωμα) τα οποια εκφραζονται με αριθμους. Τρια....,ολα τα προιοντα απο ατσαλι σε ολον τον κοσμο κατασκευαζονται με CNC και οχι με ανθρωπινα χερια για εκμηδενιση λαθων και διασφαλιση της σταθερης και μεγιστης ποιοτητας ............ Συνοψιζοντας τα παραπανω, το SKF, το FAG κ.λ.π. που κατασκευαζοταν στην σουηδια και την Γερμανια την δεκαετια του '80 σημερα κατασκευαζονται σε ολον τον φθηνο εργατικων χεριων κοσμο απο μηχανηματα που μεταφερθηκαν εκει απο την χωρα προελευσης της εταιρειας κι ασχετως που κατασκευαστηκαν αυτα και πρωτη υλη η οποια μεταφερεται εκει απο οπουδηποτε στον κοσμο υπαρχει και ειναι φθηνοτερη. Σιδηρομεταλευμα π.χ θα παρουν απο την Κινα το οποιο εχει 0,10ε το κιλο και περιεκτικοτητα σε σιδηρο 32% αντι της Βραζιλιας που εχει 5ε το κιλο και περιεκτικοτητα σε σιδηρο 63%. Στοιχιζει φθηνοτερα το ολο πακετο απο την Κινα παρα απο την Βραζιλια με την ιδια ποιοτητα στο τελικο προιον που ειναι ο σιδηρος και απο τον οποιον φτιαχνεται το ρουλεμαν!!!! Η γερμανια αγαπητε Χαρη δεν εχει σιδηρο, εισαγει τον σιδηρο της και παραγει ατσαλι με τον ιδιο τροπο (εμπλουτισμο και μετα υψικαμινος) οπως και η χαλυβουργικη στην Ελλαδα και η Χ βιομηχανια στην Πολωνια και Βραζιλια. Το θεμα δεν ειναι ο τοπος αλλα του ποιος κατασκευαστης θα δωσει την καλυτερη αξιοπιστια στο τελικο προιον αφου η πρωτη υλη ειναι ιδια. Καποτε τα ρουλεμαν SKF εφτιαχνοντο απο ατσαλι 5028(στην τυχη αριθμος) το οποιο ηταν απιστευτα ανθεκτικο και αντεχε κατι δισεκατομυρια περιστροφες σε κατι απιστευτες ταχυτητες. Μετα το κοστος επρεπε να πεσει για να αυξηθουν τα κερδη, ετσι το ατσαλι 5028 εγινε 4535 (παλι στην τυχη ο αριθμος) το οποιο αντι για δισσεκατομυρια περιστροφες αντεχε εκατομμυρια.......... Και το πρωτο και το δευτερο φτιαχνοταν και φτιαχνεται στις ιδιες ''υποαναπτυκτες'' χωρες απο φθηνα χερια. Και το τοτε ρουλεμαν, της SKF, που φτιαχνοταν στην Πολωνια αντεχε το ιδιο με το αναλογο γερμανικο SKF και το σημερινο υποδιεστερο ρουλεμαν SKF που φτιαχνεται στην Γερμανια αντεχει το ιδιο με το πολωνικο SKF. Η ποιοτητα της εταιρειας στην ''υψικαμινο'' κατα την επεξεργασια της πρωτης υλης πεφτει κι οχι η ποιοτητα της πρωτης υλης η οποια ειναι ιδια απο οπουδηποτε και να εξορυσσεται. Η καθε SKF δεν φτιαχνει αλλης ποιοτητας ρουλεμαν στην Γερμανια κι αλλο στην Πολωνια........θα ηταν θεοπαλαβη να το εκανε!!!! Την ιδια ποιοτητα φτιαχνει σε βαθμιδες....ο κατασκευαστης του οχηματος απλα διαλεγει ποιανης βαθμιδας θα ειναι το ρουλεμαν π.χ. του πισω διαφορικου της GS |
|
|