
07-01-2010, 22:40
|
Senior Member
|
|
Ημερομηνία εγγραφής: Jan 2009
Περιοχή: Αθηνα
Μoto: R 1100 GS
R 51/3
CB250RS
|
|
Απάντηση: super tenere 2010
Τοπικοί οι 24ωροι αγώνες;.BMW Group PressClub Greece. !
Το ανωτέρω είναι απλώς ενδεικτικό. (και μιλάμε για αγώνες αντοχής.)Εξαρχής έγραψα ¨συμμετοχή¨ σε αγώνες, Εξαρχής έγραψα ότι δεν έχει πρόβλημα αντοχής η μετάδοση με άξονα σε υψηλές (άνω των 8000) στροφές και εννοείται όλων των κατασκευαστών. Η αναφορά στη συμμετοχή σε αγώνες της BMWείναι ενδεικτική . Δεν πιστεύω εάν ξεπεράσει αναβάτης τις 8000 στροφές η κάνει κάποιο κατέβασμα σε VFR,GTR,FJR κ.α. αυτά να σπάνε. Δεν έχει υπάρξει πρόβλημα, με αυτή την έννοια, στις σειρές R και K επί δεκαετίες και πάνω από 1.000.000 μότο στην παραγωγή (γι’ αυτούς που δεν γνωρίζουν μοντέλα παραγωγής του ‘60 όπως R-27,R69S,R-50Sείχαν 7.400-7700στροφες,ενώ τα αγωνιστικά (πχ RS 54) είχαν τις 8000 στροφές από το ‘50). _-Στους αγώνες δεν υπάρχει ζήτημα κόστους, εάν είχε καλύτερη απόδοση ο άξονας θα χρησιμοποιείτο. Στην παραγωγή για να έχει εφαρμοστεί σε δεκάδες μοντέλα και να συνεχίζει και σε νέα ( GTR,VFR) κάτι θα ξέρουν ….
Δεν είμαι καθόλου πίσω , ακόμα και (μήπως μόνο )στα SS, κινητήρα και μικρότερη τιμή έχουν να επιδείξουν τα ανατολικά …και όχι καλύτερο στήσιμο (πλαίσιο αναρτήσεις φρένα..).
|